4 מקומות שחובה לבקר בהם ולעשות שופינג באתונה

הבירה היוונית אתונה גדולה פי 10 מתל אביב, וחיים בה כ-4 מיליון איש בפרברים שונים. כתוצאה מהפיתוח המואץ של העיר, היא איננה רק מוקד משיכה לתיירות היסטורית, אלא גם יעד תיירותי לחובבי השופינג המושבעים מבנינו.

באתונה פזורים מרכזי קניות וקניונים רבים, וחווית הקניות המהווה חלק בלתי נפרד מהטיול לחו"ל הנה עשירה במיוחד באתונה, השופעת ביעדי שופינג שונים ומגוונים.

 

מדרחוב Ermo

קניות באתונה יכולות להתחיל במדרחוב ארמו – רחוב הקניות המפורסם ביותר בעיר, המתחיל בכיכר סינטאגמה ונמתח עד כיכר מונסטיראקי (יעדי חובה בפני עצמם).

המדרחוב מציע מותגים בין לאומיים לצד תוצרת מקומית. השילוב בין השניים, יחד עם הופעות רחוב ספונטניות של אמנים מקומיים, הופכים את המדרחוב לא רק לרחוב הקניות המפורסם ביותר בעיר, אלא גם ליעד תיירותי מעניין שאסור לפספס.

 

אאוטלט Factory

אאוטלט זה הוא אחד הגדולים באירופה, והוא מציע מבחר עצום של הנעלה, ביגוד, וציוד ספורט. האאוטלט בן שתי הקומות נמצא כ-3 דקות בלבד מנמל התעופה של אתונה, וניתן לבקר בו מיד לאחר ההגעה, או טרם עזיבתכם.

סניף נוסף ומרשים של האאוטלט נמצא גם בעיר פיראוס.

 

The Mall Athnes

קניון עצום בן 4 קומות, שיש בו הכל – מסעדות, מתחם קולנוע חדשני, בתי קפה, ברים וכמובן – חנויות לרוב. תוכלו למצוא שם כלי מטבח וכלי בית, ספרים, קוסמטיקה ובשמים, מוצרי ספורט, הנעלה, וביגוד.

הקניון נמצא ליד האצטדיון האולימפי (יעד שחובה לבקר בו), ולמרות שהוא מרוחק יחסית ממרכז העיר, התחבורה הציבורית אליו נגישה ביותר, ושעות הפתיחה שלו ארוכות במיוחד.

 

Golden Hall

חובבי האופנה והשופינג מוכרחים להגיע לגולדן הול – המציע יותר מ131 חנויות אופנה שונות, יחד עם חנויות תכשיטים, נעליים, וכלי בית. מי שחפץ לנוח מעט מהקניות, יוכל לעשות זאת באחת משפע המסעדות ובתי הקפה הנמצאים בקניון.

בגדי נשים, גברים, וילדים – את כל אלה ניתן למצוא בגולדן הול. אל תחמיצו.

 

Hondos Center

חנות הסטוק של היוונים היא ההונדוס סנטר, רשת חנויות כלבו עממית וזולה, שלה 8 סניפים הפזורים ברחבי העיר. תוכלו למצוא שם פיצ'פקעס, מוצרי טואלטיקה ובישום, ואיך לא – בגדים ונעליים. בחנות יש גם בית מרקחת, לכל מקרה.

הסניף הגדול והמרשים נמצא בכיכר אומוניה, מול הקתדרלה – יעד תיירותי מרשים ויפהפה שניתן לשלב בו ביקור קצר.

 

The Heart Mall

לאחר שתסיימו לבקר באקרופוליס – תוכלו גם לתצפת עליו מהקניון הזה, שלו מרפסת גדולה המשקיפה אל עבר הסמל הבולט והמפואר ביותר של העיר אתונה.

הקניון הענק הזה משתרע על שטח של כ-20,000 מ"ר, וניתן למצוא בו מותגים מקומיים ומותגים בינלאומיים.

 

לסיכום

במרחק קצר מישראל תוכלו ליהנות מעיר ידידותית ומסבירת פנים, שהתברכה בהיסטוריה מעניינת יחד עם אפשרויות רבות של שופינג וקניות.

אל תפספסו את המחירים השווים ואת הקניונים המרהיבים של יוון.

חנות בגדים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חופשות
10 רעיונות לחופשות ייחודיות

בעולם המהיר של היום, שבו שגרה ומונוטוניות שולטים לא פעם בחיינו, חיוני לקחת הפסקה ולצאת לחופשה שהיא באמת ייחודית ובלתי נשכחת. בעוד טיולי חוף מסורתיים

קרא עוד »