רוצים לסגור חופשה מפנקת? הכירו את אקו טרופיקל דרים!

אתם מסוג האנשים שאוהבים לעשות כל דבר בצורה הטובה ביותר, חובבי טבע ונופים, מתרגשים מחברה טובה ותרבויות קסומות ונהנים מחופשות בחו"ל שהן, איך לומר – קצת אחרת? נעים להכיר, טרופיקל דרים – חברת נסיעות המתמחה בתפירת חופשות בהתאמה אישית, תוך תמיכה בקהילה המקומית ושמירה על הטבע. סקרנים לשמוע עוד? הנה כל מה שכדאי לדעת על חופשת החלומות שלכם.

 

חברת נסיעות אקולוגיות, מה זה אומר?

חופשה משום מה לא מתקשרת לרובנו עם שמירה על כדור הארץ ואנחנו כאן כדי להוכיח אחרת. אקו טרופיקל דרים היא חברת נסיעות אקולוגית שלקחה לעצמה את האתגר להפוך כל חופשה שעד כה הייתה עבורכם בגדר פנטזיה, למציאות. מכירים את אלה שאומרים שלפעמים חלומות מתגשמים? אלה אנחנו, היי שלום.

חברת נסיעות

לוקחים אחריות על החלומות שלכם

כמו שאמרנו, החברה הוקמה בין היתר כדי להגשים חלומות – לתפור את חופשת החלומות שלכם, בהתאם למידות המדויקות עליהן אתם מפנטזים, על כל המשתמע מכך. תאמינו לנו, אין משהו שלא שמענו, ראינו או תיכננו ואם תצליחו להפתיע אותנו – אדרבא. אנו מתחייבים לספק לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר, לפרטי פרטים ומבלי לפספס דבר, תוך התחשבות בכדור הארץ שלנו.

 

הלכה למעשה, מה זה אומר?

דיברנו על התחשבות בכדור הארץ וכדי לא להשאיר את זה באוויר, נבהיר – אצלנו בטרופיקל דרים מאמינים ביותר מעשים ופחות דיבורים. זה בא לידי ביטוי בכך שאנו מתמחים בתכנון חופשות במקומות אקזוטיים מיוחדים ופחות שגרתיים. איפה למשל?

  • סרי לנקה
  • סיישל
  • מקסיקו
  • מלדיביים
  • מאוריציוס
  • דרום אפריקה

בכל אלו נבחר אטרקציות מיוחדות שהתייר הממוצע כנראה לא היה מכיר אלמלא היה מתייעץ עם מקומיים. ככאלה, הפעילויות עליהן נמליץ מהוות תמיכה של ממש בקהילות המקומיות ועל הדרך יאפשרו לכם להכיר מקרוב את היעד, כפי שמטיילים אחרים לא זוכים להכיר. בנוסף, אנו שמים דגש על שמירה על איכות הסביבה ובכך ממזערים את הנזק שכדור הארץ חווה בגלל תיירות חוץ ענפה.

 

מה כולל השירות וכמה זה עולה?

השירות שלנו כולל תכנון מסלול הטיול לפרטי פרטים, לרבות סגירת אטרקציות מול ספקים מקומיים, מקומות לינה וכל מה שמסביב – השכרת רכב, מסוק וכל מה שחלמתם עליו. מבחינת תשלום – עלות התכנון שלעצמה לא עולה דבר – אתם משלמים רק עבור מה שתרכשו מאיתנו – מלונות, אטרקציות וכיו"ב ותאמינו לנו, המחירים סופר נוחים, כך שאם אתם מעוניינים בחופשה בלתי נשכחת, ממש כדאי שנדבר בהקדם.

לסיכום, לא משנה באיזה הרכב אתם מטיילים ומהו התקציב שעומד לרשותכם – אם הקונספט אותו אתם מחפשים הוא חופשה *מיוחדת*, אנחנו כאן. נשמח לתכנן עבורכם מסלול טיול לא שגרתי שיאפשר לכם ליהנות מחופשה שעוד לא חוויתם. נשמע מעניין? צרו איתנו קשר וביחד נהפוך את החלום למציאות.

חוּפשָׁה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חופשות
10 רעיונות לחופשות ייחודיות

בעולם המהיר של היום, שבו שגרה ומונוטוניות שולטים לא פעם בחיינו, חיוני לקחת הפסקה ולצאת לחופשה שהיא באמת ייחודית ובלתי נשכחת. בעוד טיולי חוף מסורתיים

קרא עוד »