מתי כדאי לרכוש סלוט חדש למזגן?

במדינה כמו שלנו, כשמזג האוויר תמיד מצריך מיזוג אוויר, קור או חום, כל אחד חייב לוודא שהמזגן שלו עושה את עבודתו נאמנה בלי תקלות.

הרבה מהבעיות הנפוצות במזגנים מגיעות מהתריס של המזגן.

מה שפוגע בתפקוד וביכולת שלו למזג את כל החדר.

אם ברשותכם מזגן מרכזי עם תריס סלוט בואו נבין יחד מתי כדאי לרכוש ולהחליף את התריס של המזגן שלכם.

 

תזכורת לפני שמתחילים

לפני שנצלול לתוכן הדברים ונבין למה צריך לחדש מפעם לפעם את הסלוט, בואו נזכר מה בעצם התפקיד של אותו סלוט למזגן. הסלוט, סוג של גריל למזגן, אחראי לפזר את האוויר ברחבי החדר בצורה שווה כך שלא יווצר מצב שבנקודה אחת בחדר מאוד קר או מאוד חם.

 

אז מתי צריך להחליף

אין זמן קבוע שמומלץ על ידי המומחים להחלפת התריס במזגן. את התריס במזגן צריך להחליף כאשר אתם מרגישים שהמזגן כבר לא ממצה את היכולות שלו והוא כבר אינו מורגש בחדר כמו שהיה בעבר. התריס של המזגן יכול לעשות את כל ההבדל בין מזגן שרק עושה רעש לבין מזגן שבאמת מרגישים. הפעולה הפשוטה הזו של תיקון התריס, תעזור למזגן למזג את אוויר החלל בצורה מיטבית יותר.

 

תריס תקוע

כמו במזגן רגיל, גם בתריס הסלוט הבעיות יכולות להתבטא בתריס שלא נפתח, או בתריס שנפתח אך לא זז. ישנן שיטות שונות שתוכלו למצוא באינטרנט כדי לנסות לפתור את הבעיה בעצמכם, ולעיתים היא אכן יכולה להיפתר ממשחק בהגדרות, אך לפעמים אין ברירה ותצטרכו להחליף את כל התריס ולרכוש חדש.

 

רוצים להתפנק

סיבה נוספת לחדש את התריס למזגן שלכם ולרכוש סלוט חדש, הוא הרצון להתקדם למשהו טוב יותר. במידה והיה לכם תריס למזגן מסוג אחר וגם הוא כבר מתחיל לקרטע, זה הזמן שלכם להתחדש ולהתקדם לתריס סלוט – בו יש לכם את האפשרות לכוון בכל חדר בנפרד את זריקת האוויר לחדר, את הכיוון ואת העוצמה.

 

אל תנסו את זה בבית

מומלץ להזמין איש מקצוע שיבצע את ההחלפה של התריס כדי לא להסתכן ביצירת בעיות נוספות במזגן או בהחלפה לא מוצלחת שלא תפתור את הבעיה. ההחלפה על ידי בעל מקצוע אמין ומקצועי לא אמורה לקחת יותר משעה ובעלות של כמה מאות שקלים. בצעו מחקר באינטרנט ודברו עם חבריכם שנתקלו בבעיות דומות וחפשו אחר איש מקצוע שיבצע את העבודה נאמנה.

 

בואו נעשה חילוף

אז אחרי שנזכרנו מה זה סלוט למזגן (סוג של תריס), ומה התפקיד שלו (לפזר את זריקת האוויר בחדר), הבנו גם מתי צריך וכדאי לחדש אותו ולרכוש אחד חדש. זוהי קנייה הכרחית ומשתלמת במידה והמזגן שלכם לא מורגש כמו שהוא היה בעבר ואתם רוצים להחזיר אותו למוטב.

שלט

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »