מותר, אסור וכל מה שביניהם

מרגישים שכבר אין משהו שמישהו יכול לחדש לנו בנוגע לטיולים למדינות כאלה ואחרות? מה עוד לא שמענו על יעדים שאנחנו הישראלים כל כך אוהבים וחוזרים אליהם פעם אחר פעם.

בעצם זה לא רק אנחנו, גם תיירים מכל רחבי העולם.

אז החלטנו להפתיע אותכם ולעשות סיקור קצר של מה מותר וממה כדאי להימנע לעשות ביעד נבחר. היעד הראשון נבחר פה אחד – תאילנד. מה מותר, מה אסור וכל מה שביניהם.

 

מה אסור לעשות

החלטנו לאתגר את האופי הישראלי שלנו ולהתחיל דווקא במה אסור גרסת תאילנד.

 

משפחת המלוכה זה קדוש

נכון שאתם מכבדים את משפחת המלוכה המקומית? רצוי. כי גם שטר שהתקמט לכם לגמרי לגמרי במקרה על פניו של אחד מבני המלוכה, נחשב כעלבון ישיר של אישיותו. אז איך אומרים, אל תקפלו את השטרות שלכם. בנוסף, כדאי מאוד להיזהר בהתבטאויות עם ביקורת כלשהי כלפי חוקי המדינה, שכן בני מלוכה פה לא טועים. לעולם.

 

הבעת חיבה או כל רגש אחר בצורת מגע

מתחשק לכם לטפוח למישהו על השכם או חס וחלילה על הראש? אומנם קשה לנו לדמיין סיטואציה שבה תרצו לעשו זאת, למעט ללטף איזה ילד קטן וחמוד על הראש שלו. אבל אל. באותיות גדולות ומודגשות. תנועה זו, היא הרבה מעבר לרק בעייתית מבחינת התאים.

 

בתי תפילה והחוקים שלהם

רוצים להיכנס לבתי מקדש ותפילה שלהם? באהבה. גם בזמן התפילה. מה שחשוב מאוד שתזכרו, שאין לכם ברירה אחרת חוץ מלחלוץ את הנעליים. כן, כל מדינות אסיה רואות בכניסה לבתי מקדש ואף לבתים פרטיים של אנשים, בעודכם נועלים את הנעליים שהתהלכתם איתם ברחוב, חוסר כבוד בסיסי.

הורדתם את הנעליים בכניסה? נפלא. עכשיו רק אל תשכחו שלא להתיישב עם הגב שלכם, מופנה אל הפסל של בודהה (קצת כמו שלא מסתובבים עם הגב אל הכותל) ולא להצביע ברגליכם לכיוונו (עצה – תשבו ישיבה מזרחית, ככה שום אצבע לא תפנה לכיוונים בעיתיים).

נבהלתם קצת? אז בואו נעבור כבר לחלק של מה מותר ומה מומלץ לעשות בביקורכם בתאילנד.

 

מה מותר וכדאי לעשות

להשתמש ברכבות

כן, אולי נראה לנו שתאילנד זה בלגן אחד גדול ועדיף מונית, אבל אין זה נכון. מדובר במקום עם תחבורה ציבורית טובה, שתביא אותכם בבטחה אל היעד שלכם.

 

לעשות מסאג'ים

כי איפה עוד תעשו אותם אם לא בתאילנד. רק כדאי לקחת בחשבון שמסאג'ים פה הם, איך לומר בעדינות, קשוחים. ואם אתם לא מוכנים להרגיש ששברו אותכם, רצוי מאוד לציין מהי העוצמה הרצויה לפני תחילת המסאג' או לסירוגין, לעצור את המסאג' אם החוויה הופכת להיות פחות נעימה.

 

לשכור קטנוע

נקדים ונאמר, שלא כל מקום בתאילנד, בטוח מבחינת הרכיבה בו. התנועה פה היא מאוד מאוד צפופה ואם אין לכם את המיומנות הנדרשת – תחשבו שוב. איפה כן מומלץ לשכור קטנוע? על איים, דוגמת קו לן. כמות הנקודות היפות שתוכלו להגיע אליהם בעזרת הקטנוע שתשכירו, שווה את הכל.

 

ולסיכום, איפה כדאי לבקר ומה כדאי לעשות בביקור באזור

רכיבה על פילים

הידעתם שפילים מביאים ברכה? לא היינו מוותרים על זה בתקופה זו. תעלו על פיל ולכו לחקור את הטבע מסביב. מרגש יותר מאשר רכיבה על גמל. בהבטחה.

 

פסל בודהה

אם כבר מנסים להשיג את כל הברכות האפשרויות בטיול הזה, אז תמונה עם פסל בודהה בפוקט, זה רעיון טוב בהחלט.

 

טבע פראי

פארק Namatok Mae Surin נשמע כמקום שחייבים לבקר בו. הרים, נחלים, יערות. כל מה שקיוויתם למצוא בתאילנד, מרוכז פה במקום אחד.

ומה עם מעט מיסטיות?

בית מקדש Phra si sanphet, הוא בית מקדש חצי הרוס. אגדה אורבנית מספרת, שלפני כ- 50 שנה נכנסו אליו גנבים במטרה לגנוב זהב. הם מתו באורח מסתורי מבלי לצאת מבית המקדש. כפי שנאמר, אל תתעסקו עם אלים בתאילנד. ובאמת ובתמים, אם תבקרו במקום הזה בשעות ערב, כנראה תעבור בכם צמרמורת קלה.

Wat saen suk, גן שמחולק לשני חצאים ומדגים לנו כמה חשוב להיות אדם טוב וישר במהלך החיים, אחרת, טוב את זה תוכלו לגלות לבד כאשר תגיעו. הכניסה מותרת רק מגיל 16.

קוף

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חופשות
10 רעיונות לחופשות ייחודיות

בעולם המהיר של היום, שבו שגרה ומונוטוניות שולטים לא פעם בחיינו, חיוני לקחת הפסקה ולצאת לחופשה שהיא באמת ייחודית ובלתי נשכחת. בעוד טיולי חוף מסורתיים

קרא עוד »