אתם מחפשים ליסינג תפעולי? הכירו את חברת מוטורליס!

אם יש לכם עסק להובלות, או שאתם צריכים להחזיק מספר רב של רכבים תפעוליים, הדרך הנכונה לעשות את זה היא באמצעות ליסינג תפעולי. לא מעט עסקים לא מכירים את השיטה הזו, אולם ברגע שתכירו אותה לעומק תגלו שזוהי כנראה הדרך היחידה שלכם לשרוד לאורך זמן. חברת מוטורליס מעניקה שירותי ליסינג תפעולי וכאן נספר לכם על היתרונות שלה. 

 

ליסינג תפעולי

ליסינג תפעולי למשאיות או ליסינג תפעולי באופן כללי הוא מצב שבו אתם מקבלים רכבים מסחריים שדרושים לעסק שלכם בלי לרכוש אותם. הרכבים נמצאים בבעלותה של חברת הליסינג ואתם משלמים על השימוש בהם בכל חודש. היתרון המובהק של השיטה הזו הוא שאתם לא צריכים להוציא סכומי עתק על קניית רכבים תפעוליים, שכידוע המחיר שלהם יקר יותר משל רכבים רגילים.

ליסינג תפעולי

מענה לתקלות סביב השעון

החברה מעניקה שירות טיפול לרכבים לאורך כל שעות היממה. בליסינג, הרכבים לא נמצאים בבעלות שלכם ואתם רק משתמשי הקצה בהם. האחריות על תיקון הרכבים היא של חברת הליסינג והיא כמובן עושה את זה בצורה הטובה ביותר. אם יש לכם עסק שמחזיק מספר רב של רכבים, שירות תיקונים הוא לא משהו שאתם יכולים להתפשר עליו, ובחברת ליסינג תקבלו אותו כחלק מהחבילה.

 

מחירים נוחים ואפשרויות מימון מתקדמות

המחיר של רכבים מסחריים הוא הרבה יותר גבוה מזה של רכבים רגילים, דבר שעלול להעמיד עסקים בבעיה כאשר הם ניגשים לרכוש אותם. לעומת זאת, בליסינג אתם לא משלמים מחיר מלא על הרכבים, וכך גם תוכלו לבחון אותם לפני קנייה. לא פעם עסקים רוכשים רכבים תפעוליים שבסופו של דבר מתבררים ככאלו שלא הכרחיים לעסק. בליסינג תפעולי המצב הזה נמנע מכם מראש.

מחירים נוחים ואפשרויות מימון מתקדמות

התאמה לצרכי הלקוח

אחד הדברים הכי חשובים בקנייה של רכבים לעסקים הוא התאמה לצרכי הלקוח. אצלנו בחברה לפני כל עסקה נאפיין את הצרכים שלכם בצורה מדויקת, מתוך רצון להגיע למצב שבו אתם משקיעים את הכסף שלכם רק במה שעשוי להניב לכם פירות בשלב מתקדם יותר. אפיון צרכי הלקוח הוא שלב קריטי בעסקאות מהסוג הזה ואצלנו תקבלו אותו על הצד הטוב ביותר.

 

מכירת רכבים מסחריים

הדבר האחרון שעליו נדבר הוא האפשרות שלכם לרכוש דרך החברה רכבים מסחריים. מדובר על רכבים שקיבלו תחזוקה שוטפת, ולמרות העומס שיש על רכבים מסחריים הם נמצאים במצב מצוין. המחיר שלהם כמובן יהיה זול יותר מאשר זה של רכבים רגילים, כך שמדובר על אופציה משתלמת בהחלט.

 

לסיכום

חברת מוטורליס מאפשרת לכם לקבל ליסינג תפעולי בתנאים נוחים. בין היתרונות שמהם תוכלו להנות דרך החברה ניתן למנות שירות תיקונים וטיפול ברכבים לאורך כל שעות היממה, מחירים נוחים, אפשרויות מימון מתקדמות וכמובן קנייה של רכבים במחיר מוזל. כל מה שנותר לכם זה פשוט לפנות לחברת מוטורליס.

אתם מחפשים ליסינג תפעולי הכירו את חברת מוטורליס!

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נהג
6 רעיונות לפעילויות שוברות שגרה

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב להתנתק מהשגרה המונוטונית שלנו ולחפש חוויות חדשות ומרגשות. לנסות משהו אחר יכול להמריץ את המוח, הגוף והרוח שלנו, לספק לנו נקודת

קרא עוד »