מה עדיף חיפוי שמרני או יצירתי

אם הגעתם לשלב שבו אתם צריכים לבחור חיפוי לבית שלכם, אתם וודאי יודעים שמדובר בשלב לא פשוט. שכן, אתם צריכים לבחור את החיפוי היפה ביותר מתוך מגוון רחב מאוד. בשלב זה נדמה שכל חיפוי הוא יפה יותר מזה שראיתם קודם, כך שהבחירה יכולה להיות מתמשכת. כדי להקל עליכם בשלב זה, יצאנו לבדוק מה עדיף – חיפוי שמרני או יצירתי? הישארו אתנו ותגלו את המסקנות.

 

איך יצאנו לבדוק את הנושא?

כדי שנוכל לדעת מה עדיף מבין השניים, היינו צריכים לבדוק את חכמת ההמונים. לכן, ערכנו סקר ופרסמנו אותו במקומות שונים ברחבי הרשת, הנה כמה מהם:

  • קבוצות של עיצוב הבית בפייסבוק
  • פרופיל הפייסבוק שלנו
  • פורומים של מעצבים ועוד

לאחר שפרסמנו את הסקר, הופתענו לראות שקיבלנו מענה מ – 76 אנשים שונים. מרביתם ציינו שהם שמחו לעזור. שכן, לדבריהם, גם הם חוו את הקושי בבחירה של חיפוי מתאים לבית שלהם.

 

אז מה עדיף מבין השניים? חיפוי שמרני או יצירתי?

אתם וודאי מבינים שקיבלנו לא מעט פניות, כך שסביר להניח שבתוכן יהיו לא מעט דעות שונות. היו מי שאמרו שלדעתם צריך לבחור חיפוי קירות שמרני, היו מי שטענו שעדיף יותר לבחור את החיפוי היצירתי ואחרים טענו בכלל אחרת. בשורות הבאות נציין בפניכם את התשובות הנפוצות ביותר שקיבלנו בנושא.

 

תשובה נפוצה מספר 1 – עדיף חיפוי שמרני

אלו שאמרו שעדיף חיפוי שמרני ציינו שהם בחרו זאת מכיוון שלדעתם מדובר בחיפוי שהוא עדין ופשוט. כזה שאף פעם לא נמאס ממנו. לדבריהם, חיפוי הוא כמו קעקוע. הוא לכל החיים. אמנם אפשר להחליף אותו בשלב מסוים אבל מדובר בהליך מסורבל שעדיף להימנע ממנו. לכן, הם בחרו בחיפוי זה.

 

תשובה נפוצה מספר 2 – אם אתם אנשים יצירתיים, תלכו עם הלב שלכם

אנשים שעוסקים בתחומי יצירה שונים (כתיבה, פיסול, ציור) ציינו שהם בחרו בחיפוי היצירתי. שכן, לדבריהם, החיפוי הזה מאפשר להם להעביר מסר אודות עצמם. הבית שלהם צריך להיות דומה ויצירתי להם. כך שהם בחרו בחיפוי שזהה לאופי שלהם. הם ציינו בפנינו שמדובר בבחירה נכונה שמשתבחת עם השנים. שכן, בכל פעם שהם רואים את החיפוי הם רואים את עצמם ומבינים שהבית שלהם באמת מעביר מסר לאורחים פרטים אודות מי שהם.

 

תשובה נפוצה מספר 3 –זה עניין של אופנה

הרבה ציינו שהבחירה היא עניין אופנתי. שכן, אנו נוטים לבחור את החיפוי בהתאם לטרנדים השונים. אם כיום הטרנד הוא גוונים כהים יותר, זו כנראה תהיה הבחירה שלכם בסופו של דבר. אנו מוכרחים לציין שאנחנו לא מסכימים עם התשובה הזו, אבל בגלל שהיא חזרה על עצמה מספר פעמים, היינו צריכים להוסיף אותה למדריך.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את התשובות לשאלה המתבקשת – איזה חיפוי עדיף. מאחלים לכם בחירה נכונה.

חלל מעוצב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »