משרד מהסרטים – כיצד מעצבים משרד?

עיצוב משרד זה לא עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך היכרות מעמיקה עם עולם העיצוב והמשרדים. לאחר שגילינו את העובדה הזו, הבנו כי אנו רוצים להעמיק בנושא, כדי לעצב את המשרד החדש שלנו באופן הטוב ביותר. אנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות בעיון רב ולגלות יחד אתנו איך מעצבים משרד מהסרטים.

 

איך מעצבים משרד מהסרטים? רק עם מומחים מהתחום

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע החיוני על עיצוב של משרד מהסרטים, עליכם לדעת שאת כישרון העיצוב שלכם אתם צריכים להשאיר בצד. כן, קראתם נכון. אם הגעתם לכאן כדי לקבל הנחיות לעיצוב המשרד באופן עצמאי – זה לא המקום. שכן, אנחנו ניסינו לעצב את המשרד בעצמנו וגילינו שאין לנו את הכישרון הדרוש.

רק לאחר ששלושה לקוחות אמרו לנו ששילוב הצבעים שערכנו בין הספות לשטיח הוא מחריד, הבנו כי אנחנו צריכים לערוך שינוי מהותי. תקשיבו למומחים (כלומר לנו) ותפנו אל מומחים בתחום. אנחנו פנינו אל שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב ויצאנו מרוצים.

לעצב משרד

עיצוב של משרד מהסרטים – השלב ה – 1: בירור אודות הצורך של הלקוח

ברגע שתפנו אל מעצב פנים מומלץ כמו שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב, אתם תגלו שהוא לא מיד לוקח אתכם לסיבוב בחנויות ריהוט. הוא קודם כל יושב אתכם במשרד שלו ושומע איך אתם רוצים לעצב את המשרד שלכם. בשלב הזה אתם יכולים להראות פריטים מסוימים שאתם מאוד רוצים שיהיו במשרד, למשל:

  • שולחן בעיצוב מסוים
  • ספה מסוימת
  • תמונות שאהובות עליכם במיוחד ועוד

 

המעצב מקבל בשלב זה את הסגנון הכללי שלכם והדבר יקל עליו בהמשך הדרך.

 

עיצוב של משרד מהסרטים – השלב ה – 2: הצגת טיוטת עיצוב

בשלב זה, אדריכל משרדים מומלץ מציג בפניכם טיוטה של עיצוב החלל. מדובר בעצם בתמונות תלת ממדיות של המשרד שלכם ובו מופיעים פריטים שונים שעונים על התיאור שמסרתם בשלב הקודם. כך בעצם יתאפשר לכם לראות איך המשרד ייראה בסופו של דבר. אם יש לכם בקשות לשינויים, זה הזמן ליידע את האדריכל. שכן, בשלב הבא הוא צפוי כבר לרכוש את הפריטים ולסדר את החלל בהתאם.

טיוטת עיצוב

עיצוב של משרד מהסרטים – השלב ה – 3: רכישת הפריטים וסידורם במשרד

בשלב השלישי האדריכל ומעצב הפנים מסדרים את הפריטים במשרד לאחר שאלו נרכשו. כך שלנו, הלקוחות, נותר רק להמתין כדי לראות את השלב הסופי. מדובר בשלב שעשוי לארוך כיממה או יותר. משך זמן העיצוב תלוי בגודל המשרד במרבית המקרים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך מעצבים משרד מהסרטים. עכשיו יש לכם את כל המידע אודות מעצבים מומלצים כמו שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב ואיך הם מבצעים את עבודתם, כדי שלנו יהיה משרד מעוצב כמו שתמיד חלמנו.

לעצב משרד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
5 יתרונות וחסרונות של משפך שיווקי
5 יתרונות וחסרונות של משפך שיווקי

משפכי שיווק הפכו לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיות עסקיות מוצלחות שמאפשרים לחברות למשוך ולהמיר ביעילות לידים ללקוחות. משפכי שיווק מייעלים את תהליך המכירה וממקסמים את שיעורי

קרא עוד »
עֵסֶק
3 שיטות לקידום העסק שלך

בעלי עסקים לא יכולים "לישון על האף". הם חייבים לעשות כל שביכולתם, כדי לקדם את העסק שלהם באופן יום יומי. מי שמכירים את התחום, יעידו

קרא עוד »