מסיבת רווקים – עשה ואל תעשה

אם הגעתם לשלב הארגונים של מסיבת הרווקים, זאת אומרת שניתן להגיד מזל טוב כי אתם עומדים בפני התקופה המשמחת ביותר בחייכם. אין ספק שהחתונה היא שיא החוויה, אך מסיבת הרווקים היא ההכנה הטובה ביותר לכך, לכן חשוב לנהל אותה בצורה מדוקדקת ולהימנע מטעויות. אספנו עבורכם קצת מידע שיסייע בארגון.

 

בצעו את הארגונים וההזמנות מספיק זמן לפני קיום האירוע

על מנת שתוכלו ליהנות מראש שקט במסיבת הרווקים ובימים שקודמים לה, חשוב מאוד להימנע מדחייה מיותרת של ההכנות המשמעותיות. לצורך כך, כתבו רשימה מסודרת של כל המשימות שיש לבצע לפני האירוע כמו הזמנת אוכל, הזמנת ספקים, איסוף כסף, הכנת רשימת הוצאות ועוד.

בכל פעם שתסיימו משימה מסוימת, מחקו אותה מהרשימה וכך תהיו בבקרה על היקף המשימות שנשארו לביצוע עד שהאירוע יהיה מאורגן לחלוטין. אם ברצונכם להזמין מופע למשל, מומלץ לפנות לסוכנות איכותית, כמו זו שמנהל סרגו לפחות שבועיים לפני מועד המסיבה.

מסיבת רווקים

אספו כסף מבעוד מועד

אירוע מסיבת הרווקים הוא אמנם חוויה בלתי נשכחת שאסור לוותר עליה, אך היא מביאה עימה הוצאות כלכליות לא מעטות. עליכם להזמין אוכל, שתייה, אומנים ועוד שלל דברים על מנת שהמסיבה אכן תהיה מוצלחת. על כן, מקובל שהחברים הקרובים נותנים יד במאמץ המימון ומשתתפים בהוצאות כך שיתחלקו בין כולם.

חשוב מאוד שכמארגנים תבצעו את איסוף הכספים עוד לפני האירוע על מנת להימנע מאי נעימויות בין המוזמנים או פספוס של כסף שלא ברור מי צריך היה לשלם. כיום קיימות אפליקציות לאיסוף והעברת כסף שהופכות את ההליך לפשוט במיוחד.

 

אל תזמינו את כל החברים שבעולם

אין ספק שאירוע כמו מסיבת רווקים רוצים לחגוג עם כמה שיותר מהאנשים הקרובים לנו, אך ברוב המקרים הזמנת יותר מדי משתתפים רק תהפוך את האירוע למסיבה גדולה חסרת נושא או מרכז. מומלץ לא להזמין את החבר מהצבא שלא דיבר איתכם בשנתיים האחרונות למשל.

אז את מי כן מזמינים? עד עשרה חברים קרובים במיוחד ומומלץ שתהיה היכרות בסיסית בין כלל המוזמנים. ניתן גם להזמין חברים "רחוקים" יותר אך כדאי שאלו יהיו אנשים חברותיים שיצליחו להסתגל בקלות לאווירה הפתוחה והמהנה.

 

השכרת מקום או הזמנת שולחן

מסיבת רווקים היא אירוע שאסור לזלזל בו ולכן אסור לסמוך על מקומות ריקים במסעדה או בבר בערב האירוע. אם ברצונכם להעביר את הערב בבר ספציפי, הזמינו שולחן מבעוד מועד וודאו שיש מספיק מקום לכל המוזמנים. רוצים ללכת צעד נוסף קדימה וליהנות מאולם אירועים מושקע? מדובר באפשרות מומלצת במיוחד שתהפוך את המסיבה מישיבה של כמה חברים למסיבה איכותית שלא תישכח לעוד הרבה מאוד זמן.

 

סיכום

אם אתם רוצים להבטיח שמסיבת הרווקים שלכם תהיה הצלחה מסחררת, כדאי לבצע את הארגונים וההכנות מספיק זמן לפני האירוע עצמו. אספו כסף מהחברים ובצעו רשימת מטלות כך שתוכלו להיות במעקב אחר העלויות וההכנות שנותרו לביצוע. הבחירה באלו חברים להזמין לאירוע צריכה להיעשות בכובד ראש ולא מומלץ להזמין יותר מעשרה חברים קרובים כדי לוודא שהאירוע יישאר מהנה ובאווירה משוחררת. כעת כל מה שנשאר הוא רק לאחל מזל טוב!

מסיבת רווקים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הצגות ילדים
הצגות ילדים: כל היתרונות

הצגות ילדים מספקות חוויה ייחודית ומעשירה לקהל הצעיר, כזו המשלבת את הקסם שבהופעות חיות עם סיפור מרתק. מתיאטרון בובות ועד מחזות זמר והצגות אינטראקטיביות, הפקות

קרא עוד »
אמן אשליות
מבט אל הטכניקות של אמני אשליה

ברוכים הבאים לעולם המהפנט של אמני האשליה, שבו המציאות היא רק הצעה והבלתי אפשרי הופך לאפשרי. מאחורי הווילונות של במות מפוארות ואולמות אינטימיים, המבצעים המופתיים

קרא עוד »