מה ניתן להרוויח מפירוק רכב לגורמים

בשנים האחרונות שוק הרכבים הישראלי הוצף ברכבים חדשים במחירים נגישים ומשתלמים עבור הלקוחות הממוצעים, דבר שגרם לשוק הרכבים המשומשים לרדת, מחירי הרכבים יורדים עד כדי אפסיות וכמעט ואין להם ביקוש מה שגורם לפירוק הרכבים להפוך לתחום פופלרי ואפילו משתלם.

 

למי משתלם למכור את הרכב לפירוק

מציאת קונה רכבים לפירוק תהיה משתלמת לבעלי רכבים ישנים שלא מצליחים למכור את הרכב שלהם, רכבים שגוררים את בעליהם למוסך לעיתים קרובות – פולטים גזים מזהמים, מסכנים את הסביבה שלהם ואת איכות הסביבה ואינם בטוחים על הכביש. במקרים כאלו מכירת הרכב לפירוק תהיה כדאית ומשתלמת מהסיבות הבאות:

  • רווח כספי במזומן באופן מידי
  • סילוק המפגע הבטיחותי מהכביש
  • פתרון מהיר ובטוח לרכב מבלי לשבור את הראש
  • שמירה על איכות הסביבה
  • מפסיקים להתעסק בתקינות הרכב ולפחד לצאת לנסיעות
  • מפסיקים להוציא הוצאות גדולות של תחזוקה ותיקונים בלתי פוסקים

 

איך מוכרים את הרכב לפירוק

ברגע שאתם פונים לקבל הצעת מחיר עבור פירוק הרכב בכל אזור בארץ למשל אצל קונה לפירוק רכבים בירושלים תקבלו איבחון מצב של הרכב מבחינת השלדה, המנוע, הצמיגים, פנים הרכב ומצבו הכללי של הרכב ובמידה שהרכב יימצא מומלץ לפירוק על פי שיקול דעת של עלות – תועלת תוכלו לקחת אותו בעצמכם לכל מגרש פירוק שתבחרו קרוב לביתכם או אם הרכב אינו כשיר לנסיעה תוכלו להעזר בשירותי גרר.

 

כמה כסף אפשר להרוויח ממכירה לפירוק

עלות המכירה של הרכב הישן שלכם לפירוק תשתנה על פי דגם, יצרן, שנת ייצור והמצב הכללי של הרכב. בנוסף במכירה לפירוק רכב תוכלו להרוויח יותר אם יש ברכב שלכם חלקים שניתן למכור כחלקי חילוף למוסכים השונים. העלות בדרך כלל תהיה בין 500 ל4,000 שקלים במזומן באופן מידי כך שאתם גם מרוויחים סכום כסף גם אם הוא קטן וגם לא צריכים להשקיע זמן ומאמץ בניסיונות למכור אותו ולהתמקח על המחיר עם לקוחות פוטנציאליים.

 

פירוק רכבים לברזל

פתרון שנבחר שכמצב הרכב ממש רע ולא ניתן להפעיל אותו או למכור חלקים מכניים שפועלים. בתהליך הפירוק לברזל ינותקו הצמיגים, המושבים והזגוגיות ולהעביר אותם למפעלי מחזור. את השלדה מעבירים למפעלי מחזור ברזל שמהתוצרים של של הברזל הממוחזר מעבירים לשימוש לתשתיות של בנייה ודרכים ואפילו אומנים רבים משתמשים בהם.

 

איכות הסביבה

פירוק רכבים ישנים יכול להיות פתרון מתחשב בסביבה גם מבחינת הורדת רכב מזהם מהכביש וגם מבחינת מחזור החומרים שמפורקים מהרכב לצורך הכנת חומר חדש וממוחזר או שימוש בחלקים כפי שהם אם עובדים או למטרות אומנות שונות.

 

לסיכום

במכירות רכב לפירוק תוכלו להרוויח גם בפן הכספי ובעיקר מבחינת מאמץ לשווא ללא הצלחה במכירת הרכב לפחות לא במחיר ששווה את כל מה שעשיתם, הלקוחות שפגשתם והפרסומים על הרכב לכן אם אתם במצב הזה כדאי לשקול את הפתרון הזה בחיוב.

פירוק רכב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נהג
6 רעיונות לפעילויות שוברות שגרה

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב להתנתק מהשגרה המונוטונית שלנו ולחפש חוויות חדשות ומרגשות. לנסות משהו אחר יכול להמריץ את המוח, הגוף והרוח שלנו, לספק לנו נקודת

קרא עוד »