מצלמות אבטחה לעסקים – מה החשיבות שלהם ומתי זה קריטי?

מצלמות אבטחה הפכו למוצר נפוץ מאוד לצערנו, כתוצאה מריבוי הגניבות. בכל מדינה יש גניבות ויחד עם החקיקה שמנסה להמעיט אותן באמצעות עונשים והחינוך שמנסה למנוע גניבות, מומצאים מכשירים שיכולים לסייע לכם עכשיו בזמן אמת. העסק שלכם הוא נכס אדיר שחשוב שתגנו עליו – יכול להיות בו רכוש של עובדים, כסף שלכם, מידע על לקוחות ועוד דברים שאסור שיגיעו לידי הגנב. אז איך שומרים על העסק? הכל בכתבה הבאה.

 

מתי חובה לשים מצלמות אבטחה?

יש מקומות שמצלמות אבטחה הן בגדר אפשרות כיוון שאין גניבות רבות, אולי גניבה אחת לכמה שנים, ובמקרה כזה מנעול מספיק. אבל בעסק שנמצא בעיר גדולה, באזור מגורים של אנשים אמידים, באזור של פשיעות וכיוצא בזה, אין מנוס אלא להתקין מצלמות אבטחה לעסק. אף אחד לא יחייב אתכם לשים מצלמות אבטחה או מערכת מיגון אחרת, אבל אין עסקים שלא עושים זאת וכנראה שיש לכך סיבה טובה.

 

מצלמות אבטחה –כיצד הן מונעות גניבה?

מצלמות אבטחה מוצבות במקומות חשובים בעסק, ולא רק בכניסה – בכניסות אחוריות, ליד כספות, בשירותים כדי למנוע הטרדות וכיוצא בזה. חשבו להציב מספר מצלמות ולא להסתפק באחת בכניסה, כי פעמים רבות גנבים כלל לא מגיעים מהכניסה. אבל אתם לא צריכים לדאוג, החברה שתתקין לכם את המצלמות תדע היכן להציב אותן. בנוסף, בזמן שהמצלמה מזהה תנועה לא רגילה היא מדווחת לכם בטלפון או עושה רעש כלשהו, ואתם תוכל מיד לטפל בבעיה.

 

מחיר של מצלמות אבטחה

המחיר של מצלמות אבטחה הוא לא זול, אבל מדובר בהוצאה חד פעמית שתשרת אתכם לשנים. מצלמות אבטחה הן לא משהו שנשחק מהר, והן יחסכו לכם הרבה עוגמת נפש וכסף כי הן יימנעו גניבות. המחיר משתנה מחברה לחברה, מסוג לסוג, על פי כמות המצלמות וגודל העסק שלכם.

 

האם משתלם לשים מצלמות אבטחה?

ודאי שכן, וכפי שאמרנו אם אתם נמצאים בעיר אין לכם ברירה. כמו כן, גם אזור מגורים כפרי שקרוב למרכז או לאוכלוסיית פשע, למשל בנגב יש גניבות רבות בגלל הבדואים, אתם גם כן צריכים לשים מצלמה. המצלמה תחסוך לכם הרבה כסף, למרות שקשה לשלם את הסכום ההתחלתי של התקנת המצלמות וכרגע זה אולי נראה לכם כמו הוצאה מיותרת. בנוסף, לא מדובר רק בחיסכון כלכלי, אלא בחסכון של הצער שמלווה בגניבה.

 

לסיכום

מצלמות אבטחה הן רכיב חשוב במערכת ההגנה שלכם על העסק. העסק הוא מה שצריך להצמיח אתכם אישית וכלכלית כאחד, אז אל תתנו להוצאות שוליות לעצור אתכם. השקיעו במצלמות אבטחה איכותיות, בייחוד אם אתם עובדים באזור של פשיעה, ותיהנו מביטחון ושלווה. המצלמה תשמור עליכם מפני גניבות ותיתן לכם להתמקד בפיתוח העסק, ולא רק בהגנה מתמדת עליו.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פורץ מנעולים
למה כל כך חשוב לבחור מנעולן אמין?

מנעולנים ממלאים תפקיד קריטי בהבטחת האבטחה והפונקציונליות של הבתים, המשרדים וכלי הרכב שלנו. בין אם מדובר בהתקנת מנעולים חדשים, תיקון קיימים או מתן שירותי חירום,

קרא עוד »