מה יהיה התחליף למדבקות מחיר על מוצרים בחנויות?

כמה פעמים בחייכם נתקלתם במצב בסופר, או בכל חנות אחרת, בו המחיר שהודבק על המוצר בכלל לא שיקף את המחיר הסופי כשעמדתם בקופה.

ובכן מדובר בדבר די נפוץ, מסיבות צפויות כגון בעיית כוח אדם, חוסר תפקוד יעיל של הצוות, בעיות טכניות ועוד.

לכן, בעלי עסקים רבים כיום מחפשים תחלופה לבעיית מדבקות המחיר שגוזלות מהם זמן וכסף.

בעידן מתקדם כמו שלנו זה בכלל לא מפתיע שכבר החלו להופיע בעשרות חנויות בארץ חלופות חכמות למדבקות המחיר הישנות. יחד עם זאת אנחנו עדיין רואים שמרבית המקומות מדבקות המחיר עדיין שולטות ולא מתחלפות ולכן נשאלת השאלה מהי בכלל החלופה הקיימת בשוק והאם היא באמת יכולה לתפוס היטב את מקומה של מדבקת המחיר כפי שאנחנו מכירים אותה ורגילים אליה?

 

סורק מחיר

חלופה שכבר נמצאת במספר סופרים מרכזיים בארץ הוא סורק המחיר. בעצם, אנחנו מקבלים מכשיר בכניסה לחנות, או יכולים לבחור להשתמש בנייד החכם שלנו, על מנת לסרוק מדבקות שם מובנות, שנמצאות לצד המוצר שבו אנחנו מעוניינים. על גבי הצג נראה את המחיר העדכני ואת כל הפרטים שיש לדעת על המוצר. לעיתים זה אפילו מאפשר לבנות במכשיר סל מלא ולבצע תשלום.

 

שלט דיגיטלי

אופציה נוספת שנוכל למצוא בעיקר בסופרים בארץ הוא השלט הדיגיטלי. משמע, במקום להדביק מחיר על כל מוצר ומוצר ובמקום להחליף שלטים כל פעם שהמחיר משתנה, או שישנו מבצע, יוצב שלט חכם שנשלט מרחוק על ידי מחשב. בכל פעם שמשתנה המחיר, אין צורך שעובד יבוא וידביק מחדש את כל המחירים, אלא השלט פשוט ישונה מרחוק בהתאם.

 

שלטים גנריים

לבסוף, חנויות רבות, כמו חנויות הפארם, בוחרות לא להחליף את מדבקות השם והמחיר כלל, אלא מציבות שלטים רגילים מודפסים לצד המוצרים הרלוונטיים ועליהם מפורטים המחירים. כאשר ישנו שינוי, החילוף יתבצע רק עבור השלט ולא צריך להדביק מחדש הכול. כפי שאתם סוברים שיטה זו מביאה ליותר בלגן מאשר סדר וחיסכון.

 

השורה התחתונה

כפי שאתם רואים, ישנן חלופות מעטות למדבקות המחיר הקלאסיות והסיבה לכך היא כנראה כי לא באמת ניתן להחליף אותן. המוכר מחויב להציג באופן ברור ומדויק את המחיר עבור כל מוצר שעומד למכירה ומדבקות המחיר, כאשר הן מודבקות כראוי, מספקות את המענה הכי טוב והכי ספציפי שיש. מן הצד השני, אין ספק שברגע שתימצא ותומצא חלופה יעילה וזולה למדבקות המחיר, אנחנו נראה שינוי אדיר.

עד אותה עת, במסגרת חווית הקנייה שלנו נוכל לראות את מדבקות המחיר הקלאסיות, כאשר לצידן השלטים הגנריים. במקרים מסוימים נוכל לשדרג את חוויית הקנייה שלנו במקומות שהתקדמו לסורקי סל ומחיר, לצד שלטים דיגיטליים, הנשלטים מרחוק, ומסייעים למוכר להוזיל בכוח אדם ובמחירן של מדבקות המחיר.

סורק

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שלבים להחלפת דיו למדפסת
5 שלבים להחלפת דיו למדפסת

החלפת דיו למדפסת היא משימה פשוטה, אך כזו שחשוב להכיר בין אם אתם מדפיסים באופן פרטי בבית, ובין אם אתם מדפיסים במשרד כחלק מעבודתכם השוטפת.

קרא עוד »
קהילות בפייסבוק
 4 קהילות מעניינות בפייסבוק

פייסבוק הפכה למרכז לקהילות מגוונות, המחברת בין אנשים עם תחומי עניין ותשוקות משותפים. מחובבים ועד אנשי מקצוע, קבוצות פייסבוק מציעות פלטפורמה לאנשים לעסוק, לשתף ידע

קרא עוד »