פרחים נותנים כשאוהבים – שלושה פרחים ומשמעותם

כשאתם אוהבים מישהו מיוחד, אתם קונים זר גדול וריחני של פרחים כדי לבטא את אהבתכם, אך אי פעם נעצרתם לשאול את עצמכם מדוע דווקא פרחים, ומתי החל המנהג? בתקופה הויקטוריאנית פרחים שימשו להעברת מסרים בין בני אדם, לעיתים חיוביים כמו אהבה או ידידות, ולעיתים עויינים כגון הזמנה לדו קרב.

אז מה הפרח שקניתם לאהובתכם מסמל? בואו לגלות את משמעותם של הפרחים בשורשים – בית של צמיחה, כדי לבחור בזר המושלם.

 

שפת הפרחים

בתקופה הויקטוריאנית התפתחה שפת הפרחים, דרך מעניינת ומקורית להעביר מסרים מאדם אחד לשני, אך לאו דווקא אהבה בוערת ותשוקה היתה שם, אלא גם אהבת אם לילדיה, נאמנות, ידידות, געגועים ופרידה מאהוב שנפטר, אך גם התנגדות, הבעת אי אמון, בגידה וסכסוך.

עם זאת, עם חלוף השנים, המשמעויות השונות של הפרחים נשתכחו ורק מחוות האהוב לאהובתו נותרה עדיין אופנתית במיוחד – הענקת זר פרחים צבעוני, גדול ומרשים כביטוי לאהבה, ואם עשינו לכם חשק לרוץ ולקנות למישהו זר פרחים רק כדי לומר אני אוהב אותך, היכנסו אל חנות פרחים בעפולה ׳שורשים – בית של צמיחה׳, כדי שגם אתם תוכלו לשמח מישהו מיוחד.

 

משמעותם של הפרחים

במהלך התקופה הויקטוריאנית התפתחה שפת הפרחים שהתבססה על מדע הבוטניקה שהיה תחום חדש באותם ימים ועל אגדות העם שנקשרו סביב אותם פרחים. חלק מן הפרחים הביעו רגשות חיוביים בעוד שאחרים רגשות שליליים ועויינים.

ניתן למצוא עדויות לשימוש בשפת הפרחים בכתביהם של ויליאם שייקספיר וג׳ין אוסטין, ואפילו ג׳י.קיי. רולינג השתמשה בהם בספריה. להלן שלושה משמעויות חיוביות לפרחים כדי שתוכלו לבחור את הזר הנכון. לייעוץ נוסף ולבחירת זר מושלם לכל מטרה פנו אלינו, חנות הפרחים ׳שורשים -בית של צמיחה:

  1. פעמונית – הפעמונית הינה פרח אביבי בצבעי סגול לילך ומשמעותה הכרת תודה.
  2. צבעוני מצוי – הצבעוני מגיע במגוון רחב מאד של צבעים ומשמעותו היא אהבת נצח.
  3. ורד אדום – הורדים האדומים כדם מבטאים תשוקה, אהבה בוערת וגעגועים עזים.

 

קצת עלינו

חנות הפרחים ׳שורשים – בית של צמיחה׳ הממוקמת בעפולה מספקת לכל עמק יזרעאל והסביבה משלוחי פרחים לימי הולדת ושמחות, עציצים לנוי ועצים לגינה או למרפסת. אנחנו מתמחים בצמחי בית וחצר, מרפסת ואדניות, קקטוסים ועצי בונסאי. באתר שלנו תוכלו למצוא מידע שימושי רב על גידול עצים וצמחיית גן ולשמח את יקירכם בפרחים האהובים עליו .

 

לסיכום

כשאנחנו אוהבים מישהו, אנחנו קונים לו פרחים. תמיד כיף לקבל זר גדול, צבעוני ויפה של פרחים אשר מביע אהבה בדרך הריחנית ויפה מכולן. לכן, אם יש לכם מישהו שעדיין לא אמרתם לו ׳אני אוהב אותך׳, פנו עוד היום לחנות הפרחים בעפולה, ׳שורשים – בית של צמיחה׳ ושמחו אותו בזר מושלם שאומר בדיוק את מה שרצינו לומר.

חנות פרחים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא