עציצים לבית – מהם הדברים הכי חשובים לדעת על הטיפול בהם?

עציצים הם האקססורי הכי מהמם ומגניב בבית. שמנו לב שאנשים מתחלקים ל2 סוגים כאשר מדברים איתם על עציצים בבית, הראשון: אלו שמתייחסים לעציצים שלהם כמו לילדים שלהם. מתרגשים מהם ומדברים עליהם בלי הפסקה, או הסוג השני: זה שמאוכזב מהם וחושב שזה לא בשבילו ואין לו זמן.
כמה דברים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם רוכשים עציץ לבית:

 

לפני שרוכשים עציץ צריך לעשות מחקר:

על מנת לא להתאכזב, חשוב לערוך מחקר קצרצר לפני רכישת עציצים לבית. קודם כל צמחים הם יצור חי, שצריך תנאים מסוימים בשביל להתקיים, וממש כמו בני אדם: כל סוג צריך משהו אחר. יש כאלו שאוהבים וצריכים המון חום ויש כאלו שצריכים מקומות מוצלים וקרים. רוצים לדעת איך להתאים את העציצים לבית שלכם? המשיכו לקרוא!

 

חסכו כסף אבל גם כאב לב

באמצעות התאמה של סוג הצמח לבית שלכם תוכלו לחסוך כסף, תסכול וזמן רב. לפני שאתם רוכשים עציצים בדקו באיזה אזורים בבית בא לכם למקם את העציצים. כתבו לכם על דף מהם התנאים של החלל או הפינה: בהירה ברוב שעות היום, לחה (כגון שירותים ומקלחות), מוצלת וקרה, שמש ישירה (כמו במרפסות או ליד חלונות) וכו'. על ידי כתיבת התנאים המדויקים כך תוכלו להתאים את הצמח המדויק שמתאים לתנאי הסביבה הזו.

 

התאמת אופי הצמח לאופי הבעלים שלו

רבים חושבים כי למי שאין זמן לא יכול לטפל בעציצים. הנחה שגויה מאוד! חשוב להתאים את אופי הצמח לאופי שלכם! יש המון צמחים שלא אוהבים המון יחס והשקיה ומסתרים מעולה! ואנחנו לא מדברים רק על סוקולנטים, תבדקו אותנו.
הטענה שלנו היא כזו: אם אתם אנשים שאין להם הרבה זמן, או טסים הרבה, או שכחנים- כדאי לכם להתאים לכם צמח שתואם את היחס הזה ובכך לא להתאכזב ולהתבאס ההפך, להפוך את הלימון ללימונדה.

 

בהתחלה קשה להתרגל, אחר כך קשה להפסיק

עציצים זה דבר כל כך מרגש וכיף. הם מכניסים כל כך הרבה אור וחיים לתוך הבית. עשו לכם תזכורות לזמני ההשקיה שלכם. בהתחלה קשה להתרגל אבל אחר כך כשאתם מתחילים לראות עלה חדש שיוצא, או את העציץ שלהם גדל ומתפתח, אנחנו מבטיחים לכם שלא תוכלו להפסיק! זה באמת ממכר! ובניגוד לכל מה שנאמר על צמחים, רובם מאוד קשוחים ויכולים לשרוד זמן רב – אם אתם בחו"ל תדאגו להם לבייביסיטר, אבל אם שכחתם להשקות יום אחד: לא יקרה כלום. השקו ברגע שנזכרתם!

 

זהירות התמכרות לצמחים

מה לא נאמר על צמחים? מוסיפים כל כך לבית, מרגשים, מכניסים חיות ואור. הם באמת ממכרים ונותנים תחושה של טבע בתוך הבית. אנחנו מכורים באמת, אבל אם אתם עד היום נמנעתם או חשבתם שטיפול בצמחים הוא לא בשבילכם, אנחנו מקווים שהמאמר שינה את דעתכם לטובה.

וורדים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »