מה כדאי לקנות לחיית מחמד חדשה שהצטרפה למשפחה?

הגיע הרגע והחלטתם לאמץ חיית מחמד חדשה הביתה, בין אם כבר יש לכם כלב בבית או שזה הכלב הראשון שאתם מאמצים יש כמה דברים שחשוב מאוד לדעת. להביא כלב חדש הבית זו התרגשות גדולה וממש כמו שמתכוננים להצטרפות בן משפחה חדש למשפחה כך צריך גם עם כלב חדש. במאמר זה נעזור לכם להבין מה הדברים שנחוץ שיהיו לכם בבית כשמגיע כלב חדש למשפחה, מה חשוב לדעת ואיך להתנהג במצבים האלו.

 

אז הנה רשימת דברים שחשוב שיהיו לכם בבית לפני שהכלב החדש מגיע

ארגז בגודל המתאים לכלב שלכם

כלבים אוהבים מקומות בהם הם ירגישו חמימים, שידמו להם מאורות, שיכולו להתחבא בו, לכן רצוי שהארגז יהיה בגודל מתאים לכלב שהוא יכול לעמוד בו בנוחות, להסתובב ולשכב בו בנעימים. בכדי להימנע ממצב בו הכלב יעשה צרכים בארגז רצוי שהארז לא יהיה גדול מדי כך שכלב לא ירגיש בנוח להשאיר את הצואה שלו לידו.

 

כלוב אילוף

במיוחד אם מדובר בגור, רצוי להצטייד בכלוב אילוף ולהרגיל את כלבכם לחיות בכלוב שמהווה עבורו המקום שלו בתוך הבית. את הכלוב כדאי להתאים לגודל הכלב כך שיהיה לו נוח לעמוד ולהסתובב אך שלא יהיה גדול מדי, הכלוב תוחם לכלב את הגבולות בתוך הבית. הכלוב מאפשר לכלב להרגיש בטוח ויהווה עבורו המקום שבו הוא נרגע ואף ייכנס אליו מרצון. הכלוב מיועד גם לשינה עבור הכלב לכן צריך לדאוג לו למקום נעים ונוח בתוך הכלוב ורפד בשמיכה או לשים מיטה קטנה.

 

צעצועים

כלבים ובייחוד גורים אוהבים ללעוס ולחכך את השיניים שלהם ותמיד יחפשו דבר מה ללעוס, לכן חשוב לספק להם מענה לצורך הזה. וודאו כי יש לכם מבחר של צעצועי לעיסה בכדי שהגור או הכלב הבוגר לא ילעסו דברים שימושיים לכם בבית כמו נעלי בית, רהיטים ושטיחים. את הצעצועים אתם יכולים לרכוש בכל חנות אוכל לחיות.

 

קולרים ורצועות הליכה

חשוב להרגיל את הכלב לקולר ורצועת הליכה בכדי שיוכל ללכת בנוחות בטיולים, יש מבחר גדול של רצועות וקולרים, לכן בחרו את המתאימה לכם ביותר.

 

מזון לכלב וקערות אוכל

לפני רכישת מזון רצוי להיוועץ עם ווטרינר בנוגע לאיזה סוג מזון לרכוש לכלב, ומה היא הכמות המומלצת לכלב שלכם, יש הבדל בין סוגי האוכל והכמויות בין גור לכלב בוגר. חשוב להשאיר לכלב קערת מים זמינה שתכיל מים טריים ורצוי לרכוש מזון איכותי לכלב המכיל את כל הערכים התזונתיים החשובים לו. ניתן לפנק את הכלב בחטיפים, שימורים לכלבים כתוספת למזון שהוא כבר מקבל, כאשר את המזון יש להגיש בקערת מתכת נקייה.

 

לסיכום

תוספת חדשה למשפחה תמיד מרגשת, אך חשוב להיות רגישים למצב ולהבין כי כמו שעליכם להסתגל לכלב גם הוא צריך להסתגל אליכם, לכן גלו סבלנות, הצטיידו בכל המוצרים הדרושים לפני ובהצלחה!

משפחת חיות מחמד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות לחתולים
כיצד בוחרים מיטה לחתול

בחירת של מיטה עבור החתול שלכם היא משימה מאתגרת. מצד אחד החשיבות של המיטה לחתול ברורה לנו, כיון שאנחנו רוצים שיהיה לו מרחב שבו הוא

קרא עוד »