כיצד ניתן להעלות את ערך הדירה לפני המכירה?

על מנת לגרום לכך שהדירה שלכם תימכר במחיר הטוב ביותר, מומלץ לבצע מקצה שיפוצים מקיף בכדי לגרום לכך שערכה יעלה. כיצד נעשה זאת? להלן כל הפרטים.

 

העלאת ערך הדירה לפני המכירה

העלאה של ערך הדירה לפני מכירה היא קריטית ביותר, וזאת לאור העובדה כי המטרה הסופית היא להרוויח כמה שיותר כסף בעבור ההשקעה בדירה. חשוב לזכור כי במדינת ישראל ישנן אלפי דירות אשר הן מיושנות, ודורשות מקצה שיפורים מקיף בכדי שבעת המכירה – המוכרים הפוטנציאלים יראו את ההשקעה, וישלמו בהתאם. על כן, במידה ואתם עומדים לקראת ביצוע מכירה של הדירה אשר היא בבעלותכם, להלן כמה טיפים חשובים אשר יגרמו לכך שערכה של הדירה יעלה, לעיתים גם בעשרות אחוזים.

 

מה ניתן לבצע בכדי להעלות את ערך הדירה?

  • צביעה מחדש – צביעה מחדש של החללים של הדירה היא חיונית, וזאת על מנת להקנות לדירה מראה מרענן וחדש. מומלץ להיצמד לצבעים רגועים בגוונים של שמנת ולבן, ולא להתפרע עם צבעים חזקים אשר עלולים להרתיע קונים פוטנציאלים. בנוסף, כיום ניתן להקל על העלות הכספית של תהליך הצביעה בכך שהצביעה תתבצע באופן עצמאי, או באמצעות בעלי מקצוע אשר מציעים מחירים נוחים מאוד בעבור צביעה של כל הדירה, או רק חלל ממנה.
  • בדק בית – כיום פועלות בשוק לא מעט חברות אשר מציעות שירות של בדק בית מקצועי, במסגרתו בעל מקצוע מומחה לתחום בודק את הליקויים – החל מאינסטלציה, חשמל וכו' ולאחר מכן מתקבל דו"ח מקיף. חשוב לעבוד עם חברה מקצועית לתחום, וזאת על מנת לבדוק את הליקויים ולתקן אותם בהקדם, בטרם אנו מתחילים בתהליך של מכירת הדירה. כל ליקוי אשר נמצא ולא טופל, עלול להוריד את ערך הדירה בצורה משמעותית.
  • עבודות בטון – על מנת להעלות את ערך הדירה מומלץ לשכור חברה מקצועית אשר מתמחה בעבודות בטון, וזאת על מנת לבצע שינויים במבנה הממ"ד אשר כוללים הכנה למזגן או פתיחה של חלונות, כמו גם תיקון של מערכת האינסטלציה והחשמל. כיום, החברה המובילה בתחום היא חברת ניסור בטון אשר מעניקה לכם שירות מקצועי ואדיב הכולל את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. המומחים של החברה יגיעו אליכם ויבצעו את התיקונים הנדרשים ע"פ אישור מהנדס, וזאת על מנת להעלות את ערך הדירה ולהעניק לרוכשים הפוטנציאלים דירה אשר מותאמת לצרכים, כמו גם בטיחותית. למידע נוסף, ניתן ליצור קשר דרך מספר הטלפון 072-3942900.
  • הגדלת חדרים – אחד הפרמטרים החשובים ביותר כיום לרוכשי דירות הוא כמובן גודל הדירה, ומספר החדרים. על כן, מומלץ לבדוק אפשרות של הגדלה של החדרים באמצעות קירות גבס, פעולה פשוטה מאוד אשר נעשית ע"י בעלי מקצוע ומאפשרת לקבל חדר אחסון/מגורים נוסף.

פעולות מכירה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא