מזמינים מאלי אקספרס? הגיע הזמן לעשות מזה כסף

בתקופה הנוכחית, קשה למצוא אדם אחד שיגיד בריש גלי שהוא לא מזמין מאלי אקספרס. תוהים מדוע? פשוט בגלל שכולם מזמינים מהאתר המדובר. הרי זה ידוע שיש באלי אקספרס היצע רחב של פריטים במחירים מוזלים הרבה יותר מאלו שמוצעים ברחבי הארץ. אם אתם מבצעים רכישות בתדירות גבוהה מהאתר וגם אם לא, כדאי שתדעו שאתם יכולים להרוויח הרבה כסף. הישארו אתנו ותגלו איך.

 

תכירו קודם את האנשים שגילו לנו את הסוד

לפני כמה ימים הצגנו בפרופיל האינסטגרם שלנו את כל החבילות שקיבלנו מאלי אקספרס בשבוע האחרון. מדובר במעל ל – 10 חבילות שהיו בהם כל מיני פריטים שונים, למשל:

  • מתלים בצבעי עץ לאמבטיה
  • משחקים לילדים
  • אביזרים למטבח
  • מדבקות קיר ועוד

העוקבים שלנו כתבו לנו שהם מקווים שאנחנו רשומים לשירות החזרים, כי אחרת, אנחנו מפסידים הרבה כסף. אנחנו מודים, בהתחלה חשבנו שמדובר בהונאה. הרי למה שנקבל החזר על תשלומים שאנחנו מבצעים עבור קניות כאלה? אבל אחרי שניסינו וקיבלנו כסף חזרה, הבנו שמדובר בעניין אמתי לגמרי שכל אחד צריך להכיר. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל אלו שהגיבו לנו על הפוסט. שכן, בזכותם, גילינו את העניין ואנחנו גם מעבירים אותו הלאה, שגם אחרים יוכלו ליהנות ממנו.

 

מזמנים מאלי אקספרס? הגיע הזמן שלכם לעשות מזה כסף

אם אתם מזמינים מאלי אקספרס באופן קבוע, אתם צריכים לדעת שיש לכם אפשרות לקבל החזר כספי באתר אלי אקספרס. יש כל מיני אתרים שמאפשרים לכם לבצע הזמנה באתר, להעלות את הקבלה ולקבל נקודות. לאחר שתצברו סכום מסוים של נקודות, יתאפשר לכם להמיר אותם למזומן. מדובר בכסף שיכול לשמש אתכם לקניות באלי אקספרס או בחנויות אחרות. העניין נתון לבחירתכם.

 

בחירה נכונה של אתר החזרים

אם אתם רוצים לקבל החזרים מאלי אקספרס, עליכם לדעת כי אתם צריכים לבחור באתר אמין ומומלץ. כזה שבאמת יאפשר לכם לקבל את ההחזרים המגיעים לכם. אנחנו לא יכולים להמליץ כאן על אתר מסוים כי זה בעייתי, אבל אנחנו כן יכולים לומר לכם איך תוכלו לבחור את האתר הנכון.

 

איך תוכלו לבחור נכון?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים באתר אמין, עליכם לפנות אל חכמת ההמונים ולשאול את הגולשים ברחבי הרשת: באיזה אתר אתם משתמשים באופן קבוע? והאם קיבלתם ממנו החזרים? כך תוכלו לקבל תשובות שונות על אתרים אמינים שבאמת יחזירו לכם את הכסף על הרכישות שלכם מאלי אקספרס.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לקבל החזרים אם תבצעו הזמנות מאלי אקספרס ממש כמו שביצעתם עד היום. כעת, כשיש בידיכם את הפרטים המלאים, עליכם רק ליישם את הנכתב לעיל, להגיע אל אתר מומלץ ולקבל החזרים על קניות שגם כך תכננתם לבצע.

מחשב נייד

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
דולרים
5 מטרות לשמן ניקח הלוואה

המטרות ללקיחת הלוואה הן מגוונות. יש גופי מימון שחשוב להם לפני אישור ההלוואה לדעת את מטרתה ורק אם היא מוצאת חן בעיניהם, הם מאשרים אותה.

קרא עוד »