מתנות ממותגות – שיטת שיווק מפתיעה

כשאתם חושבים על מתנות אולי עולה ברוחכם הדימוי של מתנות עטופות לקראת יום ההולדת של בן משפחה קרוב, פעילויות משותפות עם בן או בת הזוג לקראת יום הנישואים שלכם או תווי קנייה שמקומות עבודה רבים נוהגים להעניק לכל העובדים בחברה. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי מתנות יכולות להיות כלי שימושי מאוד לשיווק ומיתוג של חברות רבות במשק. מדוע משתמשים במתנות לשיווק וכיצד יש לגשת לעניין על מנת להפיק את התוצאה המקסימלית.

 

מה בעייתי בשיטות השיווק המסורתיות

שיטות שיווק מסורתיות אומנם עושות עבודה נהדרת בליידע לקוחות פוטנציאלים על קיומה של החברה לרבות השירותים והמוצרים הייחודיים שהיא מספקת, אך במקביל לכך הן עושות דבר נוסף אשר אינו כה מוסיף למטרה הסופית של החברה, הן מעוררות בקרב הלקוחות תחושות לא נעימות עד כדי אנטגוניזם של ממש.

כך למשל לקוח אשר מקבל טלפון מאיש שיווק בדיוק כאשר עליו לאסוף את ילדיו מהגן עשוי להתעצבן על ההפרעה בזמן האישי שלו אותו הוא התכוון להקדיש למשפחתו. דוגמא נוספת לכך עשויה להתרחש כאשר לקוח נחשף למודעת פופ אפ בדיוק כאשר הוא נכנס לאתר אינטרנט על מנת להוציא בדחיפות מידע חשוב ומהותי לענייניו. מסיבה זאת חברות אשר מחפשות דרכים לשווק את המותג שלהם צריכות לחשוב פעמיים לפני שהן בוחרות לאמץ טקטיקות שכאלה ובעת הצורך להשתמש בהם במתינות מדודה.

 

מדוע מתנות הן דרך שיווק כה מוצלחת

אין אדם שלא אוהב לקבל מתנות, בין אם מדובר בילד בגן או במנכ"ל של חברה בינלאומית. חברות רבות השכילו לזהות תכונה אוניברסלית זאת ולרתום אותה על מנת לקדם את הצרכים של החברה שלהם בצורה הטובה ביותר. כאשר אדם יקבל שי קטן עליו מתנוסס לוגו של חברה כלשהי, הוא ילמד לזהות את הלוגו ובאופן טבעי יפתח כלפי החברה וכלפי המותג מידה מסוימת של רגשות חיוביים אשר במודע או שלא במודע ישפיעו על התחושות שלו וההחלטות שהוא עתיד לקבל בהמשך. כלומר, אפילו למתנות צנועות יכולה להיות השפעה מרחיקת לכת על הפעילות העסקית הכוללת של החברה.

 

היכן ניתן למצוא מתנות ממותגות באיכות גבוהה ומדוע האיכות כה חשובה?

אם למתנות קטנות יש השפעה כה רבה על הפעילות העסקית של החברה, ההשפעה של מתנות מושקעות יותר בהכרח תהיה משמעותית. כאשר חברה מסוימת מעניקה ללקוחות שלה מתנות באיכות מעולה ושמה לב לכל אותם הפרטים הקטנים, הלקוחות, העמיתים העסקיים והעובדים אשר יקבלו את כל אותן המתנות יתרשמו מהחברה לטובה ובכך למעשה אותה חברה משווקת את המוצרים שלה ומחזקת את המותג שלה בעת ובעונה אחת

חברות כמו חברת מה באלי, מציעה מגוון רחב של מוצרים מעוצבים באיכות מעולה ובהתאמה אישית ועל כן מהווה בחירה המועדפת על ידי חברות רבות במשק הישראלי. לפרטים נוספים היכנסו לאתר של מה באלי בכתובת הבאה:

https://ma-bali.com/category/מוצרים-ממותגים/מתנות-ממותגות.

כדי לגבש את אסטרטגיית השיווק הטובה ביותר עבור החברה שלכם, הימנעו מלהשתמש בשיטות שיווק מיושנות ואמצו שיווק בעזרת מתנות ממותגות באיכות גבוהה אשר יבטיחו תמורה מקסימלית להשקעה שלכם.

 

שלוש מתנות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא