מחפשים סדנא לגיבוש? הכירו את רועי עמוס!

ברוב העבודות ובתי העסק, אנשים צריכים לעבוד יחדיו כדי למלא את תפקידם. לא תמיד פשוט לעבוד כקבוצה, ולעיתים יש צורך בעזרה חיצונית בכדי לגבש ולקרב בין העובדים השונים. אם אתם מחפשים סדנא לגיבוש צוותי העובדים שלכם, הגיע הזמן שתכירו את רועי עמוס, מאמן התפתחות אישית, שיוכל לעזור לכם לממש את הפוטנציאל שטמון בכל עובד ולחבר בין העובדים.

 

מהי סדנא לגיבוש?

סדנא לגיבוש היא סדנא שבה כל פרט יוכל להתבונן בעצמו ולהתחיל להכיר את הצדדים השונים שבו וההתנהגויות שלו, כאדם יחיד וכאדם שהוא חלק מקבוצה. באמצעות סדנא זו כל אחד ילמד להכיר את עצמו ואת סובביו בצורה טובה יותר ולבצע את ההתאמות הנדרשות בכדי להבין את האחרים טוב יותר, לייצר שיתוף פעולה אידיאלי ולהפוך את מקום העבודה לנוח, נעים וקרוב יותר. צוות מגובש הוא צוות שנהנה מעבודתו, עושה אותה בצורה קפדנית ופרודוקטיבית, ומאפשר לכם לייצר רווחים.

סדנאות התפתחות אישית

למי מתאימה סדנת גיבוש?

סדנאות התפתחות אישית וגיבוש יכולות להתאים לאנשים ועסקים רבים. הן מתאימות לחברות קטנות וגדולות שמעסיקות עובדים בשלל הגילאים, לימי גיבוש או לאירועי ערב, ליום חד פעמי או כסדנא מתמשכת. כדאי להתייעץ מראש עם המאמן בכדי להתאים את הסדנא לצרכים שלכם.

 

מדוע כדאי לבחור בסדנא לגיבוש בחברה שלכם?

לסדנאות גיבוש יש יתרונות רבים, גם ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית.

קודם כל, מדובר בדרך להגיד לעובדים שלכם שאתם מאמינים בהם וביכולות שלהם. בעוד תמיד אפשר לקחת את העובדים לטיול או לארוחה, לסדנאות גיבוש יש ערך גבוה יותר. מדובר בסדנאות בהן הם יקבלו כלים ומיומנויות שיעזרו להם בחיים האישיים שלהם וגם בחייהם המקצועיים.

דבר שני, כמנהלים בחברה המטרה שלכם היא לייצר תפוקה גבוהה יותר. אחד הדברים שיכולים לעשות זאת הוא עבודת צוות טובה. כדי להפוך את העובדים שלכם לקבוצה מגובשת שעובדת יחד אחד עם השני בשיתוף פעולה, חשוב מאוד להשקיע בגיבוש הקבוצתי. כשבוחרים בסדנא שזאת המטרה שלה אתם יכולים להבטיח לעצמכם שהעובדים לא יצאו ממנה כמו שנכנסו. הם ילמדו להכיר אחד את השני טוב יותר, לשים לב להתנהגויות שונות ולהפוך לצוות אמיתי.

 

מיהו רועי עמוס?

רועי הוא מאמן אישי שבעקבות עבר מורכב ומשברים שהוא חווה – הוא צמח ולמד כיצד ניתן להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו. רועי הוביל כבר סדנאות רבות במרוצת השנים שעזרו לאנשים לקחת את עצמם בידיים, להוציא החוצה את היכולות שטמונות בהם ולהפוך להיות האנשים שהם תמיד חלמו להיות.

רועי מעביר סדנאות קבוצתיות לארגונים גדולים וקטנים וגם מלווה תהליכים אישיים. הניסיון הרב שהוא צבר לאורך השנים והשיטה הייחודית שהוא פיתח במרכז להתפתחות אישית יוכלו להקנות כלים לכל אדם ואדם שחפץ להתפתח, בין אם זה בתחום האישי או בתחום העסקי.

סדנאות התפתחות אישית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא