יש לכם רישיון לקנאביס רפואי? אלו המוצרים שכדאי שתכירו

העלייה במספר מחזיקי הרישיון לקנאביס רפואי הובילה להתעניינות במוצרים נלווים שמאפשרים שימוש זמין ונוח במוצר. נחשפנו לעובדה זו לאחר שקראנו אינספור פוסטים והודעות שפורסמו בפורומים שונים ברחבי הרשת. החלטנו לקחת את העניין לידיים ולהציג בפני כל דורש את המוצרים הבסיסיים שאסור לפספס בעת צריכת קנאביס רפואי. הישארו כאן ותגלו את כל המידע הנחוץ.

 

המוצר ה – 1: תפרחות נויטה דה אמור

בחרנו לפתוח את המדריך בהצגת התפרחת האהובה ביותר על מחזיקי הרישיון המדובר. זו מתאימה לעישון או אידוי והיא מורכבת מזן האינדיקה שנחשב כבעל השפעה פיזית מרגיעה. מי שסובלים מחרדות ו\או כאבים, צפויים להרגיש שינוי ניכר מיד לאחר השימוש. חשוב לציין שיש לא מעט מוצרי קנאביס שעברו הדברה כימית שעשויה לסכן אתכם, המשתמשים. מוצר זה נבדק באופן מעמיק טרם הצגתו כאן. זו ההזדמנות לציין שנעשתה עליו הדברה אורגנית בלבד. לכן, הוא מתאים במיוחד עבור חולי סרטן שמטופלים בכימותרפיה או מי שסובלים מכאבים כרוניים מסיבות שונות.

המוצר ה – 1_ תפרחות נויטה דה אמור

 

המוצר ה – 2: שמן טבע קאן

אי אפשר לעסוק במוצרי קנאביס רפואיים מבלי להציג את השמן שמתאים עבור מי שמעדיפים לצרוך קנאביס רפואי ללא עישון או אידוי. אם אתם נמנים בקטגוריה זו, וודאי תשמחו לשמוע שתצטרכו פשוט לטפטף את השמן על גבי הלשון ולהמתין כמה רגעים לספיגתו בדם. חשוב לציין שיש מגוון רחב של שמני טבע קאן, כאשר כל אחד מכיל מינון שונה. נמליץ לבדוק מראש את המינון שניתן לכם על ידי הרופא, טרם הבחירה בשמן זה, כדי שתוכלו ליהנות מתוצאה מדויקת.

 

המוצר ה – 3: תפרחות אוקיינוס סוער

צרכתם בעבר מוצרי קנאביס רפואי מסוג סאטיבה וגיליתם שזהו הזן המתאים לכם ביותר? אם כך, עליכם להכיר את תפרחת זו שתוכלו לצרוך באמצעות עישון או אידוי. ניתן להשיג אותה באריזות שכוללות 10 גרם ומכילות כ – 24% THC באצווה.

 

כך תבחרו את מוצרי הקנאביס המתאימים ביותר

כידוע, ישנם זנים שונים של קנאביס ולכל אחד מהם יש השפעה אחרת. עליכם להכיר בכל אחד מהם מקרוב, כדי שתוכלו לבצע את ההתאמה הנכונה. בחרנו להציג בפניכם את האפשרויות הבאות שיובילו לבחירה מדויקת:

  1. סאטיבה: זהו זן שידוע באפקט האנרגטי והממריץ
  2. אינדיקה: נתפס כזן בעל אפקט מרגיע ומנמנם
  3. הייבריד: זן שנוצר משילוב בין סאטיבה לאינדיקה, כך שהוא משלב בין שני האפקטים שהוצגו לעיל

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שריכז את 3 המוצרים שעליכם להכיר אם אתם מחזיקים ברישיון לקנאביס רפואי. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע הדרוש, כך שנותר לכם רק לבדוק איזה זן מתאים לכם ביותר ומהו המוצר שעונה על הצורך. נאחל שתבצעו בחירה נכונה שתקל על הכאב הפיזי ו\או הנפשי שאתם חווים.

כך תבחרו את מוצרי הקנאביס המתאימים ביותר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פן גדעון מבית היירליין
איך בוחרים פן נכון?

עבור רבים מאיתנו, מייבש שיער הוא אחד הכלים החיוניים ביותר בשגרת היופי שלנו. לא רק שמייבש שיער טוב עוזר לנו להשיג שיער יפה ובריא, אלא

קרא עוד »