סביבת עבודה נעימה – 3  דרכים לשדרוג המשרד

כבעלי עסקים אנחנו תמיד חושבים על איך נוכל לגרום לעסק שלנו לעבוד בצורה יעילה ומהירה יותר, אך האם ידעתם שמשרד מעוצב ומשודרג יגרום לעובדים שלכם לעבוד מהר יותר ולהנות מהעבודה?
עיצוב המשרד הוא אחד הדברים שאנחנו כבעלי עסקים מזלזלים בו כאשר אנחנו חושבים על יעול הצוות, וחבל! אז כיצד מייצרים אווירה נעימה במשרד ומעודדים את העובדים שלנו לעבוד טוב יוצר? הנה 3 דרכים פשוטות לעשות זאת

 

עיצוב המשרד וחשיבותו בעולם העסקי

כ-87% מהעובדים ירגישו לחוצים פחות בסביבת העבודה כתוצאה מעיצוב קפדני, מה שיגרום להם לעבוד בצורה טובה ומהירה יותר. כשאנחנו בוחרים לרענן את המשרד, נוכל לעשות מגוון דברים שיגרמו לעובדים שלנו להרגיש בטוחים ורגועים יותר בסביבת העבודה מבלי להשקיע בעניין זמן או כסף רב. לדוגמא, חברת גו גוד מציעה שלל אפשרויות של מדבקות טפט במחירים אטרקטיביים שיכולים לשדרג את החלל שלכם בקלות ובמהירות. כדי  לעצב את החלל נצטרך להשתמש ב-3 דרכים עיקריות שיהפכו את החלל שלנו לחלל רגוע יותר. להלן הדרכים לשדרוג החלל:

 

דרך 1 – צבעוניות מרגיעה ושקטה

אולי מעולם לא הבחנתם בזה, אבל בתי חולים, מטוסים ואפילו רוב המדים של הדיילות (כמו לדוגמא חברת אל-על), הם בעלי צבעוניות כחולה כהה, לא לחינם. למעשה, על פי מחקר של אוניברסיטת סאסקס שבבריטניה, נמצא כי הצבע המרגיע ביותר הוא כחול נייבי, ולא מעט מקומות "מלחיצים" משתמשים בצבעוניות הזו על מנת להרגיע את האנשים שנמצאים בחלל. כדי לתעל את המידע הזה למעשים, תוכלו להשתמש ברהיטים, תמונות ואפילו קירות בעלי צבעים כחולים בגוון נייבי ותראו איך במעשה קטן אתם מעניקים לחלל אווירה מרגיעה במיוחד.

 

דרך 2 – שילוב פינות רגיעה בחלל

גם במשרדים של הטייקונית העולמית, גוגל, ישנם אינספור פינות רגיעה לעובדיהם, על מנת לאפשר לעובדים מקום להירגע בו בעת הלחץ הבלתי נגמר בעבודה. מצאו חלל ריק במשרד ונסו להפוך אותו לפינת רגיעה לעובדים. כדי להפוך את הפינה לפינה מרגיעה תוכלו להשתמש ברהיטים נוחים כמו פופים או כורסאות נוחות במיוחד ולוודא כי החלל נמצא במרחק שיאפשר שקט למי שמרגיש את הצורך ברגיעה במהלך יום העבודה.

 

דרך 3 – נוחות זה העיקר

אין מה לעשות, עובד נינוח הוא עובד רגוע. וכדי לאפשר את הנוחות הזאת, שווה להשקיע בכיסאות משרדיים איכותיים שיאפשרו לעובדים שלכם להנות מהישיבה הממושכת מול המסך או בעת המתנה ללקוחות ותאפשרו להם להרגיש ממש כמו בבית.

 

לסיכום:

על פי לא מעט מחקרים, העובדים שלכם יפיקו תועלת גדולה מחלל רענן לעבודה, שיאפשר להם להירגע בתת מודע, ובמודע. נסו לשלב את הצבע הכחול בגוון נייבי שהוכח כצבע מרגיע בחללים השונים, השקיעו בפינת רגיעה במשרד שתאפשר לעובדים להירגע באופן מודע, והשקיעו בנוחיותם בעזרת כיסאות משרדיים נוחים.

קבלה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לעצב את הבית
טיפים לעיצוב פנים

לא כל אחד ניחן בכישרון עיצוב וזה עניין די ידוע. עובדה זו תפסה אותנו כשניסינו לעצב את חדר השינה, הסלון והמטבח בבית החדש שלנו. כשגילינו

קרא עוד »