עד כמה הרכב קיה נירו באמת מהפכני?

קיה נירו 2022 היא הדור השני בעצם לקרוסאובר שהיה כאן החל משנת 2016. בישראל, הגרסה ההיברידית זכתה להצלחה מרשימה, וכך גם הגרסה ההיברידית הנטענת. רכב קיה נירו למד היטב מהקודמים שלו, והוא בהחלט השיפור המושלם לכל מה שהיה לוקה בחסר בעבר. הרכב מתאים לפנאי, ולנסיעות עירוניות. הוא מאוד אהוב ומשפחתי, והוא גם מאוד מהפכני. 

 

העיצוב שלו מרשים וחדשני

נתחיל עם הבסיס של הגלגלים. הוא מאוד ארוך, לכן יוצא שתא הנוסעים מאוד מרווח ונוח לכולם. העיצוב מאוד מרשים, שכן יש תחושה כי נגעו בו בצורה אלגנטית ואישית, ולכל רכב יש חיים משל עצמו. תקרת הרכב עשויה מטפט ממוחזר, הדלתות נצבעו בצבעי מים שאינם מכילים רעלנים, וישנו חומר המיוצר בזכות עץ אקליפטוס, והוא נמצא ממש בתוך ריפוד המושבים.

רק בזכות החשיבה הידידותית לסביבה, הרכב כה מהפכני ומרשים במיוחד. כמו כן, מידות הרכב השתפרו במיוחד וכל כולן רווחו לטובת הנוסעים ברכב. אחד היתרונות הבוהקים והחשובים שיש לרכב קיה נירו להציע, הוא שהיא בהחלט יודעת לשמוע לדעת הקהל, ולשפר את הדגם שלה בהתאם לרצונותיו של הצרכן.

 

תחום הבטיחות מהווה התייחסות וחשיבות

לרכב קיה נירו 2022 יש מערכת חירום אוטונומית שיכולה להאט את הרכב ואפילו לעצור אותו במידה והיא מזהה התקרבות חדה מידי אל עבר רכב אחר, או אפילו הולכי רגל. היא שמה לב לשטחים מתים, יודעת לבלום מעט לפני צומת, היא מונעת מדלתות אחוריות להיפתח אם יש רכבים שנוסעים בסמוך אליהן, ישנה מערכת ששומרת על נסיעה מדויקת על הנתיב, אורות גבוהים אוטומטיים ועוד הרבה אלמנטים אחרים. ללא ספק תחום הבטיחות עולה כאן על הכל והוא מנצח ובגדול.

 

הגרסה ההיברידית והגרסה החשמלית

תחילה, יצרנית הרכב קיה מציינת בפני הלקוחות כי קיה נירו ישווק בגרסה ההיברידית הרגילה. בחלוף הזמן, נאמר כי תגענה עוד גרסאות בצורת פלאג- אין חשמלית בהמשך. בגרסה ההיברידית יש מנוע של בנזין עם 1.6 ליטר, ומצוידת ב105 כוח סוס, בנוסף למנוע חשמלי שיש לה והוא מהווה 43 כוח סוס. ההספק של שניהם כשהוא משתלב, מגיע ל141 כוח סוס. צריכת הדלק שלה, היא ליטר לכל 28.8 קילומטר.

 

 Green zoneזהו בהחלט פתרון

ישנה מערכת מדהימה ברכב שמפעילה את המנוע החשמלי בו, כשהיא מזהה שאנו נמצאים במקום עם רגישות גדולה לזיהומים. כמו למשל גני ילדים, בתי ספר, בתי חולים וכו׳. היא מסנכרנת זאת עם מערכת הניווט, ופועלת על פי זכרון הנסיעה של המערכת.

 

קיה נירו זהו רכב שמתאים בול בשבילנו

רכב מסוג זה הוא מבין הרכבים המעניינים שיוצאים לשוק, וממשיכים להתפתח עם השנים. הוא מעודכן טכנולוגית, והוא יודע לענות על צרכים בסיסיים שכל נוסע בדרכים צריך לקבל. הוא גם כמובן יפה תואר, ועטוף בקסם אישי, שמזה אין דרך להתעלם.

מכונית קיה נירו

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נהג
6 רעיונות לפעילויות שוברות שגרה

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב להתנתק מהשגרה המונוטונית שלנו ולחפש חוויות חדשות ומרגשות. לנסות משהו אחר יכול להמריץ את המוח, הגוף והרוח שלנו, לספק לנו נקודת

קרא עוד »