רגע לפני פסח, אלה המתנות הכי שוות לעובדים!

חג הפסח מתקרב ואיתו מגיע הזמן לפנק את העובדים שלכם במתנות ייחודיות ומעניינות לכבוד החג. הנה מבחר מתנות שיעשו לעובדים שלכם חג שמח במיוחד.

 

מתנות לעובדים לפסח

אם אתם רוצים לשמח את העובדים שלכם לקראת חג הפסח, למה שלא תנסו את סמארט פרו מתנות לעובדים לפסח שם תוכלו למצוא מבחר מתנות מעניינות כמו סט סירים, מארזים לתה ועוד.

עובדים בפסח

סט סירים

בין סטי הסירים ניתן למצוא סט סירים היברידי המכיל שמונה חלקים במחיר 512 שקלים ברכישה של 100 יחידות. הסירים ניתנים לשימוש בתנור (260 מעלות ללא מכסה, 200 מעלות עם מכסה) על כיריים מסוג גז וגם על גבי אינדוקציה, קלים לניקוי ונוחים לשימוש. הסט משתייך למותג Food Appeal ובעל 10 שנות אחריות.

 

מארז לתה

מתנה אופציונאלית נוספת היא מארז לתה. קומקום זכוכית ליטר וחצי המשמש להכנת חליטות בתוספת 4 כוסות זכוכית. הקומקום מבודד חום וניתן להכניסו למיקרוגל ולמדיח. הסט משתייך למותג Food Appeal ובעל 12 חודשי אחריות. המחיר 88 שקלים בהזמנת 100 יחידות.

 

מתנות בסגנון אחר

מתנות מעניינות לא פחות הן מוצרי פרסום. מוצרי פרסום הם מוצרים שעליהם מוטבע, מודפס או חרוט לוגו או שם החברה המחלקת אותם, מתנות כאלה יכולות להיות פרטי לבוש, גאדג'טים, תיקים, עטים וכדומה. חריטות, הטבעות והדפסות כאלה ניתן לעשות גם על מתנות לחג.

סגנון שונה

מארזי שי

בין המתנות ניתן למצוא מארזי שי מעניינים. לדוגמה – מארז שי הכולל בקבוק יין אדום 750 מ"ל, שתי צנצנות מעדן פרי 284 גר', וצמח גדול לבחירה (צמח בית – דקל ננסי או סנגוניום ורוד או דפינבכיה. בונסאי – עץ השפע או עץ זית). ניתן לבחור גם את הכלי לצמח (קרמיקה לבנה או בטון אפור).

מארז בונסאי – 140 שקלים, מארז צמח בית – 130 שקלים. המחיר מותנה בהזמנה של 80 יחידות. ניתן להוסיף חריטה של הקדשה, שם החברה או לוגו החברה בתוספת תשלום.*המחירים המוצגים במאמר לא כוללים משלוח ומע"מ. ניתן לקבל הצעות מחיר להזמנות קטנות יותר.

 

לסיכום

חג הפסח מתקרב ואיתו מגיע הזמן לחלוקת מתנות לחג גם לעובדים שלכם. בין המתנות תוכלו למצוא סטים של סירים איכותיים הניתנים לשימוש בתנור ועל כיריים של גז ושל אינדוקציה, הסט מכיל 8 חלקים ומחירו 512 שקלים בהזמנה של 100 יחידות. מתנה אופציונאלית נוספת היא מארז לתה להכנת חליטות הכולל קנקן וארבע כוסות זכוכית ומחירו 88 שקלים בהזמנה של 100 יחידות.

בנוסף ישנן מתנות שניתן לעשות עליהן חריטה של לוגו או שם החברה שלכם בתוספת תשלום, לדוגמה מארז שי הכולל בקבוק יין, צמח לבחירה, כלי לצמח לבחירה ושתי צנצנות מעדן פרי. מארז שי הכולל בונסאי יעלה 140 שקלים, ומארז הכולל צמח בית יעלה 130 שקלים, המחירים מותנים בהזמנה של 80 יחידות.

סיר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא