מתי מומלץ ללכת לגישור זוגי ליד הבית

סכסוך בין שני אנשים, הוא אינו דבר קל.

על אחת כמה וכמה, כאשר מדובר בבן זוג.

רבים, אשר נקלעים לסכסוכים ומחלוקות, בוחרים לפנות לפתירת הבעיות באמצעות גישור זוגי.

מהו גישור זוגי, מה יתרונותיו ומתי מומלץ ללכת לגישור זוגי ליד הבית? זאת ועוד במאמר הבא.

 

מהו גישור זוגי

גישור זוגי הוא הליך ליישוב סכסוכים, ללא הגעה לבית משפט. בהליך הגישור, ישנו גורם ניטרלי, היא מגשרת. המגשרת מנסה לסייע לשני הצדדים להגיע להסכמות ולפתרונות. בהליך הגישור, המגשרת מסייעת להגיעה לתובנות, בצורה נינוחה ונעימה, תוך התחשבות באינטרסים של שני הצדדים.

הגישור הזוגי מתנהל לרוב לפני גירושין. זוגות רבים פונים למגשרת, זאת בכדי לנסות לפתור את הבעיות הקיימות, ולא להתגרש. הגישור הזוגי מאפשר סיכוי נוסף למערכת היחסים והנישואין של הזוג, בו מחליטים בני הזוג האם ניתן לגשר על הפערים, או לפנות לגירושין בצורה נעימה ומכבדת מבלי להגיע לבית המשפט.

מומלץ ללכת לגישור זוגי ליד הבית, על מנת להקל על התהליך. באזור ראשון לציון, נס ציונה, רחובות, תוכלו לפנות למגשרת שתסייע לכם בתהליך.

 

יתרונות הגישור הזוגי

לגישור זוגי יתרונות רבים. הבולטים בניהם, הם ההוצאות הכלכליות הנמנעות בשל הוויתור על פניה לבית משפט, והימנעות מסכסוכים ארוכי שנים הגורמים לעוגמת נפש רבה.

ההוצאות הכלכליות הנמנעות – כאשר הגישור זוגי מצליח, אין צורך לפנות בית המשפט. וויתור על פניה לבית משפט, חוסך לבני הזוג כסף רב. הגישור חוסך את התשלום לעורך דין, ואת הוצאות המשפט. מלבד החיסכון הכלכלי, הימנעות מהגעה לבית משפט, חוסכת לשני הצדדים זמן רב, והתעסקות מיותרת בבירוקרטיה משפטית.

הימנעות מסכסוכים הגורמים לעומת נפש רבה – כאשר בני הזוג פונים לגישור זוגי, ההליך מתנהל בצורה נעימה יותר ללא ריבים וויכוחים. הגעה לבית משפט לרוב תכלול סכסוכים רבים, הנפרשים על גבי שנים רבות, וגורמים להחרפת הסכסוך הזוגי, ומכאן שלעוגת נפש רבה לשני הצדדים.

 

מתי פונים לגישור זוגי

באופן כללי, ניתן לפנות לגישור זוגי כל עוד אין הכרעה של בית משפט. כמו כן, ניתן לפנות לגישור עוד לפני הפנייה לבית המשפט, בשלב בו מתחיל הסכסוך הזוגי.

הסכסוך צריך לנבוע ממחלוקת ועמדות שונות ונוגדות בין בני הזוג, ועל מנת שהגישור יתקיים, צריך שבני הזוג יהיו נכונים לדבר בצורה חופשית על בעיותיהם. כאשר בני הזוג מעוניינים להגיע לפתירת הסכסוך, יכול להתחיל תהליך הגישור הזוגי.

המועד המומלץ ביותר לפנות לגישור זוגי, הוא טרם פתיחת ההליך המשפטי. לרוב, הליך משפטי מלווה באווירה שאינה נעימה, ומעמיקה את הסכסוך בין בני הזוג.

 

על רגל אחת – מתי מומלץ ללכת לגישור זוגי קרוב לבית

כאמור, גישור זוגי הוא הליך ליישוב סכסוכים בין בני זוג, באמצעות גורם ניטרלי – המגשרת. מטרתו של הגישור הזוגי הוא לפתור בעיות בין בני הזוג, ואף להימנע מגירושין. לגישור זוגי יתרונות רבים, לרבות הימנעות מהוצאות כלכליות הכרוכות בפנייה לבית משפט, וכן הימנעות מסכסוכים הגורמים לעוגמת נפש.

זוג במשבר

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
רישיון אקדח
כיצד נוציא רישיון לנשק ללא בעיה

המציאות הביטחונית המאתגרת בה אנחנו חיים בשנים האחרונות בכלל ובתקופה האחרונה בפרט, הביאה את המדינה להורות על מספר הקלות משמעותיות בתהליך הוצאת רישיון נשק. אם

קרא עוד »