סטריט סטייל: כך תאמצו את סגנון הלבוש הפופולרי

סטריט סטייל, זה עוקצני, מגניב, ועדכני. האופנה שרצה ברחובות בשנים האחרונות ברובה מבוססת על הסטריט סטייל, מכנסיים קרועים, דגמ״חים, צבעים בולטים וסניקרס- להביע את עצמכם, להתבלט ולהרגיש בנוח.

 

הקדמה-

הסטריט סטייל הוא סגנון אופנה עדכני שמתאפיין בלבוש נועז ומיוחד. הסגנון רחב ואקלקטי ויכול לרוץ מהצדדים הגותים בקשת ועד לצדדים היקרים והמוקפדים. הבסיס עליו נבנתה האופנה הוא עולם ההיפ-הופ-הופ וריקודי הרחוב בארצות הברית. מדובר בבגדים נוחים ובולטים שמאופיינים בצבעים בולטים, שרשראות, קרעים והמון יחודיות.

הסטריט סטייל היום כבר נהיה יותר מיינסטרים וכמעט כל אלמנט ממנו משולב באופנה היום-יומית. מהדגמח״ים שרצים ברחובות, הסניקרס הצבעוניות כמו הנייק דאנק, הכובעים והשרשראות על הבגדים- כולם הגיעו מהסטריט סטייל.

אופנת הסטריט-

הסטייל מתאפיין בבגדים שהם אוברסייז, בנעלי סניקרס נוחות, בבגדים זרוקים ובבגדים שהם אמרה אופנתית. לרוב תראו המון טישרטים מרוססים בצבעי גרפיטי או מודפסים באמנות מגניבה, מכנסיים משוחררים עם אביזרים וכמובן הכוכבות של הסטריט סטייל- הסניקרס.

כדי להתלבש בסטריט סטייל תצטרכו לחפש אחר מציאות אופנתיות- בגדים מיוחדים שמשדרים אופי וסטייל. חפשו אחר מכנסיים משוחררים, טישרטים עם הדפסים מלאי מסר או אמנות, אביזרים כמו פאוצ׳ים, כובעי טמבל או גרב ונעליים מיוחדות שיקשרו את כל התלבושת.

אופנת הסטריט-

הסניקרס-

הסניקרס הן חלק משמעותי מאוד מאופנת הרחוב, הם הגיעו מההיפ-הופ ברחבות, מכדורסל במגרשי רחוב ומהסקייטרים והם הפכו לטרנד עולמי עם מאות אספנים שמרותקים להשקות החדשות ושליטה רחבה במיינסטרים. החברות שידועות בסניקרס האופנתיות שלהן הם נייק, אדידס, ניו באלנס, אולסטרס ועוד כל מיני חברות שמייצרות נעלי אופנה וספורט.

בתוך החברות קיימות ״חברות בת״ שמוקדשות כולן לסניקרס כמו לדוגמא נייק ג׳ורדן או האדידס לאופנה. בתוך כל דגמי הסניקרס קיימות נעליים שלא פחות משברו את השוק- מדובר כמובן בנייק דאנק.

 

נייק דאנק-

הנייק דאנק הן מהנעליים הפופולריות ביותר בעולם, עיצוב הפשוט אך המגניב שלהן בשילוב עם כל הצבעים והקומבינציות הקיימות והגזרה המושלמת הפך את הנעל למושלמת. מדובר בנעל בגזרה נמוכה, עם סוליה עבה ושטוחה ולשונית רחבה וצבעונית.

הלוגו של נייק מודפס על צד הנעל וכל האובייקטים השונים- הלשון, הסולייה, הלוגו והנעל עצמה יוצרות קנבס למשחק בשילובי צבעים והדפסים. הנעל נוחה גם לריקוד וגם לספורט אך היא בעיקר אופנתית ומיוחדת. ניתן למצוא אלפי שילובים שונים של צבעים מה שהופך כל זוג ספציפי למיוחד למרות הפופולריות של הדגם הזה.

 

לסיכום-

אופנת הסטריט היא טרנד עדכני שמקורו ברחובות של ארצות הברית- גם ברחבות הריקודים, גם במגרשי הכדורסל וגם ברמפות של המחליקים. הסטריט איחד את האופי המיוחד של כל ההיפסטרים ונתן להם מקום בקדמת הבמה של האופנה הפופולרית. מהותו של הסטריט היא להתבלט ולהביע. הסניקרס הן הדרך שלכם להשתלב באופנת הרחוב.

סטריט סטייל כך תאמצו את סגנון הלבוש הפופולרי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא