מחפש פריט מיוחד לעיצוב הלובי? 4 פריטים שלא חשבתם עליהם

מחפש פריט מיוחד לעיצוב הלובי? חמישה פריטים שלא חשבתם עליהם

בעיצוב לובי הייחודיות משחקת תפקיד חשוב. את הלובי תוכלו לעצב באופן שגרתי ואולי אף משעמם מעט, ולעומת זאת, תוכלו לשוות לו מראה מקסים ומלא אווירה בעזרת שילוב פריטים מיוחדים בחלל.

אילו פריטים לשלב בלובי על מנת להקנות לו עיצוב מיוחד – חמישה פריטים שלא חשבתם עליהם. 

 

  1. שטיחי קיר

ניתן להתבונן בשני חדרי לובי המעוצבים בקו דומה להפליא, ובכל זאת האחד נראה לעינינו כלובי בסטנדרט בינוני ואילו השני סוחט קריאות הנאה והתפעלות. לעיתים, ההבדל כולו נעוץ בשטיח הקיר. קירות חשופים לא יצליחו להעביר את העוצמה והמוקפדות שמשדרים קירות מעוטרים בשטיחים. נראה כי בלובי יותר מכל חלל אחר, קיומם של השטיחים מעלה את רמת העיצוב בשתי מדרגות או יותר.

 

  1. כלי נגינה כבדים בעיצוב אישי

לכלי הנגינה הכבדים, כדוגמת נבל ופסנתר, תפקיד משמעותי נוסף מלבד הנגינה. כלים אלו מובילים את אווירת העיצוב וקובעים את סגנון החלל. פסנתר משווה ללובי אווירת עוצמה ונכבדות אלגנטית, ומתאים מאד לשילוב בחדרי לובי יוקרתיים ורגועים. מהותו האומנותית של הפסנתר מעלה השראה ויוצרת תחושת רגיעה ויצירתיות במרחב.

חשוב להבין, פסנתר אינו עציץ. בעוד שעציצים תוכלו לפזר בלובי מבלי להעמיק ולחשוב, הרי שפסנתר הוא כלי מסיבי ומשפיע ביותר. מטבעו יהפוך הפסנתר למרכז הדקורציה של הלובי, כך שאת שאר הפריטים והאלמנטים בחלל יש להתאים אליו.

בעידן שלנו, ניתן להזמין  ולרכוש פסנתרים בעיצוב אישי. חנות פסנתרים תעצב את הפסנתר כפי טעמכם, ואתם תהנו מלובי בעיצוב מדויק כפי שחלמתם.

כהשלמה לעיצוב עם כלי נגינה, תוכלו להוסיף מוזיקת רקע שתשרה על הנכנסים ללובי אווירה רומנטית וקסומה.

 

  1. כדים מוארים

משום מה, כדים מוארים אינם מהפריטים הראשונים שחושבים עליהם כשמדברים על עיצוב לובי. ואולם כדאי בהחלט לקחתם לתשומת הלב, כדים אלו בדרך כלל מתאימים בדיוק להשתלבות בלובי, ואף נראה כי נולדו למטרה זו.

כדים מוארים – כשמם כן הם. כדים בעלי גוף תאורה עצמי במגוון צבעים וסגנונות. לכדים המוארים ניתן לשוות נופח מיוחד ולשתול בהם צמחייה מלאכותית או אמיתית. אמנם מקובל להשתמש בכדים אלו כאגרטלים, אך לעיתים דווקא הכדים הריקים ישתלבו טוב יותר בעיצוב.

 

  1. טרריום זיקיות

בעוד אקווריום דגים כבר אינו חידוש עיצובי מרענן, טרריום זיקיות הינו אביזר אפוף קסם ואווירה. הטרריום, כעין אקווריום שקוף ללא מים, מהווה בית גידול לבעלי חיים יבשתיים כדוגמת הזיקיות.

טרריום מתאים בהחלט להצבה בלובי, בשל השקט, היוקרה והייחודיות שהוא מייצג. בדומה לדגים, הזיקיות שקטות ועם זאת פעילות ללא הרף, ומהוות מוקד עניין והתבוננות.

את הטרריום יש לעצב בתשומת לב תוך שימוש בסוגי אדמה, צמחייה ומתקנים אחרים בגוונים שמייצגים את הזיקיות וטבע חייהן. הטרריום ישווה ללובי דקורציה קסומה, מחוברת לאווירת הטבע והחיים.

 

  1. קמין דקורטיבי

קמין, (המכונה גם אח), הינו כעין תנור מתכת המוסק באמצעות חומרי בעירה שונים. אם בעבר שימש הקמין רק למטרות חימום ובישול, הרי שכיום קמינים רבים מיוצרים למטרות עיצוב וריהוט. לצורך כך, ניתן להשתמש בקמין שהאש הבוערת בו אינה בהכרח אש אמיתית ומחממת, אלא אש מלאכותית שנועדה לצרכי נוי בלבד.

בעזרת קמין תוכלו להפוך את הלובי למקום חמים, גם אם לא מבחינה פיזיקלית. מראה האש הבוערת הינו כר פורה לתחושות קרבה, שיתוף ואהדה.

קמין הינו אביזר ייחודי, ואינו תואם כל חלל ולובי. הוא עשוי להשתלב בייחוד בלובאים בסגנון אירופאי או מזרחי, שם ייראה בסביבה טבעית ופונקציונאלית. לצד הקמין הדקורטיבי מומלץ לשלב פריטים מחומרים כמו חרס ואבן בכדי לקבל קו עיצוב אחיד ונעים לעין.

 

לסיכום, שימוש בפריטים מיוחדים ללובי מעוצב בטעם טוב

שילוב פריטים ייחודים בעיצוב יהפוך את הלובי שלכם להרבה יותר מחדר מבוא. הפריטים הייחודיים מאפשרים לכם לבטא את הצרכים והסגנון שלכם בעיצוב. לשם כך, תנו דרור לטעמכם האישי וחשבו על רעיונות לפריטים 'שלא חשבתם עליהם', כדוגמת אלו המופיעים במאמר.

כלי נגינה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לעצב את הבית
טיפים לעיצוב פנים

לא כל אחד ניחן בכישרון עיצוב וזה עניין די ידוע. עובדה זו תפסה אותנו כשניסינו לעצב את חדר השינה, הסלון והמטבח בבית החדש שלנו. כשגילינו

קרא עוד »