מה חשוב לעשות כאשר הולכים לכיוון של בניית אתר לעסק

אמנם בעבר בנייה של אתר אינטרנט לעסקים הייתה נחשבת למותרה, היום מדובר בפעולת חובה לכל עסק וככלי חשוב מאד. בהרבה מקרים, האתר משמש ככרטיס הביקור העיקרי וכדרך הבלעדית להיות בקשר עם לקוחות העסק ועם קהל היעד. ישנן חברות שמוכרות את מוצריהן או שירותיהן אך ורק דרך אתר האינטרנט ולכן אל לכם להתפשר אם אתם הולכים להקים אתר אינטרנט לעסק שלכם.

 

סקירה ראשונית

לפני שאתם בונים את אתר העסק שלכם תחשבו על קווים כלליים שהייתם רוצים שיאפיינו את האתר. תיכנסו לאתרים שונים מתחומים שונים ורשמו לכם נקודות חשובות שאתם רוצים לקחת איתכם הלאה. האתר צריך להתאים לקהל היעד ולענות על המטרה לשמה הוא הוקם: האם מדובר באתר מכירות או אתר אינפורמטיבי? האם אתם מוכרים מוצר או שירות? האתר חייב להיות מותאם למטרה ולקהל פוטנציאלי. תגדירו מראש את הדברים שחשובים לכם גם כגולשים באתרים אחרים וגם כאלו שנמצאים בצד השני ומספקים את האתר.

 

עיצוב האתר

כאשר אתם משוטטים באינטרנט בחיפוש אחרי אתרי מידע נחוצים, ישנם אתרים שמעניינים אתכם ואתם נכנסים וממשיכים לקרוא בהם וישנם אתרים שאתם עוזבים אותם כבר אחרי קריאת כמה שורות. במרבית המקרים מה שמשפיע על החלטתכם אם להישאר באתר או לא, זה העיצוב של האתר. לכן, בתחום של בניית אתרים, פקטור העיצוב הוא משמעותי מאד. בבואכם לבנות אתר לעסק שלכם חשבו היטב על העיצוב שיהיה נעים בעין וקל להתמצאות. בנוסף, העיצוב צריך להיות מותאם גם לצפייה ממובייל שכן מרבית הלקוחות יכנסו לאתר מהטלפון הנייד שלהם מאשר מהמחשב.

 

יצירת חוויה למשתמש

המושג חווית משתמש תקף להרבה מאד דברים וגם לשיטוט באתר אינטרנט. מדובר על מעבר לעיצוב הבסיסי של אתר העסק. נקודות חשובות כמו: מעבר מהיר בין עמודי האתר, נגישות של התפריטים, כפתורי קיצור דרך למכירה וזמן טעינה מהיר. תחשבו עליכם כגולשים ואיך הייתם רוצים להרגיש שאתם נכנסים לאתר כלשהו, כך תבנו את האתר שלכם לעסק שלכם. אם לקוח ירגיש שהוא מתחיל להסתבך בעודו מחפש משהו באתר, הוא פשוט יעבור לאתר אחר, יותר נעים וקל.

 

לסיכום

בניית אתר אינטרנט לעסקים היום, הוא חלק בלתי נפרד מבניית העסק עצמו. לא משנה מה מטרת העסק, בניית אתר מתאים לו, תקפיץ לכם את קהל הלקוחות. אנשים היום מחפשים מידע לכל דבר דרך האינטרנט ואתם רוצים להיות שם! פרמטר חשוב לאתר הינו העיצוב. עיצוב נכון הוא זה שיגרום לקהל  הגולשים להישאר אצלכם באתר יותר מכה שניות מבלי לעבור לאתר אחר. פרט לעיצוב הבסיסי, ישנה חשיבות לחוויית המשתמש ולכן האתר צריך להיות קל לניווט, עם תפריטים נוחים וקיצורי דרך מתאימים. אל תגרמו לגולשים שלכם "לעבוד קשה" ולחפש הרבה זמן את מה שהם רוצים.

מסך עם נתונים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פן גדעון מבית היירליין
איך בוחרים פן נכון?

עבור רבים מאיתנו, מייבש שיער הוא אחד הכלים החיוניים ביותר בשגרת היופי שלנו. לא רק שמייבש שיער טוב עוזר לנו להשיג שיער יפה ובריא, אלא

קרא עוד »