נתקעים בפקקים בדרך לעבודה בכל בוקר? כך תמנעו את זה

מי שנוסע ברכב באופן קבוע בשעות הבוקר המוקדמות יודע שאין אפשרות להתחמק מהפקקים שמתסכלים את כולנו. לעיתים זה נדמה שהם הופכים ונהיים גרועים יותר ויותר. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק איך אפשר להימנע מהפקקים האלה ולהגיע אל היעד שלכם בקלות וללא כאב ראש. רוצים לדעת איך תוכלו לעשות זאת? הישארו אתנו ותגלו את הדרכים שישנו לכם את החיים.

 

תכירו קודם את המומחים שעזרו לנו להגיע למסקנה

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים על הדרכים שלכם להימנע מהיתקעות בפקקים, עליכם לדעת כי לא כתבנו את המדריך לבד. כפי שאתם כבר יודעים, גם לנו נמאס לעמוד בפקקים לאורך זמן. לכן, פנינו אל חכמת ההמונים וביקשנו מגולשים ברחבי הרשת לציין בפנינו את הדרכים שלהם להגיע אל היעד שלהם בשעות הבוקר מבלי לעמוד על הכבישים. באופן מפתיע, קיבלנו מעל ל – 60 תגובות בנושא שהציגו בפנינו דרכים חלופיות. אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שלקחו חלק וסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכות הרעיונות שלהם, המדריך הנוכחי עולה לרשת והוא צפוי להקל על רבים שעומדים בכבישים לזמן ממושך.

 

נתקעים בפקקים בדרך לעבודה בכל בוקר? כך תמנעו את זה – הדרך של גל

אם אתם נתקעים בפקקים בדרך לעבודה מידי בוקר, כדאי שתשמעו את הפתרון של גל. הוא נוסע בכל בוקר אל מקום העבודה עם אופניים חשמליים. כך שהוא עוקף את הפקקים ומגיע אל המשרד תוך זמן קצר. לדבריו, העובדה שיש ליד הבית שלו שבילי אופניים מאפשרים לו להגיע בקלות ובנוחות.

 

נתקעים בפקקים בדרך לעבודה בכל בוקר? כך תמנעו את זה – הדרך של ניר

ניר מגיע בכל בוקר לעבודה על קורקינט. לדבריו, זו הדרך הנוחה ביותר. שכן, הוא לא צריך לעמוד מאחורי שורה של רכבים. הוא פשוט חובש את הקסדה שלו, עוקף את הפקקים ומגיע אל העבודה בשעה המדויקת. ניר ביקש לציין כי הוא נוסע כך כבר תקופה והוא החליט למכור את הרכב ולעבור לנסיעה בקורקינט בלבד, בגלל שהיא חוסכת לו המון זמן.

 

נתקעים בפקקים בדרך לעבודה בכל בוקר? כך תמנעו את זה – הדרך של שי

שי אמרה שהדרך שלה לא להיתקע בפקקים של שעות הבוקר היא לצאת בשעה מוקדמת מאוד. לדבריה, היא יוצאת מהבית עוד לפני שהפקקים נוצרים וכך היא עוקפת את הסיוט שמתרחש בכבישים החל משעה 7 ואילך. שי ציינה כי היא לא ממליצה לכולם לעשות זאת. שכן, יישום של הטיפ שלה יגרום לעומס גם בשעות הבוקר המוקדמות מאוד.

 

כמה מילים לסיום

עד  כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את הדרכים השונות שימנעו מכם לעמוד בפקקים בדרך לעבודה מידי בוקר. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק לבחור את הדרך המתאימה לכם.

אישה רוכבת

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אקדח
איפה ניתן להוציא רישיון לנשק?

  המצב הביטחוני הלא פשוט בתקופה האחרונה, והתערערות הביטחון האישי של האזרחים במדינת ישראל, הביא לביקוש הולך וגובר של אזרחים להוצאת רישיון נשק. העניין כמובן

קרא עוד »
בית קברות
מה הן מצבות כפולות?

סדרת כתבות שעוסקת במקרי מוות לא פתורים הובילה צופים רבים לתהייה שלא נוגעת כלל למקרי הרצח, אלא למצבות. אם צפיתם בסדרה זו, וודאי ראיתם את

קרא עוד »