מה זה  NLP

NLP הינה שיטה ליצירת שינוי בתהליכי החשיבה, להמנע מדפוסים הרסניים שפוגעים באיכות החיים שלנו ולהחליפם בדפוסים בריאים ומועילים יותר שיאפשרו לנו לשגשג ולהצליח. NLP- PLUS הינו מרכז ותיק ללימוד טכניקת NLP, במרכז תוכלו לרכוש כלים כדי לשפר משמעותית את הדרך שבה אתם חווים את העולם ולהשיג את מטרותיכם בקלות רבה יותר. תוכלו גם להצטרף לקהילת מדריכי NLP ולהדריך אחרים כיצד לעשות זאת.

 

NLP

NLP הינן ראשי תיבות של Neuro Linguistic Programming או בתרגום חופשי תכנות לשוני נוירולוגי,  ובבסיסה עומדת התיאוריה על פיה המוח האנושי חווה את העולם באמצעות מה שאנחנו אומרים עליו. לדוגמא, אם אנחנו נוהגים לומר באופן קבוע כי הבית בו אנחנו מתגוררים קטן, צפוף ומכוער, נחוש ביתר שאת כי אנו גרים במקום שאינו מתאים לנו למרות שמבחינה כלכלית לא כדאי לנו להחליפו.

אם נשנה גישה זו ונאמר לעצמנו לעיתים קרובות כי אנו שבעי רצון מביתנו ושמחים לגור בו, בהדרגה התחושות הרעות יתחלפו בתחושה נעימה יותר של שביעות רצון ונינוחות בבית שבו אנחנו גרים. על פי עיקרון זה ניתן לחוש מסופקים ומרוצים מחיינו כשאין לנו אפשרות לשנות אותם, אך מצד שני גם להשיג את הדברים שאנו רוצים באמצעות אמונה כי אנחנו ראויים להם, ובכך ליצור במציאות את החלומות שאנו רוצים בהם.

מה זה  NLP

NLP-PLUS

NLP-PLUS הינו מרכז ללימודי NLP אשר נוסד על ידי תמי ילין ואפרת שמר המנהלות אותו עד היום. למרכז נסיון של קרוב לעשרים שנים בלימוד עקרונות השיטה לניהול חיים טובים ואיכותיים יותר ובמשך השנים למדו בו אלפי גברים ונשים, חלקם הצטרפו לקהילה כמדריכים העוזרים לאנשים אחרים להתקדם לחיים מספקים יותר וחלקם המשיכו הלאה לאחר שרכשו כלים לעצב את חייהם כרצונם, לחוש שלמים עם מה שלא ניתן לשנות, ולממש את מלוא הפונטנציאל הטמון בהם.

 

אברא כדברא

כולנו מכירים את מילות הקסם המופלאות הללו, אברא כדברא, אך מעטים מודעים לכך שאלו מילים בשפה הארמית, השפה שממנה נולדה השפה העברית ובה נהגו להשתמש חז"ל. פירוש המילים אברא כדברא הן לברוא את מה שאתה אומר, כלומר, לברוא באמצעות מילים.

למילים שאנחנו אומרים יש כוח, אנחנו יכולים לשמח או לאכזב אנשים אחרים על פי נימת קולנו בלבד. לכן אין זה מפתיע שהמילים הבוקעות מפינו משפיעות בכל כוחן בעיקר גם עלינו. שינוי הדרך שבה אנחנו חושבים ומדברים, הכרת התודה על מה שיש לנו והבעת תקווה כנה שיהיה לנו את מה שאנחנו רוצים, יכולים לסייע למציאות להתרחש לנגד עינינו.

 

לסיכום

מרכז NLP-PLUS יעניק לכם כלים המבוססים על עקרונות הדמיון המודרך והתכנות הלשוני נוירולוגי כדי להשפיע על המציאות שלכם באמצעות המילים שאתם בוחרים להגיד, כדי שגם אתם תראו את מלוא הפוטנציאל שלכם מתגשם.

מה זה  NLP

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא