סחלבים – צמחי המלוכה של הבית

כל ילד יודע שאריה הוא מלך החיות, אבל לא כל אחד יודע שהסחלב נחשב למלך הצמחים.

כן, כן, אתם לא טועים, הנרקיס שהיה נחשב למלך בתחום זה כבר מזמן איבד את הכתר והמקום שלו – המלך החדש הוא הסחלב שכובש

בתים רבים ברחבי הארץ.

בעקבות עלייתו של הסחלב לשלטון, יצאנו לבדוק מהם הדברים שאתם חייבים לדעת על הסחלבים שהפכו לאחרונה לצמחי המלוכה של

הבית.

 

איפה כדאי לגדל את המלך הבלתי מעורער?

אם אתם מתכננים לקחת חלק בטרנד ולקנות בקרוב סחלב לבית, בטח תרצו לדעת מהם התנאים האופטימליים לגידול שלו. אז יש כמה דרישות בסיסיות שאתם צריכים לעמוד בהן כדי שהסחלב יוכל לגדול באופן מיטבי ויביא לבית שלכם הרבה אור וצבעוניות. הדבר הראשון שאתם צריכים לשים לב אליו זו העובדה שיהיה אור סביר. כלומר, שלא תהיה שמש ישירה על הסחלב שעשוי לאבד את החינניות שלו. בנוסף לכך, עליכם לבדוק את אחוזי הלחות שקיימים בבית. המלך הבלתי מעורער צריך שתהיה סביבו לחות שנעה בין 60 ל-90 אחוזים. זהו המצב שעשוי להיות קיים במרבית הבתים בארץ, ובכל זאת כדאי לבדוק זאת מראש.

 

כל כמה זמן תצטרכו להשקות את צמחי המלוכה שלכם?

בחרתם לקשט את הבית עם סחלבים? זו בחירה מצוינת. רק כדאי שתשימו לב שאתם לא משקים אותם יותר מידי. הסחלבים בדומה למלכים אמתיים יכולים להיות רגישים להשקיית יתר. לכן, חשוב שתהיו מודעים לכך מראש ותדעו להשקות אותם אך ורק כשתראו שהם זקוקים למים. אין נוסחה מדויקת של זמנים שצריך להשקות את הסחלב כפי שיש עם פיקוס גומי

וצמחים אחרים, בגלל שהדבר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. לכן, ההמלצה הגורפת היא להשקות את הסחלב אך ורק כשהאדמה יבשה.

 

איזה כלי מתאים לסחלב?

סחלב צריך להיות מאוחסן בתוך כלי שמתאים לפרח מלוכה. לכן, ההמלצה היא לגדל אותו באגרטל ארוך וצר. כדי שתוכלו לגדל את הסחלב בסטייל של מלכים, אנחנו ממליצים לכם להתאים את האגרטל גם מבחינת צבע מנוגד. להלן כמה דוגמאות לצבעים מנוגדים:

  • סחלב לבן = אגרטל שחור
  • סחלב סגול = אגרטל צהוב וכו'

 

סחלב כמתנה

אם אתם רוצים להעניק לאדם קרוב מתנה מעצימה, דעו שסחלב זו האפשרות המתאימה ביותר. לא מעט אנשים בוחרים להעניק סחלב בסיטואציות שונות,  אלו המוכרות ביותר שבהן:

  • לאישה לאחר לידה
  • לאחר מעבר דירה
  • לאחר סיום לימודים וכו'

בעת רכישה של סחלב כמתנה, חשוב שתוסיפו אל הסחלב גם ברכה מעצימה, כזו שמספקת מידע מקוצר אודות הסחלב המלכותי.

 

כמה מילים לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את כל הפרטים החשובים ביותר אודות הסחלב המלכותי. עכשיו, כשאתם מודעים למידע זה, נותר לכם רק להתחדש בסחלב חדש לבית או להעניק אותו במתנה לאדם שראוי לו.

צמח

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »