מה זה טוחן אשפה ביתי?

רבים מאתנו אוהבים להיכנס למטבח, כדי ליצור בו מנות מקוריות שיספקו את בני הבית והאורחים. אך יש דבר אחד שכולנו מעדיפים להימנע ממנו בסיום ההכנה וזה כמובן נוגע לפינוי הפסולת. שכן, זו מצריכה מגע עם שאריות מזון שמדיפות ריח רע. מדריך זה יציג בפניכם את הפתרון הגאוני שיאפשר לכם ליהנות מכל רגע במטבח, כך שלא תמצאו את עצמכם יוצאים ממנו בחוסר חשק. הישארו כאן ותגלו את כל הפרטים אודות מוצר הקסם – טוחן האשפה הביתי.

 

כמה מילים על טוחן האשפה

אם לא שמעתם על המוצר הגאוני עד היום, הגיע הזמן שתכירו בו, משום שזה יאפשר לכם לפנות את שאריות האוכל בסיום הארוחה. נסביר שמדובר במכשיר שמותקן על ידי בעל מקצוע מוסמך. הוא אינו נראה לעין, משום שהוא מותקן בפתח הניקוז של הכיור שלכם. כך שבעצם, הטוחן אשפה מקבל את שאריות המזון וטוחן אותן בקלות באמצעות סכינים קטנות. פעולה זו עשויה להזכיר לכם את הבלנדר הביתי שמרסק את האוכל לחתיכות קטנות במיוחד.

מטחנת אשפה

תשכחו מסתימות בצנרת

סביר להניח שמצאתם את עצמכם לא פעם, פותחים עוד סתימה בצנרת של הכיור במטבח. אם כך, כדאי שתדעו שהשימוש בטוחן האשפה הביתי ימנע זאת. שכן, המטרה המרכזית של המכשיר היא להקל עליכם, כדי שתוכלו להמשיך בפעולות הבישול הביתיות ללא מאמצים נוספים.

נסביר שהטוחן מבצע טחינה דקה – דקה של הפסולת, כך שזו עוברת בתוך הצנרת מבלי לגרום לנזקים. נציין בשלב זה שתוכלו תוכלו למצוא טוחן אשפה איכותי שכזה באתר הרשמי של פיורווטר בלבד.

 

היזהרו מחיקויים!

לצערנו, יש לא מעט אתרים זדוניים שמציעים טוחני אשפה פשוטים שעשויים להיהרס תוך זמן קצר. אנו ממליצים להימנע מרכישה אקראית ברשת, משום שזו עשויה להוביל לסתימות בצנרת המטבח. תוכלו כמובן לבצע רכישה חכמה באתר שהוצג בפניכם לעיל.

נמליץ לכם לבדוק אותנו ולקרוא את חוות הדעת שנכתבו אודותיו ברחבי הרשת. כך יתאפשר לכם לגלות שמדובר בחברה אמינה ומקצועית שמספקת טוחן אשפה ביתי איכותי במיוחד. נציין שערכנו את הבירור עבורכם טרם כתיבת המדריך, משום שאיננו יכולים להמליץ על אתר או חברה מסוימת כך סתם.

 

קריטריונים שחשוב לבדוק טרם רכישת טוחן האשפה

חשוב שתכירו ב – 3 הקריטריונים הבאים שיאפשרו לכם לבחור בטוחן אשפה איכותי וחזק:

  • אחריות: עליכם לבחור במכשיר שמגיע עם אחריות לשנתיים לפחות
  • התאמה של המכשיר לכיור: בדקו מראש שיש התאמה בין סוג הכיור שלכם לדגם של טוחן האשפה הנבחר
  • עוצמת הרעש: יש טוחנים שמרעישים יותר, בעוד אחרים מרעישים פחות. שווה לבדוק את הנושא טרם הרכישה

 

לסיום

טוחן האשפה הביתי הוא מוצר שצריך להימצא בכל בית. כעת ברור לכם במה מדובר, כך שנותר לכם רק לבצע רכישה של הטוחן באתר מומלץ. נאחל שתבחרו נכון ושתיהנו ממטבח נקי.

אשפה ביתית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא