פתרונות מימון לרכב – 3 דברים חשובים שאתם צריכים לדעת

כיום ניתן להנות ממגוון פתרונות מימון לרכב. בתור כאלו המעוניינים לרכוש רכב, כבר נחשפתם למחירים הגבוהים בשוק הרכבים. קשה לממן רכישת רכב באופן עצמאי לא סיוע של גוף מימון כלשהו. עם פתרונות המימון הקיימים היום, תוכלו לרכוש רכב חדש בקלות מבלי לחרוג מהתקציב החודשי שלכם.

אפשרויות מימון לרכישת רכב

מימון רכב היא הלוואה הניתנת עבור רכישת רכב. במסגרת הלוואה זו הרכב משועבד לגוף המממן, מה שאומר שאם אתם לא מצליחים לעמוד בתשלומי ההלוואה, הגוף המממן יוכל לקחת לכם את הרכב. מרבית פתרונות מימון לרכב הקיימים לא מאפשרים מימון של 100% משום שמכונית חדשה מפסידה מערכה כ-15% כאשר היא יוצאת מאולם התצוגה. מסיבה זו תצטרכו לשלם מקדמה מכספכם כאשר אתם רוכשים את הרכב.

פתרונות מימון לרכב - 3 דברים חשובים שאתם צריכים לדעת

מימון בנקאי לרכישת רכב

ניתן לקבל מימון לרכישת רכב דרך כל בנק במסגרת הלוואה לרכישת רכב. ריביות בנק אמורות להיות ריביות נמוכות אך החסרונות בהליך זה הם אורך התהליך והתוצאה, פעמים רבות הבנק לא מאשר הלוואה למימון רכב וכך הרוכש מוצא את עצמו לחוץ לגייס מימון תוך זמן קצר.

 

מימון לרכישת רכב דרך חברות אשראי

חברות האשראי השונות ישמחו להציע לכם מימון לרכישת רכב. הלוואה כזו תוכלו לקחת בקלות ובמהירות, אך קחו בחשבון שמדובר בהלוואה הניתנת בריבית גבוהה בדרך כלל. ולא רק זאת, אלא שהריביות הנגבות על ידי חברות האשראי הן ריביות יקרות בדרך כלל.

 

מימון לרכישת רכב דרך חברות מימון רכב

חברות מימון רכב מהוות פתרון מושלם לכל רוכש פוטנציאלי. אמנם מדובר בריבית גבוהה יחסית על ההלוואה, אך היתרונות מדברים בעד עצמן. ניתן לקבל שירות מהיר לרכישת הרכב, ההלוואה ניתנת כבר במועד רכישת הרכב ותקופת הפריסה מותאמת ליכולת הכלכלית של הלקוח.

 

איזה סוגי מסלולי מימון רכב יש?

כאשר תפנו לקבל מסלול למימון רכב, תצטרכו לבחור במסלול מימון אחד מבין השניים, או מסלול מימון בשיטת שפיצר, או מסלול מימון בהלוואת בלון. בשני המסלולים הרוכש יצטרך לשלם מקדמה על הרכישה. אך בכל זאת ישנם הבדלים בין שני המסלולים.

הלוואת בלון – אתם מקבלים את הרכב במועד הרכישה, אך מתחילים לשלם עליו רק במועד החזרת ההלוואה. פעמים רבות מתחילים לשלם רק עבור הריבית ואת התשלום על הקרן עצמה, משלמים בסיום התקופה.

מסלול שפיצר – הלוואה הניתנת על פי לוח הסילוקין שפיצר והיא בנויה כך שכל ההחזרים החודשיים הצפויים זהים בגובהם. מדובר בהלוואה ממוצעת ורגילה יחסית.

באיזה מסלול כדאי לבחור? זה כבר נתון לנתונים האישיים שלכם. יש כאלו שיודעים שיש להם קופת חיסכון שמשתחררת בעוד תקופה קצרה והם בוחרים להסתמך עליה ולקחת הלוואת בלון ויש כאלו שיעדיפו את מסלול שפיצר מלכתחילה. הכל נתון לשיקולכם האישי.

פתרונות מימון לרכב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
דולרים
5 מטרות לשמן ניקח הלוואה

המטרות ללקיחת הלוואה הן מגוונות. יש גופי מימון שחשוב להם לפני אישור ההלוואה לדעת את מטרתה ורק אם היא מוצאת חן בעיניהם, הם מאשרים אותה.

קרא עוד »