על השלבים בדרך לתכנון אירוע עסקי מוצלח

הקיץ אוטוטו כאן, זה הזמן לתכנן את האירוע העסקי שלך שכולם ידברו עליו – על השלבים בדרך לתכנון אירוע עסקי מוצלח.

עונת הקיץ כבר אוטוטו כאן, והגיע הזמן לתכנן את האירוע העסקי שלכם הבא, שכולם ידברו עליו, מה שמחייב תכנון וארגון כהלכה. תקדישו מזמנכם לקרוא את כל השלבים שהצגנו בפניכם במאמר זה, על מנת לתכנן אירוע עסקי מומלץ.

בכתיבת מאמר זה נעשתה מלאכת מחשבת מאומצת, לכן נשמח באם תכבדו את מאמצינו, ותקפידו על קריאה מראשית המאמר הזה ועד לסיומו, וכך תלמדו – על השלבים בדרך לתכנון אירוע עסקי מומלץ…

 

מה עושה את אצטדיון סמי עופר למקום המושלם לקיום אירועים עסקיים?

יש אולמות לאירועים עסקיים, כדוגמת אצטדיון סמי עופר, שנמצא בתוך מבנה ארכיטקטוני מעורר השראה, בינות חיפה, קרוב למקום של ההייטק הצפוני מת"מ. שם תוכלו למצוא מתחם יוצא מגדר הרגיל של אולמות לקיום אירועים עסקיים, מתוך השאיפה להשאיר חותם רב רושם וייחודי. באזור זה תתוודעו לקיומם של סדנאות, ישיבות, אירועי גאלה או אירועי נטוורקינג, וכיוצא בזאת.

 

מה הם שבעת השלבים של תכנון אירוע עסקי מוצלח?

שבעת השלבים של תכנון אירוע עסקי מוצלח הם כלהלן –

  1. יש לקבוע את ציר הזמן ואת היעדים לתכנון אירוע עסקי – מדובר במשימה מאוד גדולה, קודם כל תבינו מדוע אתם מעוניינים לקיים את האירוע העסקי, משמע – האם ברצונכם לגייס עוד עובדים, להגדיל הכנסות, להגדיל את בסיס הלקוחות שלכם? וכיוצא בזה.
  2. תקבעו את מסגרת התקציב שלכם – זה השלב הכי פחות חביב, אבל יש להביא בחשבון את התשלום בעבור המזון, הציוד הטכנולוגי, המצגות, השתייה, וכיוצא בזאת. תיקחו בחשבון שזה לא זול להפיק אירוע עסקי.
  3. בחירת הלוקיישיין – במידה ויש לכם הרבה מוזמנים לאירוע העסקי המדובר, תמצאו מקום בעיר שסמוכה למרבית המוזמנים. במידה ואתם מתעתדים לערוך אירוע עם מעט אורחים, תמצאו מקום מקומי קטן יותר. תמצאו מיקום שתהיה בו נגישות מרבית לכל האורחים שלכם. לאחר שבחרת את המיקום הכללי, יש לבחור את המיקום הספציפי, תוך כדי הכנה של רשימה קצרה, שלפיה תבחנו את המקומות הכי פופולריים באזור, לפי פרסומים מסחריים מקומיים, או לחלופין הפניות מהקולגות שלכם.
  4. תחפשו ספקים על פי המיקום שבחרתם, מי שיטיב להציע מבצעים והנחות משמעותיים. תבדקו קודם מה המקום עצמו מציע לכם והאם זה מתאים לכם, ואז תמשיכו לרשימת הספקים המומלצת.
  5. תגלו את האטרקציות המובילות באירוע העסקי שלכם, מתוך מחשבה של מה הן יגרמו למשתתפים באירוע שלכם להרגיש. תמצאו את הקונספט שישתלב עם המטרה העסקית שלכם, תוך התחשבות בקהל שלכם, כמו לדוגמה – מה יניע אותם, מה ירגש אותם.
  6. תבנו את הקמפיין השיווקי שלכם – הנכם נדרשים לפתח חזון ייחודי שיתכתב בהצלחה עם הקונספט המוביל של האירוע העסקי שלכם, ולבנות מסביבו את הקמפיין השיווקי, מה שיתקשר ליעדים שהגדרתם בתחילת התכנון, וכן למוזמנים שלכם.
  7. ולסיום, תפתחו תכנית על מנת לבנות את מערכות היחסים החדשות שלכם עם באי האירוע. תתכננו תכנית ייעודית לשם הצמחה של מערכות יחסים שהאירוע העסקי יכול לייצר.

שולחנות ארוכים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הצגות ילדים
הצגות ילדים: כל היתרונות

הצגות ילדים מספקות חוויה ייחודית ומעשירה לקהל הצעיר, כזו המשלבת את הקסם שבהופעות חיות עם סיפור מרתק. מתיאטרון בובות ועד מחזות זמר והצגות אינטראקטיביות, הפקות

קרא עוד »
אמן אשליות
מבט אל הטכניקות של אמני אשליה

ברוכים הבאים לעולם המהפנט של אמני האשליה, שבו המציאות היא רק הצעה והבלתי אפשרי הופך לאפשרי. מאחורי הווילונות של במות מפוארות ואולמות אינטימיים, המבצעים המופתיים

קרא עוד »