מה חשוב לדעת לפני שמקימים אתר אינטרנט לעורך דין?

זה לא סוד שהיחס בין מספר עורכי הדין למספר התושבים בישראל הוא גבוה ביחס לעולם. לא מעט צעירים מסיימים את לימודי המשפטים שלהם באוניברסטאות ובמכללות השונות הפזורות ברחבי הארץ ונפנים לעבוד במשרד עורכי דין מוכר או מקימים משרד כזה בעצמם.

כדי לבלוט מעל המתחרים הרבים, בוחרים לא מעט עורכי דין להקים אתר תדמית. אתר תדמית הוא אתר שנועד לשפוך אור על אישות או בית עסק, לספק מידע אודותיו, להסביר על ניסיון העבר שלו, ולציין את דרכי ההתקשרות האפשריות מולו.

מה חשוב לדעת לפני הקמת אתר תדמית לעורך דין? כל התשובות כאן.

 

שדרו אמינות

החלק החשוב ביותר טרם ההתקשרות מול הלקוח הפוטנציאלי הוא יצירת יחסי אמון בין הצדדים. לשם כך, חשוב יהיה שהאתר שתבנו ישדר אמינות. זה אומר, בין השאר, לעשות שימוש בתמונות אותנטיות ומקוריות, ולא בתמונות סטוק שהורדו ממאגרי תמונות כלליים. כמו כן, כיתבו על הניסיון שלכם, הציגו את צוות עורכי הדין במשרד, את כתובת המשרד ואת אמצעי הקשר השונים.

 

עצבו את האתר בצורה מקצועית

לפני שלקוח מחליט האם להתקשר מול משרד עורך הדין, הוא מתרשם, בראש ובראשונה מאתר התדמית שלו. אם האתר מעוצב בצורה חובבנית ורשלנית, ומכיל הגדרות שונות שנותרו כברירת מחדל משימוש בתבנית העיצוב, הלקוח לא ימהר להתקשר עם משרד עורך הדין, משום שהסמכות שמשדר האתר איננה מייצרת עבורו שקט נפשי.

 

צרו אסטרטגיית תוכן

על מנת לקדם את העסק במנועי החיפוש השונים, ולייצר יחסי אמון בין המשרד והלקוחות, חשוב יהיה להקפיד על יצירת תכנים איכותיים בתדירות שוטפת. אסטרטגיית תוכן אמורה לכלול התייחסות למיפוי כותבי תוכן בעלי ידע נרחב בנושא, הגדרת התכנים המיועדים לכתיבה, תזמון שלהם ופריסתם ברחבי הרשת ובאתר עצמו.

 

הניעו את הגולשים לפעולה

אתר אינטרנט שבנוי היטב מצליח לא רק לספק מידע שלם וקוהרנטי לקהל הגולשים, אלא גם לגרום להם לבצע פעולה שתקשור אותם בעסק: השארת פרטים לצורך יצירת קשר עתידית, הרשמה לרשימת תפוצה, קיום שיחה טלפונית ועוד.

 

התמקדו בנישה שבה אתם מתמחים

אין ספק, שתחומי הפעילות בעולם המשפטים הם רבים ומגוונים. אם אתם רוצים לייצר לעסק שאתם מנהלים סמכות ורלוונטיות לנישה שבה אתם פועלים, תצטרכו למקד את האתר והתכנים השונים המוטמעים בו, בנישה הזאת. כיתבו על מקרים לדוגמה שמהם יוכל קהל הקוראים שלכם ללמוד מקצועית אודות הנושא, אבל לא פחות חשוב מכך, על דרך הטיפול שלכם בנושא.

 

לסיכום

הקמתם לאחרונה משרד עורכי דין ואתם מתעתדים לבנות עבורו אתר אינטרנט מודרני? ברכות חמות. דאגו לשדר אמינות באמצעות האתר שתבנו, עצבו אותו בצורה מקצועית ולא חובבנית, צרו אסטרטגיית תוכן לאתר, הניעו את הגולשים שלכם לפעולה, והתמקדו בנישה שבה אתם נחשבים למומחים בתחומכם.

מחשב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הליכי גירושין
איך בוחרים עו״ד לענייני משפחה תותח?

מעט מאבקים משפטיים מביאים איתם את האמוציות, המורכבות האנושית והדקויות התקשורתיות שקיימים בגירושין או גישור משפחתי. בחירה באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, כזה שידאג לאינטרס שלכם

קרא עוד »