קרע במיניסקוס בזמן תאונת עבודה – האם ניתן לקבל פיצויים וימי מחלה

לפעמים אנחנו לא מבינים עד כמה אנחנו צריכים שכל חלק בגוף שלנו יתפקד בדיוק כמו שצריך – עד שקורה אסון. ככל הנראה לא שמעתם על המיניסקוס יותר מדי, וסביר מאוד להניח שהשם הזה לא אומר לכם הרבה. אולי שמעתם את המונח בהקשר של פציעות של שחקנים שונים.

אם נפצעתם בברך בזמן העבודה, והרופא אמר שיש חשד לקרע במיניסקוס – אתם בוודאי מבולבלים מאוד. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא מה זה קרע במיניסקוס, כמה זמן לוקח תהליך ההחלמה, האם ואיך ניתן לקבל בגינו פיצויים ועוד.

 

מה זה קרע במיניסקוס

הברך שלנו היא מנגנון מורכב ונפלא. חלק מהמנגנון הזה הוא המיניסקוס – שתי רצועות סחוס המקיפות את הברך. תפקיד המיניסקוס הוא להפריד בין מפרק הברך (שבאמצע) לבין עצם הירך (מלמעלה) ועצם השוק (מלמטה). קרע במיניסקוס יכול להתרחש במגוון סיטואציות. בוודאי שמעתם על קרע במיניסקוס בעקבות תאונת דרכים, בעקבות פעילות ספורטיבית מאומצת, או בשל נשיאת משקל רב מדי ובזווית לא טובה בעבודה.

 

כמה זמן לוקח להחלים מקרע במיניסקוס

כדי לטפל בקרע במיניסקוס, אתם יכולים להידרש לעבור ניתוח ופיזיותרפיה. זמן ההחלמה תלוי בחומרת הפציעה ובמחויבות המטופל להתמיד בתרגילי השיקום. מרבית המטופלים חוזרים לשגרת חייהם תוך שנה, אך הפציעה ממשיכה ללוות אותם עד סוף חייהם. קרע במיניסקוס שאינו מטופל יכול להוביל לשחיקה של מפרק הברך, ואף לנכות.

 

האם ניתן לקבל פיצויים בגלל קרע במיניסקוס

קרע במיניסקוס יכול לגרום לאדם לאבד את מקום עבודתו, ולשנות את כל שגרת חייו. אם הקרע במיניסקוס נוצר במסגרת העבודה או במסגרת תאונת דרכים – ייתכן מאוד שאתם זכאים לקבל פיצויים. כספי הפיצויים הללו הם משמעותיים מאוד, משום שניתוח במפרק הברך הוא מורכב, ויכול לגרור גם ניתוחי המשך. בנוסף, אם הפציעה מובילה לנכות, ההוצאות של הקורבן גדלות, וההכנסות קטנות.

 

עורך דין תאונות עבודה

עורך דין תאונות עבודה או עורך דין תאונות דרכים יכול לסייע לכם מאוד אם יש לכם קרע במיניסקוס. עורך הדין ישתמש בידע שלו בתחום דיני הנזיקין ובתחום הביטוח כדי לוודא שתקבלו את כל הכספים  שמגיעים לכם. עורך דין תאונות עבודה, למשל, יכול לעזור לכם לתבוע את המעסיק אם נפצעתם במסגרת העבודה. דוגמא נוספת לעזרה שעורך דין יכול להגיש לכם אם יש לכם קרע במיניסקוס היא ייצוגכם מול הביטוח הלאומי. כדאי מאוד לפנות לעורך דין, ולא להתמודד לבד מול מערכות הבירוקרטיה השונות.

 

סיכום

לסיכום, קרע במיניסקוס היא פציעה קשה ומורכבת. שחקני כדורגל וכדורסל רבים רואים בפציעה במיניסקוס כסימן לסוף הקריירה הספורטיבית שלהם. אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים או תאונת עבודה וקרעתם את המיניסקוס – אל תתמודדו עם זה לבד. פנו לעורך דין לייצוג מול כל הגורמים הרלוונטיים. עורך דין יעזור לכם במימוש זכויותכם.

תאונת עבודה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הליכי גירושין
איך בוחרים עו״ד לענייני משפחה תותח?

מעט מאבקים משפטיים מביאים איתם את האמוציות, המורכבות האנושית והדקויות התקשורתיות שקיימים בגירושין או גישור משפחתי. בחירה באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, כזה שידאג לאינטרס שלכם

קרא עוד »