4 מתנות אולטימטיביות לאורחים המגיעים לאירוע חברתי

כל מארגן אירוע חברתי יודע שאחד הדברים החשובים ביותר באירוע מיד לאחר הקייטרינג זה המתנות.

אם אתם מתכננים לארגן אירוע חברתי בקרוב וטרם החלטתם מהי המתנה המתאימה ביותר לאירוע שלכם, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו מהן 4

המתנות האולטימטיביות לאורחים שלכם.

 

האנשים שמאחורי המתנות

רגע לפני שנתחיל במדריך הנוכחי, חשוב לנו לציין בפניכם כי 4 המתנות הנבחרות שיצוינו בפניכם בהמשך, נבחרו בקפידה. הם נבחרו על ידי גורמים שבקיאים, חיים ונושמים את האירועים החברתיים. מדובר באנשים שעוסקים בתחומים הבאים:

  • מארגני אירועים
  • יחצנים
  • מאחרים
  • סדרנים

אלו בעצם האנשים שראו לא פעם מתנות אולטימטיביות, כך שכל מה שהם היו צריכים לעשות זה לבחור את ה-4 הטובות ביותר מביניהן.

 

המתנה האולטימטיבית מספר 1 שמתאימה לאורחים שמגיעים לאירוע חברתי

המתנה שהוחלט ללא כל ספק שהיא תהיה הראשונה ברשימת מתנות לאורחים היא עציץ. שכן, כל אורח באירוע חברתי ישמח לחזור לביתו עם עציץ. רגע לפני שתצאו לבחור עציצים במשתלה הסמוכה למקום העבודה או למקום מגוריכם, חשוב שתדעו שאתם צריכים לבחור בעציצים שמתאימים לאורחים שלכם. שכן, אם מדובר באורחים צעירים, המומחים שלנו ממליצים לבחור בסוקולנטים. במידה ומדובר באנשים מבוגרים, מומלץ לבחור צמחי תבלין ונוי.

 

המתנה האולטימטיבית מספר 2 שמתאימה לאורחים שמגיעים לאירוע חברתי

המתנה שהגיעה אל המקום ה – 2 והמכובד לא פחות הינה ספל עם מזכרת. ההמלצה של המומחים שלנו היא להדפיס על כל ספל כיתוב אחר. כך כל אחד מהאורחים שלכם יוכל להתחבר אל הספל עם הכיתוב המתאים לו ביותר. רק חשוב שתשימו לב שאתם מזמינים לפחות 10 ספלים יותר ממספר המוזמנים למקרה שאחד  מהאורחים שלכם ישבור את שלו.

 

המתנה האולטימטיבית מספר 3 שמתאימה לאורחים שמגיעים לאירוע חברתי

המתנה ה- 3 במספר יכולה להישמע לכם קצת מיושנת, אבל מסתבר שהיא תמיד מתקבלת בחום. מדובר כמובן במחזיק מפתחות. כאן אתם צריכים להפעיל מעט מחשבה ולבדוק מהו המחזיק שישמש את האורחים שלכם באופן הטוב ביותר. אם מדובר באורחים צעירים, אפשר לבחור במחזיק מפתחות מעוצב שהוא גם פותחן בקבוקים. אורחים מבוגרים תמיד ישמחו לקבל פותחן יין מעוצב.

 

המתנה האולטימטיבית מספר 4 שמתאימה לאורחים שמגיעים לאירוע חברתי

המתנה שהגיעה אל המקום ה -4 היא בקבוק רב פעמי מעוצב שמתאים למי מכם שעורכים אירוע חברתי בימי הקיץ החמים. כך תוכלו לאפשר לאורחים שלכם להסתובב ברחבי האירוע עם בקבוק שיצנן אותם וגם ישמור על הסביבה. שכן, מדובר בבקבוק שמאפשר לצמצמם שימוש בפלסטיק.

 

לסיכום המדריך

עד כאן 4 המתנות האולטימטיביות שכדאי שתבחרו לאורחים שמגיעים לאירוע החברתי שלכם. מאחלים לכם בהזדמנות זו שתבחרו באחת מתוך המתנות שצוינו לעיל, שכן – אלו מתנות מנצחות שנבחרו בקפידה על ידי נבחרת המומחים שלנו. שיהיה לכם בהצלחה!

קקטוס

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא