מתי נצטרך מחולל חמצן?

חמצן. המרכיב החשוב ביותר בחיי כל יצור ביקום שלנו. רמות חמצן נמוכות בדם, מקשות על ביצוע פעילויות יומיומיות ופוגעות באיכות החיים באופן עקבי. אם אתם מרגישים מוגבלים בניהול תקין של חיי היומיום, הכתבה הזאת בדיוק בשבילכם.

 

רמת חמצן נמוכה בדם פוגעת באיכות החיים

מחולל חמצן בעצם נותן מענה למי שיש לו רמת חמצן נמוכה בדם. הבעיה  עלולה לנבוע מכל מיני סיבות שונות, בניהן:

  • אסתמה או קוצר נשימה
  • בעיות לב
  • נפחת ריאות
  • מחלות ריאה שונות
  • דום נשימה בשינה
  • אנמיה
  • זיהום בדרכי הנשימה ועוד

ככל שישנה עליה בזיהום האוויר והתפתחות מוגברת של מחלות ריאה ונשימה בעקבות זאת, כך גם הצורך במחולל חמצן עולה. אז נכון, רק במקרים נדירים וקשים מדובר על סכנת חיים ממשית, אבל חשוב לטפל ולדאוג גם למקרים הקלים יחסית, בעיקר כי הדבר יכול לשפר משמעותית את איכות חייכם.

 

מחולל חמצן המהפך של שנות ה-90

הטכנולוגיה אשר הולכת ומתפתחת כל הזמן, יצרה בשנות ה-90 את האפשרות להיעזר במכשירים חיצוניים על מנת להעלות את רמות החמצן בדם. מחולל חמצן מעניק אספקת חמצן סדירה, באופן הבא:

  1. איסוף אוויר באמצעות מדחס
  2. הפרדת החמצן מתוך האוויר שנאסף למכשיר
  3. ויסות זרימת חמצן
  4. אספקת חמצן טהור ומרוכז

 

קיימים שני סוגים של מחוללי חמצן

קיימים שני סוגים עיקריים של מחוללי חמצן, המאפשרים שימוש יעיל ואיכותי:

מחולל חמצן נייח – מתאים למי שמעוניין להשתמש במכשיר בביתו, לשפר את איכות השינה שלו, או בכללי איתו איכות חייו. מחולל חמצן נייח דורש חיבור לחשמל ולכן מתאים לשימוש ביתי.

מחולל חמצן נייד – החידוש המשמעותי של מחוללי החמצן, מעכשיו אפשר להשתמש בכל מקום ובכל זמן, בטיולים, בחופשות בחו"ל ובעצם באופן הזה לא להגביל את עצמכם לפעילויות מסויימות.

שני סוגי מחוללי החמצן יעילים ומשפרים את איכות החיים של המשתמשים בהם.

 

מה עוד חשוב לדעת?

שני סוגי המחוללים עומדים בכלל התקנים המוצבים בשוק: ה-FDA ומשרד הבריאות. המכשירים יכולים לעבוד בשני אופנים שונים: זרימה רציפה או פולסים. כמובן שניתן לעבור מזרימה רציפה לפולסים וליהפך, אך חשוב להיעזר ולהתייעץ עם רופא בכל שלב.

מבחינת משקל בגודל, מדובר על מכשירים קטנים וקלים יחסים, כדי לאפשר שימוש נוח. משקל המכשיר הקטן הוא 1,980 גרם בלבד, מה שמאפשר לקחת אותו לכל מקום בצורה נוחה ולא מסורבלת.

 

לסיכום

במידה ואתם יודעים שיש לכם כמות חמצן נמוכה בדם והדבר פוגע באיכות החיים שלכם, כמו לדוגמא, קושי להירדם בלילה, קושי לצאת מהבית, לעלות במדרגות, לצאת לטייל, או בקיצור אתם חשים מוגבלים בשל כך, מחולל חמצן הוא הפיתרון האידיאלי, לחזור לאיכות החיים שאתם מכירים ורוצים.

ישנם מחוללי חמצן נייחים, או מחוללי חמצן ניידים, בהתאם לצורך שלכם והם הבחלט יכולים לשפר את חייכם באופן משמעותי.

בלון

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שתלים
מה התהליך של השתלת שיניים?

השתלת שיניים נחשבה עד לפני כמה שנים להליך מורכב ויקר במיוחד. לאחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי בהקשר זה. שכן, פעולה זו הפכה לתהליך נפוץ ופשוט

קרא עוד »
כִּירוּרגִיָה
רשלנות רפואית בניתוח

ניתוחים נחשבים לפרוצדורה רפואית מורכבת ונפוצה שמתקיימת מידי יום בבתי החולים ומכונים רפואיים ברחבי הארץ. לצערנו, יש לא מעט אנשים שיוצאים מניתוחים שונים ומגלים שאירעה

קרא עוד »
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו?

כבר שנים שתחום הרפואה האלטרנטיבית תופס תאוצה ואנשים מחפשים גישות לא פולשניות והוליסטיות לטפל בבריאותם. אחד הטיפולים היעילים של עולם הרפואה האלטרנטיבית שצובר אחיזה הוא

קרא עוד »