מה הן מצבות כפולות?

סדרת כתבות שעוסקת במקרי מוות לא פתורים הובילה צופים רבים לתהייה שלא נוגעת כלל למקרי הרצח, אלא למצבות. אם צפיתם בסדרה זו, וודאי ראיתם את הפתיח שלה שמציג מגוון רחב של מצבות מיוחדות. אנחנו ראינו את הפתיח המדובר מעל ל – 10 פעמים והבנו שעלינו לצאת ולבדוק פרטים אודות סוגי המצבות שמופיעות בו. במדריכים הקודמים בסדרה בחנו 2 מצבות והפעם, יצאנו לבדוק את המצבה ה – 3 והאחרונה – מצבה כפולה. הישארו אתנו ותכירו אותה מקרוב.

 

תכירו את הגורמים שבזכותם המדריך עולה לרשת

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשבים על מצבות כפולות, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי לא עולה סתם כך לרשת. יצרנו קשר עם צופים אדוקים של סדרת הכתבות ושאלנו אותם אם יש להם היכרות עם סוג מסוים מאוד של מצבות. אלו שמופיעות לקראת סיום הפתיח. ביקשנו מהם לשתף אותנו בכל המידע אודותיהן, כדי שנוכל לכתוב עליהן את המדריך האחרון בסדרה. לשמחתנו, הם גילו לנו שמדובר במצבות כפולות ומסרו לנו את כל הפרטים שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

תכירו את המצבות הכפולות

מצבות כפולות, כשמן כן הן – אלו מצבות כפולות במספר. זאת אומרת, שבמקום לרכוש מצבה אחת עבור נפטר אחד, יש פה אפשרות לרכוש 2 מצבות. כדאי שתדעו כי מצבות כפולות הן כאלו שחוברו יחדיו מראש. כך שאין מדובר ב – 2 נפרדות ששוכנות אחת בצמוד אל השנייה.

 

למי מיועדות המצבות הכפולות?

מצבות כפולות הן כאלו שמיודעות עבור בני זוג שרוצים להיקבר אחד בסמוך אל השני. במרבית המקרים, לאחר שאחד מבני הזוג נפטר, המשפחה מבצעת רכישה של החלקה שנמצאת בסמוך אליו. אופן קבורה שכזה מצריך תכנון מראש ומסתבר, שהדרך הנוחה ביותר מכל הבחינות היא להשתמש במצבות כפולות.

 

איפה אפשר להשיג מצבות כפולות?

מצבות כפולות נמכרות על ידי חברות גדולות שעוסקות בתעשיית האבן והשיש. כך שאפשר לפנות אל חברה שעוסקת בתחום זה ולברר אם ניתן להזמין דרכה מצבה מסוג זה. רגע לפני שתפנו אל חברה אקראית, כדאי שתדעו כי עליכם לערוך בירור מקיף שיאפשר לכם לדעת שאתם בוחרים במצבות כפולות שעונות על הקריטריונים הבאים:

  1. איכותיות
  2. עמידות לאורך זמן
  3. ניתנות לבחירה מתוך עיצובים שונים

 

טיפ למציאת מצבה איכותית

כדי שתוכלו למצוא מצבות כפולות איכותיות שעונות על כל הקריטריונים שצוינו לעיל, עליכם לערוך בירור מקיף דרך מכרים, חברים או שכנים שרכשו לאחרונה מצבות מסוג זה ולשאול אותם האם הם מרוצים? האם המצבה מחזיקה מעמד ולא נפגעת בעקבות נזקי מזג האוויר השונים? כך תוכלו להגיע אל מצבה איכותית ועמידה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה הן מצבות כפולות. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע המקיף בנושא, עליכם פשוט לצאת ולבדוק איפה תרכשו את המצבות הללו. נאחל לכם בהצלחה!

קבר

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אקדח
איפה ניתן להוציא רישיון לנשק?

  המצב הביטחוני הלא פשוט בתקופה האחרונה, והתערערות הביטחון האישי של האזרחים במדינת ישראל, הביא לביקוש הולך וגובר של אזרחים להוצאת רישיון נשק. העניין כמובן

קרא עוד »