מתי כדאי לבצע בדיקה לאיתור נזילות

אנחנו שומעים לא פעם על מקרים שבהם אנשים מגלים בשלב מאוחר שיש להם נזילה בבית שגרמה לנזקים חמורים.

נזקים מסוג זה עשויים להביא לא רק לאי נעימות, אלא גם להוצאה גבוהה.

כדי שתוכלו להימנע ממצב שכזה, יצאנו לבדוק עבורכם מתי כדאי לבצע בדיקה לאיתור נזילות.

בשורות הבאות תוכלו לגלות את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

רגע, איך נהייתם פתאום מומחים לנזילות?

אנחנו מודים, אין לנו תעודה או השכלה כלשהי שנוגעת לתחום איתור הנזילות. אנחנו פשוט אנשים שאוהבים לחקור תחומים שונים. לכן, יצאנו לבדוק עם אנשי המקצוע שמומחים באיתור נזילות את כל הפרטים. המידע שיופיע בפניכם בהמשך הוא מידע שהגיע מפי המומחים בתחום ואנחנו רק הצינור שמעביר לכם את המידע.

 

אז מתי כדאי לבצע בדיקה לאיתור נזילות?

המומחים אמרו לנו שיש תשובה אחת קצרה ותשובה אחת ארוכה לשאלה הזו. בחרנו להתחיל בתשובה הקצרה שאומרת: לפנות אל בעל מקצוע שיבצע בדיקה לאיתור נזילות כמה שיותר מוקדם. זאת אומרת, אם אתם חושדים שיש נזילה כלשהי, אתם צריכים להזמין בעל מקצוע שיבצע איתור של נזילה. המצבים הבאים צפויים להעלות את חשדכם בנוגע לנזילה:

  • אם קיבלתם חשבון מים גבוה מהרגיל (ברמה מוגזמת)
  • אם אתם שומעים טפטוף של מים בקיר או במקום אחר בבית או בגינה
  • אם הופיעו טיפות מים על התקרה או הקירות בבית

במידה ויש חשד לנזילה, אתם צריכים לערוך בהקדם איתור נזילות מים – המומחים לאיתור ישמחו לעשות זאת עבורכם.

 

מה המומחים עושים כדי לאתר את הנזילה?

אנשים שמומחים בתחום הנזילות יגיעו אליכם בהקדם ויבצעו בדיקות מקיפות כדי לבחון האם אכן ישנה נזילה. המומחים צפויים לעשות שימוש בציוד מתקדם ביותר, שמאפשר להם לראות "מבעד לקירות" ולדעת אם ישנה נזילה מאחורי קיר תמים שנראה לכם יבש למדי (אבל בפנים הוא עשוי להיות רטוב). הדרך היעילה ביותר לאיתור נזילות היא באמצעות מצלמה תרמית. המצלמה מאפשרת לראות מבעד לקיר. כאשר מסתכלים על הקיר מבעד לעדשת המצלמה, ניתן לראות גוונים שונים של צבע שמאפשרים לדעת אם ישנה נזילה מהצינורות או שלא.

 

איך אפשר לדעת אם מדובר בבעל מקצוע אמין?

כשאתם מזמינים בעל מקצוע שיבצע בדיקה לאיתור נזילות, אתם חייבים להיות בטוחים שמדובר בבעל מקצוע אמין. תוכלו לדעת זאת באמצעות חיפוש ביקורות אודותיו באמצעות אחת האפשרויות הבאות:

  1. פרסום פוסט ברשת החברתית (פייסבוק, אינסטגרם)
  2. חיפוש שם בעל העסק בגוגל

שתי האפשרויות הללו יאפשרו לכם לקרוא ביקורות של גולשים, כלומר, לקוחות מרוצים או פחות מרוצים ובעקבות כך, להחליט האם זהו בעל מקצוע אמין.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת בנוגע לביצוע בדיקה לאיתור נזילות. מקווים שהמידע יאפשר לכם לאתר את הנזילה בהקדם ולהימנע מטיפול מורכב יותר בהמשך. בהצלחה!

כלי עבודה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
Rat, Trap
לכידת חולדה ביידים

הופעה של חולדות אצלנו בבית עלולה להיות דבר מטריד ביותר. עבור רבים מאיתנו הנוכחות של החולדה היא לא משהו שאנחנו מוכנים לקבל, מה שאומר שנצטרך

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה
כיצד מדבירים את פשפש המיטה?

פשפש המיטה הוא חרקים קטנים וטפילים הניזונים מדמם של בני אדם ובעלי חיים במהלך הלילה. הנוכחות שלהם בבתים עלולה להיות מצוקה וקשה להעלים. כאשר מתמודדים

קרא עוד »
בעלי מקצוע
מרגישים תקועים? יש מי שיעזור !

נוכחות וליווי של מנטור אישי בחיים, יכול להיות חוויה מעוררת שינוי בהתפתחות האישית והמקצועית של האדם. מנטור הוא מישהו שמציע הדרכה, תמיכה וחוכמה על סמך

קרא עוד »