שונאים שקר בבית? קבלו 8 טיפים לחימום הבית

החורף הישראלי כבר כאן ואיתו מגיעים גם הקור והגשמים. אין כמו להיכנס הביתה אחרי יום קר ולחוש את החום הנעים עוטף אותנו. אבל מה קורה כשמערכת החימום בבית לא עובדת כמו שצריך והטמפרטורה צונחת? במקום להוציא הון עתק על תיקונים או חימום חשמלי יקר, הנה 8 טיפים פשוטים ויעילים לחימום הבית.

 

1 – איטום וסתימות

הדרך הראשונה והחשובה ביותר לחסוך בחימום היא לאפשר לחום להישאר בבית. ודאו שאין חריצים או סדקים סביב החלונות והדלתות, אטמו אותם באמצעות סיליקון או גומי איטום. סדקים בקירות או בצינורות עלולים לגרום לאובדן חום משמעותי.

 

2 – בידוד

התקנת בידוד איכותי בקירות, בתקרה וברצפה יכולה להפחית משמעותית את אובדן החום. בידוד יעיל יאפשר לכם לחמם את הבית בטמפרטורה נמוכה יותר, ולחסוך בעלויות החשמל.

 

3 – ניצול אור השמש

במהלך היום, פתחו את הווילונות ותנו לאור השמש לחמם את הבית. סגרו את הווילונות שוב עם שקיעת השמש כדי למנוע אובדן חום.

 

4 – שימוש נכון במכשירים

הפעילו את מערכת החימום רק כאשר אתם בבית וזקוקים לה. כבו את החימום כאשר אתם יוצאים מהבית או הולכים לישון. השתמשו במאווררי תקרה כדי לערבב את האוויר החם ולפזר אותו באופן שווה בחדר.

 

5 – לבישת שכבות

הדרך הפשוטה והיעילה ביותר לחסוך בחימום היא פשוט להתלבש בשכבות. לבשו סוודר, גרביים וכובע כדי להרגיש חמים גם בטמפרטורה נמוכה יותר. בבית גם שמיכה חמה תספיק.

 

6 – התקנת קמין חשמלי

התקנת קמין חשמלי היא פשוטה מאחרו ניתן לחבר קמינים חשמליים לכל שקע חשמלי סטנדרטי, כך שלא תצטרכו להתקין צנרת או ארובה. מדובר על מכשיר שאינו פולט עשן או פיח ולכן הוא בטוח יותר מקמין מסורתי המופעל על עץ או גז.

זה דורש מעט תחזוקה כמו ניקוי האבק מהקמין, הוא ידידותי לסביבה ויוצר אווירה חמימה בבית. מבחינת יעילות וחיסכון בחשמל, קמינים חשמליים הם 100% יעילים, כלומר כל החשמל שהם משתמשים בו מומר לחום. הכנסו לאתר שבקישור ותגלו איך מתחממים עם הכל לים.

 

7 – התקנת מזגן בבית

המזגן הוא מכשיר רב תכליתי שיכול לקרר ולחמם את הבית. הוא גם אחד המכשירים החסכוניים בחשמל. הוא קל לניקוי ותחזוקה, בטיחותי וקל לשליטה באמצעות שלט רחוק.

 

8 – התקנת משאבת חום

משאבות חום הן סוג של מערכת חימום וקירור המשתמש באוויר חיצוני כדי לחמם או לקרר את הבית שלך. הם יכולים להיות יעילים מאוד, במיוחד באקלימים ממוזגים.

 

סיכום

בנוסף לטיפים אלו, חשוב לזכור שתשומת לב קטנה יכולה לעשות הבדל גדול. וודאו שדלתות הפנים סגורות, סגרו פתחי אוורור שאינם בשימוש והשתמשו בשטיחים ווילונות עבים כדי לשמור על החום בבית. שיהיה לכם חורף נעים וחם!

8 - התקנת משאבת חום 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »