מתכננים אירוע חברה? 5 בעלי מקצוע איכותיים

כאשר מתכננים אירוע חברה או אירוע פרטי, ההתעסקות אחרי חיפוש בעלי מקצוע טובים ואיכותיים הוא בלתי פוסק כי איכשהו תמיד יש משהו עוד בפגישת היכרות שלא מוצא חן בעינינו. ובגלל שבדרך כלל אנחנו מחפשים כל בעל מקצוע בנפרד ולא חברת הפקה, אז החיפוש הופך להיות קשה יותר ומסובך יותר. וכשהעניינים ומסתבכים עדיף ואפילו מומלץ לקחת חברה אחת שתתעסק עם כל אותם הדרישות והרצונות שלנו. 

 

ארגון אירוע חברה, אירוע פרטי

ארגון אירוע חברה הוא דבר שמאוד קשה לארגן ולא בגלל ההתעסקות עם הספקים אלא דווקא מהסיבה שיש כל כך הרבה אנשים עם בעלי אופי וגילאים שונים שעלינו לרצות ובעיקר את הבוסים שאחר כך יגידו שעשינו עבודה מעולה.

בגלל שבחברות יש מארג של אנשים שונים שאוהבים דברים שונים עלינו איכשהו למצוא משהו אחד מקשר בין כולם והמשימה היא אכן קשה מאוד. מאידך, כאשר מארגנים אירוע פרטי אז האורחים שמגיעים אלינו לאירוע, בלית ברירה יאהבו כל מה שנגיש וכל מה שנארגן מפאת כבוד.

 

ובכל זאת, איך קולעים למטרה שהיא לרצות את כולם?

אז לאחר שיטוט באינטרנט ולאחר ההבנה שעדיף לפנות דווקא לחברה שמתעסקת עם אירועים פרטיים ואירועי חברה מצאתי את Swing DJ's שהייתה עליהם המלצה חמה מאוד באינטרנט באתר של ערוץ שלוש עשרה והם אפילו נבחרו ע״י רשת 13 כהרכב הדיג'יי לחתונות המוביל לשנת 2022.

ואם רשת 13 נתנה מקום להמלצה על בעל מקצוע, הרי שמדובר במשהו רציני ומקצועי שבדיוק חיפשתי. אז ברור שפניתי אליהם כדי שהם ייתנו לי את המלצתם לאירוע חברה, לפי ניסיונם כיצד להפעיל ולתכנן אירוע חברה מוצלח שייקלע לטעמם של לפחות תשעים אחוז מכלל האורחים באירוע.

 

הרי שמדובר במקצוענים

לאחר הפנייה ל Swing DJ's הבנתי שמדובר על חמישה אנשים, דיג'יי בעלי ניסיון עשיר מאוד באירועים, כמה ניסיון עשיר? עד כדי כך שהם ידעו לאפיין בצורה הכי נכונה ומדויקת את אופי האירוע, בין אם מדובר באירוע פרטי או אירוע חברה, עד לרמה של השירים, של המוזיקה ברקע, זיקוקים, תותחי עשן, לייזרים ובכלל הם יודעים כיצד לקלוע לסגנון עיצוב המקום על פי אופי האירוע. למעשה, Swing DJ's הם כל מה שאנחנו רוצים שיצליח לנו באירוע שאנחנו מתכננים כבר כמה חודשים ארוכים.

 

לסיכום

מאחורי תכנון אירוע יש כל כך הרבה דברים ושיקולים שלוקחים בחשבון. רגע לפני שקובעים עם אילו ספקים עובדים, בטח אם מדובר על אירוע חתונה שהוא אירוע גדול עדיף לפנות לדיג׳יי לחתונה הכי טוב בארץ הלוא הם – Swing DJ's. ולא רק אירוע חתונה אלא גם אירועי חברות שבהם מאוד קשה בדרך כלל לרצות את כלל העובדים, כי תמיד יהיו מי שיגידו שלא היה משהו. Swing DJ's כבר ידאגו להפעים את כולם.

תקליטן לחתונה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הצגות ילדים
הצגות ילדים: כל היתרונות

הצגות ילדים מספקות חוויה ייחודית ומעשירה לקהל הצעיר, כזו המשלבת את הקסם שבהופעות חיות עם סיפור מרתק. מתיאטרון בובות ועד מחזות זמר והצגות אינטראקטיביות, הפקות

קרא עוד »
אמן אשליות
מבט אל הטכניקות של אמני אשליה

ברוכים הבאים לעולם המהפנט של אמני האשליה, שבו המציאות היא רק הצעה והבלתי אפשרי הופך לאפשרי. מאחורי הווילונות של במות מפוארות ואולמות אינטימיים, המבצעים המופתיים

קרא עוד »