ריח של בית – איך תשמרו על ריח נעים בבית

לא חסרות סיבות שמובילות להפצה של ריחות רעים בבית. יש מי שמגלים שהריח הרע נובע מסלסלת פירות שכוללת פרי רקוב נסתר, בעוד אחרים מגלים גרב זרוקה שנמצאת כבר תקופה מתחת לספה. אפשר להתגבר על הריחות הללו ולהביא לריח נעים בבית די בקלות. הישארו אתנו ותגלו את הדרכים לשמירה על ריח נעים בבית בלי מאמץ.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך והמומחים שנתנו יד

מדריך זה נכתב כמה רגעים לאחר שמצאנו את עצמנו נכנסים לבית שלנו לאחר שלא שהינו בו מעל לחודש. יצאנו לטיול משפחתי וכשחזרנו, גילינו שהבית מריח כמו מיץ של זבל. אנו מוכרחים להודות כי אנו אנשים שדואגים מאוד לניקיון. הבית היה נקי ברמה גבוהה, אבל אחד הילדים, מסתבר, השאיר בתיק האוכל שלו סנדוויץ' שהעלה עובש. מצב זה גרם לנו לצאת ולבדוק במהירות איך אפשר לשמור על ריח נעים בבית שיעקוף את הריחות הללו שלעיתים מופיעים. הסתייענו בחולי ניקיון ושאלנו אותם איך הם עושים זאת, כך שבשורות הבאות תוכלו לקרוא את התשובות של המומחים בתחום.

 

איך תשמרו על ריח נעים בבית? התשובה של חן

חן אומרת שהדרך הטובה והנוחה ביותר לשמור על ריח נעים בבית לאורך זמן היא באמצעות מפיצי ריח. לדבריה, היא כבר לא חוששת למצוא סנדוויץ' מעוך בתיק של הילד או תפוח רקוב. שכן, מפיצי הריח שפרוסים ברחבי הבית מאפשרים לשמור על ריח נעים, כך שלא ניתן לגלות את הריקבון באמצעות ריח, אלא רק אם נערך חיפוש קפדני בתיק.

 

איך תשמרו על ריח נעים בבית? התשובה של דוד

דוד אומר שהדרך הטובה ביותר וגם האקולוגית היא לייבש פירות הדר ולהניח את הפרוסות הדקות שלהם בתוך הארונות. מדובר בפירות הבאים:

  • לימון
  • תפוז
  • אשכולית

לדבריו, הוא עושה זאת אחת לתקופה ומוסר לכל ילד וילדה את הפלחים כדי שהם יניחו בתוך הארונות שלהם. מסתבר שיש מי שגם תולים אותם על הקיר בחדרים מסוימים.

 

איך תשמרו על ריח נעים בבית? התשובה של שיר

שיר הולכת על הדרך המיושנת והנוחה לא פחות מאלו שהוצגו קודם לכן. היא אומרת שבכל פעם שהיא נוסעת לבית מלון, היא אוספת את הסבונים המוצקים ולוקחת אותם הביתה. מסתבר שהנחתם של הסבונים הללו (ללא השקית האטומה כמובן) מביאה בסופו של דבר להפצת ריח טוב בתוך הארונות. שיר אומרת שזה לא מספיק להשתמש רק בסבונים, כך שהיא גם מניחה בשירותים ובסלון מפיץ ריח ששומר על ריח טוב לאורך זמן.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לשמור על ריח נעים בבית לאורך זמן. כעת, כשיש בידיכם את האפשרויות השונות, נותר לכם רק לבחור בזו המתאימה עבורכם ביותר. נאחל לכם שהבית שלכם תמיד יריח טוב.

שולחן עבודה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »