מה חדש? כל החדשות החמות בערים האהובות

ישנן ערים בארץ שכייף לטייל בהן וערים שכייף לגור בהן. ההחלטה היכן לטייל או היכן לגור מתגבשת לא פעם מהחדשות האחרונות בערים אהובות יותר ואהובות פחות. אז אילו הן הערים האהובות ומה חדש בהן – על כך במאמר הבא.

 

הערים האהובות ביותר בארץ

לפני כ-7 שנים נערך בארץ סקר בו נמצא שהערים הכי אהובות על תושביהן הן ראשון לציון ורמת גן והכי פחות אהובות הן ירושלים ואשקלון. לפני כשנה דווקא תל אביב דורגה במקום השמיני מבין הערים האהובות בעולם על פי המגזין טיים אאוט. לפני שנתיים הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ערכה סקר בו הביעו התושבים את שביעות רצונם מהעיר והרגשת הביטחון שלהם.

במקום הראשון נמצאה כפר סבא כעיר שבה התושבים הכי הרבה מרוצים ואחריה תל אביב. חשוב לציין שאומנם חריש והוד השרון למשל, לא עלו למקומות הראשונים בסקרים אך בתור ערים הנמצאות בשרון מדובר על איכות חיים ותאוצה בהתפתחות ולכן גם אלו ערים מבוקשות ואהובות.

 

העיר חריש

העיר חריש היא עיר יחסית חדשה שהוקמה בשנת 2,010. בתחילה היה רעיון לבנות אותה כעיר דתית אך בעתירה לבית המשפט של תושבי האזור הוחלט להקים בה שכונות מעורבות של דתיים וחילוניים. עם השנים העיר התפתחה מבחינת מסחר, תעסוקה ואף מלונאות. נבנו בה שכונות חדשות, מוסדות לימודיים ומרכז עסקים. מהר מאוד השיקו בה תחבורה ציבורית ענפה, פארק עירוני מרשים וחיבור לכבישי יציאה.

השאלה היא מה חדש בעיר חריש לקראת שנת 2023. ניתן למצוא בעיר שירותי רפואה, מתחמי ספורט, מקומות בילוי, ריאות ירוקות ומקום אידאלי לגדל בו את הילדים. למרות שמדובר בעיר קטנה, הגאווה של העיר היא הקולינריה של ייצוג המגזרים השונים בעיר, בין אם מדובר על דוכני אוכל רחוב ובין אם על מסעדות יוקרתיות.

בנוסף, מבחינת נדל"ן ניתן לרכוש או להשכיר דירות בעיר במחירים אטרקטיביים דבר המסייע להתפתחות שלה. כיום חיים בחריש יותר מ-13,000 תושבים.

 

העיר הוד השרון

הוד השרון הסמוכה לרעננה ולכפר סבא היא עיר הנחשבת ליוקרתית בשל מחירי הנדל"ן שלה. יחד עם זאת, ישנם פרויקטים המיועדים לבני העיר על מנת שימשיכו להתגורר בה ולא יעזבו לערים אחרות. בעיר מתגוררים כ-65,000 תושבים כאשר חלק מהקרקע שלה מיועד לחקלאות.

מה חדש בהוד השרון – לפי דירוג הרשויות הוד השרון נבחרה במקום הראשון מבין הערים החופשיות. כלומר, העיר שיש בה הכי הרבה חופש בחירה, בין אם מדובר על תחבורה ציבורית בשבת או קבורה אזרחית ובין עם מדובר על שירותים עירוניים לזוגות ידועים בציבור. לסיכום, לכל אחד יש את העיר האהובה עליו בה בדרך כלל הוא מתגורר ומנהל את חייו. החשוב הוא לשמור על רמת חיים בריאה ומאושרת ולהיות מעודכנים בכל מה שקורה בעיר שלכם.

חֲדָשׁוֹת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא