מה כרוך בקניית דירה ביוון

קניית דירה ביוון הינה השקעה אטרקטיבית ומשתלמת במיוחד עבור ישראלים רבים. היצע הדירות ביוון רב ומגוון, המדינה מצאה להשקעות זרות והתשואות גבוהות במידה ניכרת מהתשואות בישראל. כמו כן, התיירות היציבה מאפשרת להניב רווחים נאים גם מענף התיירות. עם זאת, הליך הרכישה הינו רב שלבי ודורש מומחיות בתחום. כדי לצלוח את ההליך המסובך, רצוי לפנות לחברה ישראלית המתמחה בהשקעות נדל"ן ביוון.

 

יתרונות הדירה ביוון

יש לכם כסף בצד שאתם חושבים היכן להשקיע אותו? קניית דירה ביוון יכולה להיות השקעה משתלמת במיוחד עבורכם. זאת, מכיוון שלשוק הנלדן היווני יתרונות רבים. ראשית, מחירי הדירות ובתי הנופש ביוון אמנם נמצאים בעליה, אך הם עודם נמוכים במידה ניכרת ביחס לישראל. ייתכן בהחלט כי תוכלו לרכוש דירה ביוון כלל מבלי לקחת עליה משכנתא.

שנית, בעוד שמדינת ישראל מטילה מיסים והגבלות על רכישת דירות מעבר לדירת המגורים שלכם במטרה לצנן את מחירי הדיור, השוק היווני צמא לכסף זר ולהשקעות חיצוניות כך שהוא מעניק הקלות מס רבות למשקיעים זרים. כמו כן, השקעה של 250 אלף יורו ומעלה תזכה אתכם אף בגולדן ויזה המקנה הטבות רבות ביוון ובאיחוד האירופאי כולו.

לבסוף, התשואות על נדל"ן ביוון גבוהות הרבה יותר מהתשואות בשוק הישראלי. בין אם מדובר בתשואות על שכירות למגורים ובין אם בתשואות על נכס המושכר לתיירות, הרווחים השנתיים שלכם יהיו גבוהים יותר ותקנו סיכוי בסיכון נמוך מאוד.

יתרונות הדירה ביוון

קניית דירה ביוון – מאיפה מתחילים

כפי שכבר ציינו, הליך רכישת הדירה ביוון אינו פשוט. השלב הראשון בהליך יהיה, כמובן, איתור הנכס אותו אתם מעוניינים לרכוש. לשם כך, עליכם להגדיר תחילה מה הוא התקציב שלכם להשקעה ומה הן הציפיות שלכם מהנכס. בהתאם לכך, תבחרו את הבחירה הראשונית – האם אתם מעוניינים להשכיר דירה לצרכי מגורים, מה שיוביל לרכישת דירה באתונה או בסלוניקי, או שברצונכם לרכוש בית נופש שישמש לתיירות, ותרכשו בית על הים באחד האיים או ברצועות החוף של יוון.

קניית דירה ביוון – מאיפה מתחילים

בחינת הנכס

לאחר שתחליטו על אופי הנכס בו אתם מעוניינים, תעברו לשלב בחינת הנכס. כעת, יהא עליכם לבדוק כי הנכס בו אתם מעוניינים נבנה כראוי, מצוי בשכונה טובה, אין בו תוספות בניה בלתי חוקיות ועוד.

 

הפן המשפטי בעסקה

הפן המשפטי בעסקה מתחלק לשניים. ראשית, עליכם לערוך חוזה מכר עם המוכר של הנכס. שנית, עליכם להסדיר את כלל הפן הרישומי וענייני המס כדי שהנכס יירשם על שמכם ותוכלו להשכיר אותו בפועל.

 

לסיום – חברת השקעות ישראלית

הישראלי הממוצע יתקשה לבצע את כל הכרוך ברכישת דירה ביוון בעצמו. תוכלו לטעות באשר לטיב השכונה, לטיב הבנייה, לדרישות הרגולציה וכדומה. מכיוון שכך, חשוב לעבוד יחד עם חברת השקעות נדל"ן בחו"ל המתמחה בהכנסת ישראלים לשווקי הנדל"ן הזרים. עבדו עם חברות אלו ותהנו מרווחים נאים – לצד בירוקרטיה מינימלית וודאות משפטית וכלכלית גבוהה.

מה כרוך בקניית דירה ביוון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא