איפה אפשר למצוא רהיטים בעיצוב אישי?

הזמנת רהיטים בעיצוב אישי היא בהחלט לא נחלתו של העשירון העליון בלבד. עיצוב רהיטים בהתאמה אישית מאפשר לתת את הטאץ׳ האישי לבית ולעצב חללים שמעט יותר קשים לעיצוב. במאמר הבא נסביר היכן ניתן למצוא רהיטים בעיצוב אישי ועל תהליך העיצוב והרכישה.

 

יתרונות של רהיטים בעיצוב אישי

רהיטים בעיצוב אישי יאפשרו שימוש מיטבי בחללים מורכבים כמו חלל עם מדרגות או חלל גבוה. יתרון נוסף הוא התאמת הרהיטים לצרכים האישים שלנו בין אם ארון יותר גדול או שולחן שיתאים לעבודה שלנו. היתרון הגדול ביותר של הזמנת רהיטים בעיצוב אישי הוא הייחודיות של רהיטים אלה- אלו פריטים שיהיו ייחודים לביתכם ללא עותקים נוספים.

 

חנויות רהיטים בהזמנה אישית

ההזדמנות של הלקוח להיות שותף ביצירה ולהגשים את החלומות העיצוביים שלו בביתו העתידי זו הזדמנות שלא כל חברה מספקת. חשוב שנבחר חברת רהיטים אשר תיענה לנו בהקשבה ותמלא את צרכינו בעיצוב האישי.

תהליך העיצוב אינו קצר או פשוט וחשוב שמעצבים ייקחו בחשבון את הרצונות שלנו בסוג החלל, הצבעים, חומרי הגלם, גדלים ותוספות נוספות שנרצה בעיצוב החלומות שלנו. קיימות חנויות רהיטים רבות אשר מייצרות רהיטים בעיצוב אישי כמו אוליווד רהיטים.

 

תהליך ייצור הרהיטים

כדי ליצור את הרהיטים המושלמים עבורכם השלב הראשון הוא שלב התכנון. בשלב התכנון אנחנו נסתכל על סגנונות מועדפים עלינו מסביב לעולם ונקבל השראה עבור המראה האידיאלי לבית שלנו. בשלב זה אנחנו נבחר את החומרים לייצור ומוטב שנבחר אותם באיכות הגבוהה ביותר. לאחר התכנון מיטב המעצבים של החברה שבחרנו יעזרו לשרטט ולהפוך את החלום שלנו למציאות.

 

שלב הדמיה

רהיטים בעיצוב אישי יש לקנות מחנות רהיטים אשר יכולה לעצב לכם את הרהיטים בהדמיה כך שתוכלו לדעת איך ייראו הרהיטים ואיך ייראה החלל שאותו תרצו לעצב. יש לבחור את הגוונים המדויקים של הרהיטים, הגודל המדויק והמיקום בחלל. רק לאחר שראיתם ותכננתם לפרטי פרטים יש להזמין את הרהיטים. מומלץ להתייעץ עם מספר חברות הרהיטים ולראות עיצובים והדמיות שונות לפני ההזמנה.

 

שלב העיצוב

בתהליך העיצוב נבחר את הגדלים של הרהיטים בין אם ספה ובין אם ארון, נבחר את סוגי הבד שנשתמש בהם, גודל השידות ושולחן הקפה, אורך ורוחב של מדפים ונתכנן את כל פריטי הריהוט בעיצוב אישי. חשוב שנלווה בחברת רהיטים בעלת רמת שירות גבוהה ומקצועית. עיצוב רהיטים דורש עין יצירתית של אמן אמיתי כדי לספק מוצר ברמה גבוהה.

אז לאחר שקראתם על תהליך הזמנת הרהיטים בעיצוב אישי, בטלו את חנות הרהיטים בוויז וצלצלו לקביעת פגישה מקדימה עבור עיצוב אישי בחנות הרהיטים האהובה עליכם. בחרו בחנות אמינה בעלת תודעת שירות גבוהה שתקשיב לבקשות שלכם, תאפשר לכם מעורבות בתהליך ותייצר עבורכם את העיצוב האולטימטיבי לביתכם.

אוליווד רהיטים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות
מה הן מיטות קומותיית נפתחות?

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתחום הריהוט. שכן, הטכנולוגיה המתפתחת והחדרים שהופכים ונהיים קטנים יותר ויותר (בבתים החדשים שנבנים) גורמים למומחים בתחום לצאת מהקופסא ולהביא

קרא עוד »