מתי חובה להחליף צילינדר בדלת הבית

יש תרחישים מסוימים שמצריכים החלפה בהולה של צילינדר בדלת הבית. לעיתים אנו רואים אותם במו עינינו אך בוחרים להתעלם ולהשתמש בצילינדר התקול. מצב שכזה עשוי להוות בעיה בהמשך, משום שפורצים יוכלו לנצל את ההזדמנות ולשבור בקלות את הצילינדר שגם כך בקושי מתפקד. מדריך זה עולה לרשת, כדי להעלות את הנושא החשוב למודעות ולאפשר לכם לדעת מתי תצטרכו להחליף את הצילינדר בדחיפות. 

 

תרחיש מספר 1 – כשהדלת לא נפתחת בקלות

סביר להניח שמצאתם את עצמכם לא פעם מתמודדים עם דלת שלא נפתחת בקלות. תרחיש מסוג זה מוביל אותנו לא פעם לשימוש בכוח שעשוי לגרום לנזק חמור. נמליץ ליצור קשר מידי עם מנעולן, במידה וחוויתם את התרחיש הזה לאחרונה. שכן, דלת שאינה נפתחת או ננעלת בקלות, מצריכה במרבית הפעמים החלפה של הצילינדר או החלפה של המנעול.

דלת

תרחיש מספר 2 – כשהמפתח נתקע בדלת

כולנו מכירים את הרגע המתסכל הזה שבו המפתח בוחר להישאר בתוך המנעול. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו ממהרים לצאת מהבית ואין לנו רגע אחד לחשוב על טיפול בבעיה המורכבת. כל מה שעובר לנו בראש באותם רגעים אלה דרכים יצירתיות שיסייעו בהוצאת המפתח. תרחיש שכזה עשוי לבוא לידי ביטוי בעקבות שחיקה של הפינים.

אם תמשכו את המפתח בכל פעם שהוא ייתקע, אתם עשויים להחמיר את המצב. שכן, משיכות חוזרות הורסות את המנעול ואת הצילינדר. סביר להניח שהבנתם בשלב זה שתצטרכו לבצע החלפת מנעול צילינדר באופן בהול, כדי להימנע משחיקה משמעותית שתתרחש דווקא כשתאחרו לצאת לפגישה חשובה.

 

תרחיש מספר 3 – כשהמפתח מסתובב בקלילות בתוך המנעול

יש מצבים שבהם המפתח מסתובב בקלילות בתוך המנעול, כך שלא מורגשת ההתנגדות האופיינית שמתקיימת בעת החיכוך של המנעול והצילינדר. תרחיש מסוג זה מראה שיש תקלה במנעול ובצילינדר כאחד. במצב שכזה צריך ליצור קשר עם מנעולן מוסמך שיבצע התקנת צילינדר מוגן פריצה, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שהמנעול הבא יישמר לאורך זמן.

 

קחו מאתנו טיפ של מומחים: תפנו למנעולן מומלץ בלבד

נמליץ לכם לערוך בירור מעמיק אודות המנעולן שייבחר לטפל בבעיה. שכן, יש היצע רחב של מנעולנים בשוק ואתם צריכים להיות בטוחים בכך שתפנו לזה הטוב ביותר. ההמלצה שלנו היא לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי מנעולנים שונים ברחבי הרשת. כאשר הדגש הוא על רשתות חברתיות ולשונית הביקורות של גוגל. שכן, אלה מרכזות את האינפורמציה העדכנית שנכתבה על ידי לקוחות שהסתייעו לא מזמן בשירותיו של המנעולן.

 

מילים אחרונות לסיום

יש 3 מצבים שמצריכים החלפה מיידית של הצילינדר בדלת הבית. כעת אתם מכירים בהם מקרוב, כך שתצטרכו רק ליישם את שנכתב לעיל ולפנות למנעולן מוסמך ומומלץ שיסייע בעת הצורך. נאחל בהזדמנות זו שלא תדעו עוד תקלות במנעול, במיוחד לא כשתמהרו לצאת מהבית.

צילינדר דלת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא