מה החשיבות באוכל מיוחד לגורי כלבים

אין דבר יותר כיף ומהנה מאשר לבלות עם הכלבים שלנו, המצליחים תמיד להעלות לנו חיוך על הפנים, כך שאך טבעי שנרצה לדאוג עבורם לטוב ביותר, במיוחד בכל הקשור לתזונה. החשיבות בדאגה לאוכל עשיר ומזין לכלבים אינה מוטלת בספק, אך מקבלת משנה חשיבות כשהם נמצאים בשלבים ההתפתחותיים ההתחלתיים שלהם

 

גם טעים וגם בריא – אוכל לכלבים

אפשרויות בחירת המזון לכלבים הן רבות ומגוונות, כאשר מלבד מזון יבש, רטוב או חטיפים טעימים, ניתן למצוא גם מגוון חברות ומותגים שונים, ההופכים יחדיו את משימת בחירת המזון למשימה מבלבלת למדי.

אך בסופו של דבר, עלינו לספק לכלבים שלנו את המזון האיכותי ביותר, באופן שיתאים לגיל והשלב ההתפתחותי בו הם נמצאים, לגזע הכלב וכן למצבו הבריאותי (בעיות חניכיים, השמנה ועוד). אך כאשר מדובר בבחירת אוכל לגורי כלבים, נראה כי ישנה חשיבות מיוחדת בבחירת האוכל המתאים ביותר עבורם.

 

התאימו את האוכל לכלב שלכם

לפני שניגע בחשיבות המיוחדת של אוכל לגורי כלבים, חשוב להבין כי על אף שנראה כי הכלבים שלנו יכולים להסתפק בשאריות המזון שלנו, המאזן התזונתי שלהם שונה בסופו של דבר מהצרכים התזונתיים שלנו בכלל ושל חיות אחרות בפרט.

לפיכך, חשוב לבחור מזון איכותי עבור הכלבים שלנו ולבנות עבורם תפריט מאוזן ומסודר, תפריט אשר יסייע לכלב לשמור על מצב גופני בריא וימנע בעיות בריאותיות שונות, כמו גם על החיוניות והמרץ שלו.

 

מה החשיבות באוכל מיוחד לגורי כלבים

ראינו כי אוכל לכלבים הוא נושא מיוחד ובעל חשיבות בפני עצמו, אך כשמדובר בגורי כלבים, הנושא מקבל משנה חשיבות ודורש מאיתנו לבחור את האוכל האיכותי ביותר ושל המותגים מובילים ביותר, דוגמת פרו פלאן גורים, וזאת בעיקר בשל השלב ההתפתחותי הרגיש בו נמצאות מערכות הגוף שלהם.

אוכל מיוחד לגורי כלבים צריך לכלול כמות מספקת של וויטמינים, שומנים ומינרלים, לרבות תחליפי חלב איכותיים כשמדובר בשלבים הראשונים לחייהם, באופן שיאפשר להם לגדול ולהתפתח בצורה בריאה ותקינה.

 

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים אוכל לגורים?

בבחירת אוכל לגורים, חשוב לבחור את המוצרים האיכותיים ושל החברות המובילות ביותר בשוק, כפי שהזכרנו ובנוסף, מומלץ לוודא את הפרמטרים הבאים:

 

  • חלבון איכותי

החלבון מהווה את אחד הרכיבים החיוניים ביותר להתפתחותו של גור הכלבים ולפיכך חשוב לדאוג לכך שיגיע ממקורות איכותיים, דוגמת בשר ודגים ולא ממקורות סינטטיים.

 

  • מזון קל לעיכול

מערכת העיכול של גורי הכלבים אינה מפותחת דיה ולכן מומלץ לרכוש מזון קל לעיכול שייקלט בקלוט וביעילות במערכות הגוף.

 

  • צריכה מופחתת של דגנים

מומלץ להפחית ואף להימנע בכלל מצריכה של דגנים, דוגמת חיטה ותירס, העלולים לפגוע במערכות השונות של גורי הכלבים.

לסיכום, החשיבות של אוכל מיוחד לגורי כלבים נובעת מכך שהם נמצאים בשלבים המשמעותיים ביותר של התפתחות מערכות הגוף שלהם ולכן, חשוב שנדאג עבורם למזון האיכותי ביותר ושל החברות המובילות ביותר בשוק, באופן יבטיח לנו כי מדובר במזון קל לעיכול, בעל חלבון ממקור איכותי וכן ללא דגנים, העלולים להזיק לגורי הכלבים.

מזון

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות לחתולים
כיצד בוחרים מיטה לחתול

בחירת של מיטה עבור החתול שלכם היא משימה מאתגרת. מצד אחד החשיבות של המיטה לחתול ברורה לנו, כיון שאנחנו רוצים שיהיה לו מרחב שבו הוא

קרא עוד »