מה הן העצמות האיכותיות ביותר לכלבים?

הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, ואת זה כולנו יודעים. ממש כמו שאנחנו רוצים מדי פעם לפנק את החברים האנושיים שלנו במתנה ליום ההולדת, או במשהו שהם אוהבים – אנחנו יכולים לפנק גם את חברינו על ארבע. כלבים יכולים להנות מצעצועים ממש כמו ילדים, וחלקם יכולים להנות אפילו מבגדים חדשים – כמו האדם הממוצע. אבל, אין ספק שהם הכי ייהנו מאוכל טוב, טעים ומזין.

בשוק מזון הכלבים העולמי תוכלו למצוא מאות אלטרנטיבות לעצמות לעיסה, חטיפי לעיסה ופינוקים לכלב. אבל מה הן העצמות האיכותיות ביותר לכלבים? ולמה צריך לקנות אותן בחנות? האם אפשר פשוט לפרק עצם מסטייק ולתת לכלב? את כל התשובות תקראו בטקסט הזה.

 

מה זה חטיפי מקלות לעיסה לכלבים

חטיפי לעיסה לכלב הם למעשה מוצר מעובד, שיכול להיות עשוי ממגוון חומרים. ניתן לחלק את חטיפי הלעיסה לשני סוגים – עצמות וסיגרים לכלב. לחטיפי מקלות, או חטיפי לעיסה, יש שתי מטרות עיקריות. האחת – לפנק את הכלב שלכם, השנייה – למנוע מהכלב שלכם ללעוס דברים שאתם לא רוצים שהוא יילעס (כבל של מנורה, נעל בית וכו').

עצמות וסיגרים לכלב

מה ההבדל בין עצמות לבין חטיפי לעיסה

יש הבדל בין עצמות לבין חטיפי לעיסה. לא נוכל לפרט את כולם, אבל הבדל אחד משמעותי הוא שעצמות בדרך כלל תהיינה קשות יותר, ולכלב שלכם ייקח יותר זמן לפרק אותן. מדובר ביתרון למי שיש לו כלב עם לסת אימתנית, אך שימו לב – לעיסות קשות מדי עלולות לסדוק את שיני הכלב או לחתוך את חניכיו. לכן כדאי להתייעץ עם וטרינר לפני קנייה של עצם לעיסה.

 

האם עצמות לכלבים הן באמת עצמות כמו שיש לנו בגוף

עצמות לכלבים הן לא באמת עצמות אורגניות. למען האמת, מסוכן לתת לכלב עצם אורגנית, משום שאם הוא לא ילעס אותה היטב – הוא עלול לבלוע שברים חדים שיפצעו את המעיים שלו. אם אתם רוצים לפנק את הכלב שלכם בעצם טובה – אתם צריכים לקנות אותה בחנות החיות הקרובה לביתכם.

עצמות וסיגרים לכלב

מה הן העצמות האיכותיות ביותר לכלבים

כשזה מגיע לעצמות וחטיפי לעיסה לכלבים, אין מותג אחד שמוגדר כטוב ביותר. ככלל, כדי לדעת מה חטיף הלעיסה הכי טוב עבור הכלב שלכם – מומלץ לפנות לייעוץ אצל וטרינר. יחד עם זאת, אנחנו יכולים לספר לכם שמותגים כמו idog, Wiggle ו-Cnaan זוכים לפופולריות רבה.

 

סיכום

לסיכום, אנחנו מקווים שעכשיו אתם יודעים קצת יותר טוב מה זה חטיפי לעיסה לכלבים. מן הסתם לא הייתם צריכים לקרוא את הטקסט הזה בשביל להבין שכשאנשים מדברים על "סיגרים לכלבים" הם לא נותנים לכלב שלהם לעשן (למען האמת זה ממש מסוכן). אולם, עכשיו אתם גם יודעים מה ההבדל בין סיגרים לכלבים לבין עצמות. אל תשכחו שלא כדאי לתת לכלב עצם אורגנית ללעיסה.

עצמות וסיגרים לכלב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות לחתולים
כיצד בוחרים מיטה לחתול

בחירת של מיטה עבור החתול שלכם היא משימה מאתגרת. מצד אחד החשיבות של המיטה לחתול ברורה לנו, כיון שאנחנו רוצים שיהיה לו מרחב שבו הוא

קרא עוד »