עיצוב פנים לבית

אין ספק שבמסגרת תחום עיצוב פנים הבית ישנם אין סוף סגנונות בהם אפשר לעצב את הבית ולגרום לו להיות המתאים ביותר עבורנו. במסגרת תחום עיצוב הפנים נלקחים בחשבון גורמים רבים שעשויים להשפיע על הנושא. בראש ובראשונה נבחן מי דיירי הבית, כמה אנשים עתידים לגור ומה הם הצרכים שלהם. לאחר מכן חשוב להתאים את העיצוב לאישיות של בני הבית, מה העדפותיהם האישיות ומה הצרכים.

 

עיצוב פנים – תכנית עבודה

עיצוב פנים הבית משמעותי מאד שכן אנחנו רוצים שהדירה או הבית יהיו מקום נוח, חמים, נעים ומזמנים לדיירי הבית וגם לאורחים. כדאי שעיצוב פנים הבית יתכתב עם החוץ, וזאת על מנת לאפשר זרימה של אויר, אנרגיה  ותנועה בבית, ללא חסימות של ריהוט כבד או בלוקים דרמטיים מדי של צבע.

תחום עיצוב פנים הבית לא מפסיק להתפתח ומקבל השראות מכל התרבויות בעולם. יכולים להיות אין ספור סגנונות עיצוב לבית – נקי ומינימליסטי, אוריינטלי, עתיק ועוד ועוד. עיצוב פנים לבית חשוב לא פחות מתכנון הרכישה עצמה משום שבשלב עיצוב הפנים אנחנו קובעים איזה אוירה תהיה בבית ואת מידות הנוחות והאסתטיקה שאנו שואפים אליהן, בהתאם לתקציב העומד לרשותנו.

כבר יש לכם תכנית עבודה לעיצוב פנים? זה הזמן לבחור את הרהיטים. מוזמנים לבקר באתר booletz.co.il

 

איך בוחרים מעצב פנים?

בבואנו לבחור מעצב/ת פנים נבקש לראות תיק עבודות שיעיד על סגנון העבודה של המבצע וכמובן שנבקש לקבל המלצות. יש לא מעט מעצבי פנים בשוק וחשוב שזה שאנו הולכים לעבוד איתו יהיה קשוב לצרכים, בעל ניסיון בעיצוב קודם ועבודה עם לקוחות. בסופו של דבר המעצב מגיע כדי לבצע על הצד הטוב ביותר את מה שאנחנו רוצים לעשות, אך מצד שני גם מביא איתו ידע וניסיון ועל כן מומלץ להתייעץ עם כמה מעצבים לפני שחותמים על חוזה ויוצאים לעבודה.

לפעמים אנו מגיעים עם תחושה ברורה שאנו יודעים בדיוןק מה אנו רוצים ובמקרה זה יש להציג את התכנית למעצב שבחרנו. מניסיונו, יוכל לומר האם העיצוב שבחרנו פרקטי מספיק, האם יש דברים שניתן לעשות טוב יותר אחרת, או שיש תכנית אחרת אפשרית שכדאי לשקול. תחום עיצוב הפנים לבית לא מפסיק להשתכלל ומעצבים שעובדים בשוק צריכים להיות מעודכנים ביחס לכל הפיתוחים, על מנת לשווקם ללקוחות ולהביא לתוצאה טובה ביותר עבור כל המעורבים.

עיצוב פנים לבית לוקח בחשבון בנוסף גם את הדרך למקסם את ההנאה שלנו מהמרחב ולכן על העיצוב להיות חכם ופונקציונליסטי לפי צרכי דיירי הבית ובנוסף נוח, חמים וכזה שמאפשר בילוי משפחתי וגם מרחב פרטי נעים ונוח לדיירים. עיצוב פנים לבית לוקח בחשבון גם צבעוניות ולכן העיצוב המיטבי מבחינת סטייל הוא כזה שמצליח לשלב בין עולמות ועדיין ליצור לדירה או לבית זהות ייחודית משלהם, שמתהווה מתוך האישיות, הצרכים והחפצים שמביאים איתם הדיירים לבית החדש.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לעצב את הבית
טיפים לעיצוב פנים

לא כל אחד ניחן בכישרון עיצוב וזה עניין די ידוע. עובדה זו תפסה אותנו כשניסינו לעצב את חדר השינה, הסלון והמטבח בבית החדש שלנו. כשגילינו

קרא עוד »