מה התהליך של השתלת שיניים?

השתלת שיניים נחשבה עד לפני כמה שנים להליך מורכב ויקר במיוחד. לאחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי בהקשר זה. שכן, פעולה זו הפכה לתהליך נפוץ ופשוט יחסית שמתבצע בקרב צעירים ומבוגרים. מדריך זה ירכז בפניכם את שלבי ההליך, כדי שתוכלו להכיר בהם ולהכין את עצמכם לקראתם.

 

השלב ה 1 – אבחנה ובדיקות מקדימות

השתלת שיניים אינה מתבצעת סתם כך, על סמך תלונה של מטופל. שכן, מדובר בתהליך שמצריך תחילה בדיקה כללית מצד רופא שיניים מוסמך ששולח את המטופל לביצוע צילום שיניים. לאחר קבלת התוצאות של הצילום, הרופא מאבחן אם אכן יש צורך בהשתלה. במידה וכן, הוא יתשאל את המטופל, כדי לקבל מידע בנושאים הבאים:

  • קיומן של מחלות
  • רגישות לתרופות

 

בשלב הבא, הרופא ייקח את מידות השתלים ויסביר לכם בקצרה אודות השלב הבא של ההליך. רגע לפני שנמשיך לשלב הבא, נציין שהרופא מחויב לקבל את הסכמתכם בכתב טרם ביצוע ההליך.

 

השלב ה 2 – תחילת ההליך

מי שביקרו אצל רופא שיניים בעבר כדי לבצע השתלת שיניים בירושלים, יודעים שהשלב השני מתחיל בחתימה על מסמכים שמאשרים את הסמכתם לביצוע ההשתלה. לאחר מכן, תתבצע הרדמה מקומית או מלאה שתאפשר לרופא לבצע קידוח בלסת, כדי להבריג את הבורג הרפואי לתוך חור שנוצר במקום. חשוב לציין שההליך לא מסתיים כאן. שכן, המטופל צריך להמתין במשך כמה שבועות ורק לאחר מכן, להגיע לביצוע השלב השלישי שיוצג בפסקה הבאה.

 

השלב ה 3 – ההחלמה

כשתגיעו לשלב הזה, אתם תוכלו לענות לכולם על השאלה הנפוצה כיצד מתבצעת השתלת שיניים?, בגלל שיהיה בידיכם את רוב המידע. נסביר שמדובר בשלב מתקדם שבו אתם ממשיכים בחייכם. שכן, הלסת צריכה להחלים מההליך והשתלים צריכים להיקלט בפה. בסיום ההחלמה, הרופא יוכל להוסיף את השתל עצמו, הכתר או התותבת. נדגיש שההתקדמות הטכנולוגית בתחום הרפואה העלתה באופן משמעותי את סיכויי בכל הנוגע להשתלות שיניים. אם אתם רוצים להיות בטוחים בכך שהטיפול יתבצע על הצד הטוב ביותר, עליכם לבחור ברופא מומלץ.

 

טיפ חשוב – כך תבחרו ברופא מומלץ

לא ניתן לעסוק בהליך השתלת השיניים מבלי לציין את חשיבות הבחירה ברופא מומלץ. סביר להניח שתרצו לצאת מההליך עם שתל איכותי שלא יפגע חלילה בחלל הפה ויישמר לאורך שנים. נציין שעליכם לפנות לרופא שנחשב לשם דבר בתחום. כדי שזה יקרה, תצטרכו לקרוא ביקורות שנכתבו אודותיו בפלטפורמות מהימנות ברחבי הרשת, לדוגמא: פורומים לרפואת שיניים, לשונית הביקורות של גוגל ועוד.

 

מילים אחרונות לסיום

אלה היו 3 השלבים שמתבצעים בהליך השתלת השיניים. כעת, אתם מכירים בהם מקרוב, כך שתוכלו לפנות לרופא מומלץ בתחום שיעניק לכם טיפול מתקדם ובטוח. נאחל בהזדמנות זו שתבחרו נכון ושתצאו מההליך עם חיוך זוהר ומלא שיניים.

הדמיה דנטלית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כִּירוּרגִיָה
רשלנות רפואית בניתוח

ניתוחים נחשבים לפרוצדורה רפואית מורכבת ונפוצה שמתקיימת מידי יום בבתי החולים ומכונים רפואיים ברחבי הארץ. לצערנו, יש לא מעט אנשים שיוצאים מניתוחים שונים ומגלים שאירעה

קרא עוד »
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו?

כבר שנים שתחום הרפואה האלטרנטיבית תופס תאוצה ואנשים מחפשים גישות לא פולשניות והוליסטיות לטפל בבריאותם. אחד הטיפולים היעילים של עולם הרפואה האלטרנטיבית שצובר אחיזה הוא

קרא עוד »