4 עקרונות לבחירת עורך דין

כאשר פונים לבחור עורך דין, אין מקום להנחות. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו משלם מחיר יקר רק בגלל שהוא לא נעזר בעורך דין מומחה מספיק. מה גם שעורך דין לא מספיק מומחה עלול לגרום ללקוח נזק רב. כדי למנוע מצבים כאלו, חשוב להכיר את העקרונות לבחירת עורך דין מומחה. ריכזנו כאן, במיוחד עבורכם, את המידע הרלוונטי.

 

למה חשוב לבחור עורך דין טוב?

עורך דין מוביל את מרשו לניצחון בסופו של דבר. קיימים מקרים בהם הצדק נמצא עם הלקוח ולמרות זאת הוא מפסיד במשפט. מקרים כאלו מתרחשים בעיקר בגלל חוסר מקצועיות מספקת של העו"ד המייצג. עו"ד טוב יידע להפחית מגובה התביעה בה מרשו נתבע ולהפחית את גודל הנזק הנגרם.

הרבה אנשים מעוניינים להוזיל את עלויות המשפט שלהם ולכן פונים לעורכי דין מתחילים ובלתי מנוסים מספיק. בצורה כזוט הם גורמים לעצמם נזק והסיכויים שלהם להפסיד במשפט גדלים. אין סיבה לוותר על עורך דין מומחה ומומלץ בתחום. כשאומרים מומלץ בתחום לא מתכוונים להמלצות אתרים בגוגל, אלא להמלצות אנושיות שקיבלתם מחברים ומכרים שעברו סאגה משפטית דומה לשלכם.

 

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים עורך דין לליווי משפטי?

בבחירת עורך דין מכל תחום שהוא, בין אם אתם מחפשים עורך דין תאונות עבודה או עורך דין מקרקעין או אפילו עורך דין מומחה לענייני משפחה ופלילים, תמיד כדאי לבחון את הנקודות הבאות.

 

תחום התמחות ומקצועיות

לכל עורך דין תחום התמחות משלו ולכן חשוב שתפנו לעורך דין העוסק בתחום שלכם. כשאתם מבררים על עורך דין, אתם צריכים להיות ממוקדים ולדעת מה תחום ההתמחות שאתם מחפשים שיהיה לעורך דין שלכם. גם לאחר שקיבלתם המלצות על עו"ד העוסק בתחום שאתם צריכים, בררו אם הוא כבר טיפל בעבר בסיפור כמו שלכם. כי אם לדוגמא, לעורך דין פלילי יש ניסיון בייצוג חשוב במכירת סמים, זה לא אומר שיש לו ניסיון בתחום של תקיפות מיניות. תמיד כדאי שתבררו אם לעורך דין אליו אתם פונים יש ידע בתחום ההתמחות שאתם צריכים.

 

ותק והצלחות

חפשו בגוגל מידע על מקצועיות העו"ד, בדקו את תקופת הוותק שלו. אין סיבה שתפנו לעורך דין מתחיל ותינזקו מכך. חפשו לשמוע סיפרי הצלחות. אתם יכולים לחפש אותם ברשתות החברתיות, במנועי החיפוש ועוד. כיום ניתן לראות באינטרנט דו"חות משפטיים המאזכרים את עו"ד שטיפלו בתיק. גם בהם תוכלו להיעזר.

 

המלצות לקוחות מרוצים

לקוח מרוצה ימליץ, לקוח לא מרוצה, לא ימליץ. חפשו לקבל המלצות על עורכי דין בעלי התמחות ספציפית. סיפורי הצלחה קיימים לרוב לצד סיפורי הפסד. לכל עורך דין יש גם הפסדים. אך וודאו שאתם רואים יותר הצלחות מהפסדים כשאתם מבררים על עו"ד.

 

קליק אישי

בסופו של דבר, חשוב שיהיה חיבור אישי בין העו"ד ללקוח. חשוב שתהיה שפה משותפת והלקוח ירגיש שיש מי שמבין אותו ופועל לטובתו. שופטת

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הליכי גירושין
איך בוחרים עו״ד לענייני משפחה תותח?

מעט מאבקים משפטיים מביאים איתם את האמוציות, המורכבות האנושית והדקויות התקשורתיות שקיימים בגירושין או גישור משפחתי. בחירה באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, כזה שידאג לאינטרס שלכם

קרא עוד »